Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter flere år med klager og svar tilbake om at det jobbes med det, kommer i løpet av et halvt år osv, så har Sbanken fortsatt ikke klart å tilrettelegge for yngre barn at de kan ta i bruk Vipps. Dermed har de ingen mulighet til å sjekke saldo på kortet sitt og må ringe til foreldrene for å høre saldo. Barn kommer til å bruke enda mindre kontanter i fremtiden så det er viktig at de tidlig kan få kontroll over egen økonomi som er elektronisk. I tillegg har de får flere år siden lanser en egen minibank app for barn hvor de kan sjekke saldo, men denne er selvfølgelig kun tilgjengelig for android. Dette har de også lovet og hatt pressemeldinger på, men årene har gått og ingenting skjedd. Så det at de totalt overser at barn har behov for banktjenester tidligere nå enn før vitner om at de ikke henger med i tiden og foreldre tvinges til å bytte bank. Ellers har jeg vært fornøyd bruker av Sbanken gjennom 22 år.
Med unntak for kreditrente, som S banken i lang tid har fulgt Norges Bank, er jeg svært fornøyd med S banken. Noen andre banker har klart å gi noe (symbolsk ?) rentegodtgjørelse.
Kun litt problemer med IPS. Banskelig å bytte spareobjekter.
Dårlig kundebehandling og informasjon men nettbanken er super
Solid fondsliste utenlands inn/utbetaling så mange konti man vil ha debet og kredit kort +++ = ingenting jeg savner
Aldri noe problem, som eneste bank gir de deg tilgang til dine egne data via api, noe jeg setter stor pris på. I tillegg er det billig med fondshandel og har vært fornøyd kunde siden i snart 20 år.
Kort oppsummert: Useriøst og elendig. Opplyst påregnet ventetid for ny bedriftskonto var 2-3 måneder (lenge nok for en nystartet bedrift) Etter flere telefoner, purringer og forsinkelser, ble dette utvidet til opp mot 6 måneder. I mellomtiden må man påregne å sitte 20-30 minutter i kø hver gang, for å få snakket med en "goddag mann økseskaft" kunderådgiver, som uansett ikke kan gjøre noe fra eller til.. Fasiten ble over 7 måneder. Mottok da en mail midt i fellesferien hvor jeg måtte svare på en hel haug med nye "kjenn din kunde" spørsmål og ettersende ytterligere dokumentasjon. Dette ble så gjort uken etterpå, men dog noen dager for sent. Tilbakemeldingen som kom er da følgende: Hei, Vi kan ikke se å ha mottatt svar fra deg på våre henvendelser. Hvis du ønsker å åpne bedriftskonto hos oss i fremtiden må du registrere bedriften på nytt. Med vennlig hilsen • Avdeling for kundekontroll Etter enda ny kontakt, var oppfordringen å søke om å få bli kunde i Sbanken på nytt. Lav pris har sin pris...