Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God bank og nesten gebyrfri og en av de laveste rentene på markedet, har det en trenger som nettbank. Anbefales til alle. Kan bli bedre for sparing for barn/ungdom.
Hatt samme bank siden mitten av 80-tallet. De ER kundeservice :)
Har vært kunde i mange år. Har aldri hatt noen problemer. Er det noe jeg lurer på, får jeg raskt svar hos kundeservice.
Alt er fint, fra daglige gjøremål til Apple Pay støtte. Har prøvd med flere banker og Sbanken er best for meg. Hver gang jeg tar kontakt med banken får jeg kjempe rask og god hjelp. Det fikk jeg aldri hos DNB for eksempel. Liker også å betale en fast sum hvert år for kortet, for å etterpå ikke betale noe mer i andre gebyrer :)
SBanken er fleksibel mht å sette opp kontoer for å styre økonomien, har gode betingelser, en veldig bra mobilbank og de gangene jeg har kontaktet kundesenter har det alltid vært en god opplevelse.
Super bank på alle måter! MEN, hvorfor tar det så utrolig lang tid for dere å fikse så at ungdommer (under 18) kan få Bank ID? Nå når Vipps krever Bank ID så tvinger dere disse ungdommene til å velge andre banker. Få opp farten og gi oss et estimat når det er på plass! Nå får vi svadasvar og ingen vet noe. Det er krise i vennegjengen til min sønn når de ikke kan bruke Vipps og dere risikerer at mange unge lovende kunder flytter over til andre banker. Jeg vil at han skal bruke Sbanken der jeg er kunde og der jeg kan se hans konto, men han vil ha Vipps tilbake og det nå. Å ordne BankID hos en annen bank til ham medfører en ekstra jobb.
Bra bank, men jeg synes det går svært treigt med å legge til rette for BankID for barn under 18 år. Dere har lenge skrevet at dere jobber med å tilrette legge for dette, men det ser ikke ut til at dere synes det er viktig nok enda. Da må vi unge bare velge en annen bank.