Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken er ikke lenger som den var. Etter over 20 år som fornøyd kunde bytter jeg bank for å kunne fylle mine behov for banktjenester. Den nye appen fungerer ikke.
Lite brukervennlig app og nettbankløsning. Det er ikke intuitivt å finne frem i den nye løsningen. Flere av tjenestene henvender bruker over i DNB som nettbank. Lånebetingelsene er ikke konkurransedyktige lengre, høyere rente en mange andre konkurrerende banker. I perioder har det ikke vært mulig å handle med aksjer da Sbanken har fryst kontoen. Svært lang behandlingstid på alle henvendelser. Vi har flyttet alle våre engasjement ut fra denne banken i april 2024.
Sbanken har ikke nettbank lenger etter DnBs oppkjøp. En ny versjon av appen er vanskelig å orientere seg i og ser ut til å mangle en del funksjoner. Jeg klarer ikke å finne kontoutskrifter, tidligere betalinger eller kvitteringer. Det er vanskelig å nå kundeservice, og chatten er stengt på grunn av stor pågang.
Som mangeårig fornøyd kunde i Skandiabanken og SBanken ventet jeg i det lengste med å foreta meg noe etter oppkjøpet fra DNB. For to år siden fikk vi vite at «det vi gjør, skal bidra til at det blir bedre for kunden», men dette har så langt ikke inntruffet. Da kundene nylig fikk melding om at SBanken skulle stenges for innlogging i nettbanken og appen i tre dager, lot de være å minne om at nettbanken samtidig skulle legges ned. Nå gjenstår et «konsept» med en mangelfull app og en utdatert nettbank i DNB. Heldigvis finnes bedre alternativer.
Har hatt Skandiabanken i mange år og vært veldig fornøyd. Nå syns jeg det er vanskelig å få oversikt. Kommer til å bytte bank
Har alltid brukt PC i nettbanken. Det går ikke lenger med den nye appen. Må sitte å knote med en liten mobil. Vanskelig når man er gammel.
Vore trufast kunde sidan 18års dagen tidleg på 2000-talet. Men etter DNB kjørte gjennom Sbanken omtrent som Israel har herja på Gaza så er det berre drit. Bytta bank!
Det er skremmende at man kan gjøre en av landets beste banker om til et totalt mareritt i løpet av bare kort tid. Kommer nok til å kutte ut banken med tiden, men i første omgang, så blir målet å få flyttet sparingen ut av denne banken. Synd det er så mye jobb å bytte dagligbank.
Ble migrert over fra Sbanken-konseptet til DNB, til tross for null aktivitet i DNB. Hadde en brukskonto i null hos DNB, brukte bare IPS og AKS med fond hos Sbanken. Fond og IPS står etter migreringen fortsatt i Sbanken, og jeg har nå ikke tilgang til opplysninger om utviklingen i noen av appene (ASK vises ikke i DNB Spare, har ingen tilgang til Sbanken-appen). Hvis man vet hvor man skal lete i nettbanken på DNB, finner man oversikten over porteføljen i Sbanken, men lett tilgjengelig er det ikke. Har omsider funnet kontonummer for ASK hos Sbanken, som er godt gjemt informasjon i nettbanken til DNB. Flytting av fondene kan endelig iverksettes, og jeg krysser nå fingrene for at Finanstilsynet holder DNB hardt i ørene fremover, slik at de forholder seg til fristene og får saksbehandlingstiden for flytting ned til et akseptabelt nivå.
Sbanken er ikke lenger nettbank fra sine nettsider. Den kan etter siste omlegging kun nås på app. En god bank er fullstendig skakkjørt etter overtakelse av DNB.
Ikke noen nettbank som gjorde det lett og ha oversikt. Her er jo tvangsinvestering av ny telefon. Ikke alle som har "nymotens"telefon.
Jeg avslutte mitt kundeforhold i Sbanken etter å ha vært trofast kunde siden november 2000. Årsaken er at jeg ikke ønsker å være DNB-kunde og at tjenestene dere tilbyr med den nye appen og nedleggelsen av nettbanken er langt unna det jeg forventer av Sbanken. Sbanken har forledet kundene om at de skal levere øke gode tjenester som tidligere. De forsøker nå å tvinge kunden til å bli DNB-kunder. Dessuten er betingelsene dårlige. Bytt til Bulder. Gir rentebetingelser langt bedre en Sbanken.
Nettbanken som var den suverent beste er stengt av DNB. Appen som var kjempegod er stengt og er erstattet med en dårlig kopi av DNB sin egen app. Skandale frå ende til annen. Styr unna Sbanken og DNB.
Var mye bedre før DNB tok over. Kommer til å skifte så fort som mulig. Savner den gamle.
Ny app fungerer dårlig. Kjenner ikke Sbanken igjen. Har vært kunde rundt 20 år. I praksis blir man satt over til DnBs nettbank når sjekker lån og m.fl. funksjoner. Det mangler mange vesentlige funksjoner. Du kan blant annet ikke sjekke bevegelser på kontoer du velger å ikke la være markert som favoritter. Aksjesparekonto og fond forsvant!! Jeg har startet utflytting.
S'banken (Skandiabanken) har vært rangert som Norges aller mest kundevennlige bank i over 20 år. S'banken har ALDRI vært et konsept fra DnB! Men DnB har kjøpt konseptet, og på ren løgn prøver de å overbevise det norske folk om at dette konseptet er deres påfunn. De har ødelagt hele S'banken som nå har blitt en ren mobilbank. Banken hadde mange kunder i aldersgruppen 55-75 med mye penger. Disse brukte stort sett nettbanken som nå har forsvunnet. Fy skam til DnB som har ødelagt en bank som var best! Folk er rasende. Det blir nok en stor kundeflukt ! DnB, hvorfor gjør dere dette??? Alle som er enige med meg, gi meg en tilbakemelding!