Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter overgang til DNB så er denne banken blitt latterlig dårlig, ekstrem tunggrodd
Sbanken hadde en meget bra nettbank og mobilapp før nettbanken ble avviklet og ny app ble lansert i mars. Den nye appen er veldig dårlig ift. den som var, kan sammenlignes med å gå fra en Mercedes til en Lada. Den gode kundeservicen er borte og løsninger og muligheter er tatt vekk. Eksempelvis kan man ikke avslutte bankkort lengre i app og blir henvist til å ringe inn til kundeservice. De tar ikke telefonen grunnet stor pågang, og når man skriver epost om å avslutte bankkortet så er svaret at epost ikke er en sikker kommunikasjonsplattform og henvises til telefon. Så man er hjelpeløs hvis man ikke vil sitte i telefonkø i timevis. Dette er bare et eksempel på hvor håpløst det har blitt dessverre. Anbefaler ingen å bli kunde i Sbanken. Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men slik har det dessverre blitt. Dessverre har oppkjøpet fra DNB endret Sbanken til et mye dårligere produkt. I etterpåklokskapens navn har Konkurranseklagenemda feilet og skulle aldri har godkjent DNB sin anke til å få kjøpe Sbanken. Det er en grunn til at Konkurransetilsynet avslo et oppkjøp i utgangspunktet.
Har vært med Sbanken fra starten over 20 års siden, og har vært superfornøyd med nettbanken og service. Dette har nå blitt til verdens verste nettbank, sier meg dessverre enig med resten her inne. Nå må du ha banken inne på din lille mobil, evt nettbrett, nei takk, må finne meg ny bank.
Bruker aksjehandel og brukskonto. Fungerer supert.
Spiller ingen rolle hva du klager på. Banken lytter ikke allikevel.........
Var Norges beste bank, men har nå blitt rasert av DNB. Nettbanken er ødelagt, tjenester forsvinner eller blir dyrere.
Katastrofe -prøvd å få tak i kundeservice siden påske for å avslutte kundeforholdet, men nei da! Takk for 10 fine år med Sbanken, men reduserte tjenester og dårlig kundebehandling -så er det takk for meg!!