Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i vel 15 år, men nå er det slutt. I starten hadde jeg kun lønnskonto og kredittkort, og etter hvert også sparekonto. Var i utgangspunktet ikke opptatt av rentene på sparekontoen grunnet beskjedne innskudd, men de siste årene har jeg blitt mer bevist på dette, og begeret var fullt når de sist satte ned renten til 0,15%. Når jeg nå skal ha boliglån (2,14 mill/85%), er det ikke mulig å få kundeservice i tale, siden jeg fortsatt hadde litt igjen på studielån etc. Så da var veien til en bank som fortsatt har lokalkontor og en fysisk/smidig kunderådgiver kort. Lånerenten i den andre banken er ikke all verden, men jeg får i det minste lån og kan evt. flytte dette senere. At Sbanken kun tilbyr smuler til de med lave lån når renten ble satt ned til 0% er utrolig. Sbanken skal ha pluss for en letttnavigert og oversiktlig nettbank, samt gebyrfriheten de har praktisert. Lønnskonto og kredittkort fungerte knirkefritt. Men nå har jeg også flyttet ASK og Lønnskonto til den nye banken, mens sparepengene/bufferkonto fortsetter i Kraft Bank/Bank Norwegian - "god nok" rente og enkle uttak. Anbefaller Sbanken, under sterk tvil, om man enten skal ha kun lønnskonto, evt. har høy inntekt og ønsker høy låneramme.
Er fornøyd kunde hos Sbanken. Byttet i sin tid pga. jeg ønsket Google Pay, og har vært kunde siden. Mobilbanken er rask (ikke lynrask, men brukbar) og enkel i bruk. Ingen savn av funksjoner her, men ting som sparemål osv kan bli bedre.
Har vært kunde i Sbanken i mange år. Har alltid vært fornøyd men når nyheten om at DNB muligens skal overta Sbanken fikk jeg nok. At store konsern sluker konkurrentene må få følger. Mitt bidrag til protest er å skifte bank.
Har vore kunde i over 20 år og alltid vore svært fornøgd. Ein bank som behandlar kundane godt. Gebyrfri, ofte blant dei med lavast bustadrente og alltid god kundeservice. Som låntakar sjekkar eg bustadrente jamnleg og byttar bank om det gir betre rente på bustadlånet. Har ikkje hatt behov for å flytte lånet dei siste 8 åra. Om banken blir kjøpt opp av DnB skiftar eg bank.
Kundeservice er på plass, rask og i møterommene. Du føler deg velkommen som kunde Ingen skjulte kostnader
Vi har samlet alt hos Sbanken fordi det er en gebyrfri bank med den beste tekniske løsningen og brukergrensesnitt i både mobilbank og på nett. Den utklasser alle andre banker. Dersom DNB får kjøpe banken, bytter vi selvsagt bank.
Har vært kunde i Sbanken siden oppstarten for over 20 år siden, og har aldri hatt noe å klage på. Både nettside og app er oversiktlig, oppdatert, moderne, og lett å finne frem i; og i tillegg er banken gebyrfri og har lave omkostninger på fondshandel.