Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
S'banken (Skandiabanken) har vært rangert som Norges aller mest kundevennlige bank i over 20 år. S'banken har ALDRI vært et konsept fra DnB! Men DnB har kjøpt konseptet, og på ren løgn prøver de å overbevise det norske folk om at dette konseptet er deres påfunn. De har ødelagt hele S'banken som nå har blitt en ren mobilbank. Banken hadde mange kunder i aldersgruppen 55-75 med mye penger. Disse brukte stort sett nettbanken som nå har forsvunnet. Fy skam til DnB som har ødelagt en bank som var best! Folk er rasende. Det blir nok en stor kundeflukt ! DnB, hvorfor gjør dere dette??? Alle som er enige med meg, gi meg en tilbakemelding!
Sbanken var den beste banken, men dessverre så har DNB nå klart å rasere alt det gode som Sbanken sto for. De har rett og slett fjernet en drøss av gode funksjoner i den "nye og forbedrede" appen (som forøvrig er DNB sin app, men i en annen farge-drakt), og de har lagt ned nettbanken. Kundeservicen har også gått fra å være tipp tipp til å bli elendig, man kommer rett og slett ikke igjennom. Så, vil du økonomien din vel, velg en annen bank!
DNB klarte å ødelegge den banken, så jeg vurderer å bytte banken siden den banken er blitt like håpløs som DNB.
Helt håpløst med ny app. Fondsløsningen gikk fra å være brukervennlig de luxe med SBanken appen til helt håpløs i ny app. Nå har den vært nede i flere dager. Den såkalte reserveløsningen funker ikke. Mister totalt kontroll på verdiene av mine fond. DnB kan ryke og reise!
Kan ikke bruke bankid fra dnb for å betale. Ingen direkte kobling till bankid.
Har vært med Skandiabanken og Sbanken helt siden slutten av året 2000. Nå er det nok, DnB har ødelagt app, nettbank og hele konseptet som i alle fall jeg likte godt.
Gikk fra 5☆ til 0☆ etter siste stunt fra DNB. Jeg får ikke være kunde hos Sbanken lengere, men tvangsflyttes over til DNB pga en pensjonsparekonto der. Har tømt alle andre konti enn ASK, den har jeg bestilt flytt av til KLP for 6-7 uker siden, men må mellomlande hos DNB fordi de har så mye å gjøre at de ikke har tid å flytte kontoen til KLP. Det morsomme er at de har tid til å flytte den til DNB. Kontoen har vært usynlig/utilgjengelig i 4 dager mer enn lovt, totalt 10 dager til nå. Krysser fingrene for at de valgte å flytte direkte til KLP så jeg slipper mer av dette tullet.