Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man tilbyr en konkret byggekonto, bør man samtidig kunne se spesifisert faktura i nettbanken. Hva skulle ellers poenget være med en byggekonto? Jeg opplever kundeservicen som arrogante. Dette gjelder dessverre flere av dem.
Mottok kredittkort som jeg ikke har bestilt. Ber om å få se avtalen de sier jeg har underskrevet, men har fortsatt ikke fått den. Jeg kommer aldri til å benytte noen tjenester igjennom Santander.
Har kredittkort for byggekonto hos Carlsen Fritzøe via Santander. Faktura skrevet ut 1 i måneden, og kommer til oss i postkassa DAGEN før forfall. Så fakturaen har brukt 14!! dager på å komme ut av huset hos Santander og til posten. Fantastisk dårlig, de må jo spekulere i dette. Etter henvendelse fikk jeg bare beklager beklager, slikt kan skje osv, bare svada. Så snart bygging og oppussing er ferdig skal dette kundeforholdet kanselleres.
Sender fakturaer med forfall få dager etter mottatt faktura. Skjer hver gang måned. Aner meg at dette er ren spekulasjon fra Santander for å få inn mer penger.
Innfridde et billån. Prøvde å få en bekreftelse på dette med reg.nr og lånenummer. Noe som skulle vise seg å være problematisk. Skulle selge bilen og at det tar tid før det vises i brønnøysundregisteret. at heftelsen er slettet er jeg klar over. Tok kontakt med brønnøysundregisteret og etter 6 uker hadde det fremdeles ikke blitt sendt noe fra santander til brønnøysundregisteret. Elendig kundeservice!
Får ikke svar på mail, skal betale restlån, men vet ikke restbeløpet. Kommer ikke gjennom på telefon.
Da jeg kjøpte bil gjennom forhandler så ble finansieringen gjort via Santander da denne forhandleren hadde avtale med de. Etter en uke ble jeg oppringt og fikk et bra tilbud om en ekstra forsikring. Denne skulle være så enkel at om jeg ble arbeidsledig så skulle de dekke avdragene i opptil 1 år. Da jeg 4 mnd senere ble nedbemannet grunnet nedgang i oljen så kontaktet jeg Santander. Fikk til svar at dette ikke ble gjeldende for meg da jeg var i olje bransjen og det ville være naturlig at det ville skje. Defor ville ikke denne forsikringen SOM JEG BETALTE FOR ikke dekke meg. Da jeg spurte hvorfor de da lot meg betale hver mnd på denne? De mente da at jeg ikke hadde oppgitt hva yrke jeg hadde. Jeg ba de sjekke samtalen som de sa de skulle ha i 6 mnd, men denne var dessverre ikke tilgjengelig... Jeg ba da om å få refundert summene jeg hadde betalt for forsikringen. Det var uaktuelt. Jeg ba da om at de stoppet denne forsikringen. Det var ikke mulig å gjøre via telefon. Da måtte jeg søke om å få avslutte den. Dette kunne jeg evt ta opp med kundeservice, så kunne de fortelle meg hvordan jeg kunne søke om skriftlig å få stoppet det. De er noen sleipe jæ...... :-/