Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig slett behandling av meg som kunde gjennom mange år: Sbanken nekter å utvide kreditten. Eneste begrunnelse er at den kreditten jeg har er brukt. Jeg tror mange vil være enig med meg i at en utvidelse av kreditt gjerne tvinger seg fram fordi man har brukt opp den kreditten man har.... I mitt tilfelle må jeg akutt betale for lege og medisin i utlandet. Uforutsett og akutt, men Sbanken kan ikke ta noen vurderinger når allerede eksisterende kreditt er brukt. Så da tvinges jeg til å stå uten relevant legebehandling og uten nødvendige medisiner. Jeg har fått tilbud om å kunne søke på nytt om 30 dager. Jeg har vært kunde i en lang rekke år. Det har aldri vært betalingsanmerkninger eller annet på meg. Og den ekstra kreditten jeg trenger tilsvarer mindre enn ei ukes lønn. Rigid, urimelig og unødvendig dårlig behandling av en stamkunde.
Bra bank med gode vilkår. Eneste er at de som bor på bygda burde få like bra tilbud om lån som de i byen. Fikk mindre i lån siden vi bor utenfor tettbebygde strøk, og det er litt tullete mener nå jeg da. Det koster like mye å bygge hus på bygda som i byen. Eneste kan være at det er noe mer trått å selge på bygda? Men, men totalt sett fornøyd utover dette.
Bruk chatfunksjon eller epost og møt serviceinnstilte kunderådgivere!!
Ein bank for alt. Bruker den både på boliglån og sparing. Rask behandling ved lån.
Byttet nylig fra DnB til Sbanken og angrer ikke et sekund. Mye enklere å finne fram i denne banken. Sbanken er ren nettbank og for de fleste unge/voksene er dette den beste banken. Er man godt opp i årene og tviholder på de fysiske bankene vil nok en annen bank være best. + Det er veldig enkelt å komme i gang på www.sbanken.no + Det er gratis å opprette bruker og kontoer + Gebyrfri handel innland og utland - 275kr årsgebyr per kort
Rask svartid, hjelpsomme medarbeidere. Best på nettbank og mobile løsninger. Billig aksje/fondshandel. Har vært kunde i mange år, og jeg er veldig fornøyd med det.
Bra bank med lett oversiktlig mobilbank. Hadde fått 5 stjerner hadde det ikke vært for det tekniske problemet dem har brukt 1 uke snart på aktivere BankID tilgangen min. Høy kontaktgrad. chat er åpen 6-24. Suverent! Dem kan bli bedre på tilbakemeldinger direkte til kunder, noe jeg savner.