Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved klaging på rente, kommer bare en standard "politisk" forklaring, ingen tilnærming til deg som person og virker arrogant. Ved å søke lån tas det ingen personlige hensyn, som at de observerer at en person gjennom flere år har vist seg ryddig økonomisk, aldri fått inkasso -det virker som de kun tar hensyn til siste år -kanskje som arb.ledig, men har fått jobb med langt bedre inntekt? Dette er enklere i andre banker hvor man har et kundeforhold og kan forklare -selv om det i stadig flere banker idag er iskaldt og upersonlig. Derfor anbefaler jeg ikke denne banken til folk som trenger personlig kundebehandling. For folk med solid økonomi og ikke behov for særlig lån, er dette en grei bank ellers.
I starten var Skandiabanken meget bra. Nå bør de kjenne sin besøkstid som ren nettbank. De er bare tilstede på internett. Ingen personlige rådgivere. Få tjenester og svært firkantet. Terskelen for å bytte bank er lav idag. Renten er ikke lenger konkurransedyktig, sjekk selv på rentebarometeret. Hva hjelper gebyrfrihet, når renten er elendig. Kundeservice virker frekk og uproff. Hvem er det egentlig som sitter i andre enden? Videre viser de seg som utrolig lite fleksibel og rigid. De kan ikke låne penger til tomtekjøp. Og selv med svært lav risiko i kredittvurdering, høye inntekter og belåningsgrad under 50%, er de ikke fleksibel på lån i uforutsette situasjoner. Her er det bare å bytte bank, har nå fått effektiv rente på 2,1% i en annen bank på boliglån og personlig rådgiver. Kaster ikke penger ut vinduet sier de i reklamen? De bør kjenne sin besøkstid.
Tilgjengelig nesten hele døgnet, bra på alt og blir nok bedre.
Alltid god service når jeg ringer. Ikke lang ventetid når jeg ringer. Bra renter.
Enestående vennlig og tålmodig og hjelpsom kundeservice
Det har til nå tatt 14 dager å flytte ask kontoer til Sbanken. Servicen er ikke å skryte av når jeg purrer på dem.
Da jeg hadde et problem jeg ikke forsto så ble jeg visst litt for masete så 2 ganger logga de meg av chatten uten et ord. sitter som et spørsmålstegn å lurer enda på svaret... bytter tilbake til DNB. Problemet jeg lurte på har aldri vært opplevd i DNB men med så utrygg saldo så vet man aldri hva man reellt har på kontoen å risikerer å plutselig være masse i minus, og må skrive opp hva man bruker på et papir så man vet hva man har inne. STYR LANGT UNNA.