Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God og rask hjelp etter misbruk av kort. God kundeservice, liker spesielt godt online hjelp vha. chat. Lett å komme i kontakt med på telefon. God og funksjonell mobilbank løsningen. Lite nede tid, og det varsles i god tid i forveien.
Lettvint og grei nettbank og og alltid tilgjengelig hjelp og få.
Har brukt banken minst 15 år, og jeg har ingen ting å klage over.
Ingenting å utsette på noe. Rask tilbakemelding på chatten å hjelp når jeg ber om det.
Da jeg skulle bygge hus for 14 år siden, kunne den ikke brukes til byggelån. Da var det godt å ha en annen bankforbindelse. Den er blitt litt dyrere etter hvert. Bl.a et gebyr på kr 50, - for å overføre penger til Sverige. Men til andre tjenester liker jeg banken veldig godt. Jeg har brukt den i mange år og er meget fornøyd. Raskt svar på henvendelser, enkel å bruke og ingen gebyr på innenlandsbetalinger eller kontantuttak.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år og er veldig godt fornøyd på alle måter. Enkel å bruke de forskjellige tjenestene også for en som ikke er så datakyndig, og trenger en hjelp, er kundetjenesten topp og alltid tilgjengelig.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år, har bare positive erfaringer derfra. God service og alltid hyggelig personale. Anbefaler banken til alle!