Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overraskende bra nettløsninger, men den frekke supporten trekker ned. Når dette er den eneste kommunikasjonen, så må den være 100%. Det er den ikke! Det har også en feil med aksjesidene sine og kan finne på å avbryte en chat samtale uten å si hade eller spørre om du trenger mer hjelp. SBANKEN er fin hvis du liker å logge inn på nytt 20 ganger hver dag. Ganske gøy! Virker som de har ansatt noen luringer, som gjør at jeg bytter bank i hvertfall.
Veldig brukervennlig app der man får tilgang til alle tjenester. Lett å søke opp gamle betalinger, administrere kontoer osv. Som bruksbank er den suveren. Sparekonto og boliglån flytter jeg etter beste tilbud med jevne mellomrom, så jeg har vært innom mange nettbanker etterhvert. Ingen har vært i nærheten av Sbanken på brukervennlighet. Veldig fornøyd med kundeservice. Kort ventetid på telefon og chat. Bra med like vilkår for alle. Minuset blir da at det ikke er rom for å bruke skjønn i boliglånsøknader f. eks, men samtidig vet man at man har samme vilkår som andre. Man slipper å mase om bedre vilkår. Bra med direkte trekk fra konto i vipps. Dumt at barn under 15 pr idag ikke kan få vipps i denne banken.
Ved klaging på rente, kommer bare en standard "politisk" forklaring, ingen tilnærming til deg som person og virker arrogant. Ved å søke lån tas det ingen personlige hensyn, som at de observerer at en person gjennom flere år har vist seg ryddig økonomisk, aldri fått inkasso -det virker som de kun tar hensyn til siste år -kanskje som arb.ledig, men har fått jobb med langt bedre inntekt? Dette er enklere i andre banker hvor man har et kundeforhold og kan forklare -selv om det i stadig flere banker idag er iskaldt og upersonlig. Derfor anbefaler jeg ikke denne banken til folk som trenger personlig kundebehandling. For folk med solid økonomi og ikke behov for særlig lån, er dette en grei bank ellers.
I starten var Skandiabanken meget bra. Nå bør de kjenne sin besøkstid som ren nettbank. De er bare tilstede på internett. Ingen personlige rådgivere. Få tjenester og svært firkantet. Terskelen for å bytte bank er lav idag. Renten er ikke lenger konkurransedyktig, sjekk selv på rentebarometeret. Hva hjelper gebyrfrihet, når renten er elendig. Kundeservice virker frekk og uproff. Hvem er det egentlig som sitter i andre enden? Videre viser de seg som utrolig lite fleksibel og rigid. De kan ikke låne penger til tomtekjøp. Og selv med svært lav risiko i kredittvurdering, høye inntekter og belåningsgrad under 50%, er de ikke fleksibel på lån i uforutsette situasjoner. Her er det bare å bytte bank, har nå fått effektiv rente på 2,1% i en annen bank på boliglån og personlig rådgiver. Kaster ikke penger ut vinduet sier de i reklamen? De bør kjenne sin besøkstid.
Tilgjengelig nesten hele døgnet, bra på alt og blir nok bedre.
Alltid god service når jeg ringer. Ikke lang ventetid når jeg ringer. Bra renter.
Enestående vennlig og tålmodig og hjelpsom kundeservice