Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var den beste banken, men dessverre så har DNB nå klart å rasere alt det gode som Sbanken sto for. De har rett og slett fjernet en drøss av gode funksjoner i den "nye og forbedrede" appen (som forøvrig er DNB sin app, men i en annen farge-drakt), og de har lagt ned nettbanken. Kundeservicen har også gått fra å være tipp tipp til å bli elendig, man kommer rett og slett ikke igjennom. Så, vil du økonomien din vel, velg en annen bank!
DNB klarte å ødelegge den banken, så jeg vurderer å bytte banken siden den banken er blitt like håpløs som DNB.
Helt håpløst med ny app. Fondsløsningen gikk fra å være brukervennlig de luxe med SBanken appen til helt håpløs i ny app. Nå har den vært nede i flere dager. Den såkalte reserveløsningen funker ikke. Mister totalt kontroll på verdiene av mine fond. DnB kan ryke og reise!
Kan ikke bruke bankid fra dnb for å betale. Ingen direkte kobling till bankid.
Har vært med Skandiabanken og Sbanken helt siden slutten av året 2000. Nå er det nok, DnB har ødelagt app, nettbank og hele konseptet som i alle fall jeg likte godt.
Gikk fra 5☆ til 0☆ etter siste stunt fra DNB. Jeg får ikke være kunde hos Sbanken lengere, men tvangsflyttes over til DNB pga en pensjonsparekonto der. Har tømt alle andre konti enn ASK, den har jeg bestilt flytt av til KLP for 6-7 uker siden, men må mellomlande hos DNB fordi de har så mye å gjøre at de ikke har tid å flytte kontoen til KLP. Det morsomme er at de har tid til å flytte den til DNB. Kontoen har vært usynlig/utilgjengelig i 4 dager mer enn lovt, totalt 10 dager til nå. Krysser fingrene for at de valgte å flytte direkte til KLP så jeg slipper mer av dette tullet.
Den eneste banken i Norge noen virkelig hadde et hjerte for ble ødelagt av et fiendtlig oppkjøp av DnB. All brukervennlighet og kundefokus er nå satt til side for det som passer DnB best.
DNBs oppkjøp av Sbanken har resultert i mye manglende funksjonalitet ved overgang til ny app i påsken!!! Må skifte bank snarest mulig.
I filmen "Wall Street" fra 1987 nevnte den anerkjente skuespilleren Michael Douglas mantra "Greed is good". I praksis har DNB gjort det samme nærmere 40 år senere hvor grådigheten har tatt over for mest mulig profitt og økonomiske betingelser.
Sparekontorenta og dagligbankprisene er rimelige men DNB har dessverre ødelagt appen, nettbanken og mobilbetaling. Jeg bytter til en annen bank.
DNB har fjernet nettbanken, som de fleste kunder har vært svært fornøyd med over mange år. Vurderer å skifte bank.
Informasjon i ny app er mangelfull.Mangler valg for regionsperre på kort.Ikke mulig å nå frem på telefon,chat er stengt.
Sbanken har gått fra å være Norges beste bank, til å bli Norges verste bank. Det skal noe til å lage en verre bankløsning enn den eksisterende. Nettbanken er fjernet. En velfungerende app er erstattet med en eldre versjon av Dnb mobilapp. SMS banken er fjernet. Kundene kommer ikke inn på Sparing. Kundeservice svarer ikke, eller svarer særdeles sent. Kundene kommen inn på appen når appen vil det (diverse feilmeldinger). Appen er uoversiktelig, og veldig vanskelig å arbeide med. Sentrale funksjoner mangler i appen. Det aller meste har blitt ødelagt etter oppkjøp fra Dnb. Styr unna!
Ble kunde da Skandiabanken ble etablert i 2000 og har vært fornøyd hele veien. Nettbanken hjalp meg med å ha full kontroll på økonomien... den nye app gir meg NULL kontroll. Hele greiene er tragisk :-(
Etter at DnB kjøpte opp sbanken har de gjort alt for å ødelegge den. Og de har lykkes. Klart DnB har vært redd for å miste næringskunder over til Sbanken, men dette er nå effektivt hindret ved å legge ned nettbanken til Sbanken og erstatte den med en verdiløs app. Bra jobbet DnB, dere har ødelagt norges beste bank, og sikret deres egen overlevelse med overprisede produkter og tjenester.
Nye appen er helt katastrofe. All funksjonalitet er strippet vekk. Rammelånet er gjort om til vanlig lån med 5 års avdragsfrihet. Kan ikke lenger balansere kontoer i realtid. Tar flere dager får kontoene blir oppdatert. Transaksjonsoversikt på rammelån er fjernet, så du ser ingen historikk :) Kansellerte fondsordre gikk likevel igjennom pga feil i systemet og kontoen endte opp i - 35 000. Her er det bare å sitte stille og ikke røre noe i banken, fordi da kan du ødelegge. Over 1 times ventetid hos kundesenteret og vanskelig å få hjelp da det er så mye som ikke fungerer som det skal nå.