SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stor forskjell på renta til kundene. Billig til LO og unge, dyr for gamle kunder.
Min erfaring som total privatkunde er at de har gode vilkår, samt de beste løsningene. De har utvilsomt den beste nettbanken, mobilbank-appen og kodebrikke-appen. Ord som intuitiv, enkel og pen å se på beskriver tjenestene deres. Jeg har noen kundeforhold i andre banker som er like ressurssterke (ifbm. depositums-konto o.l.), men de ligger årevis bak. Fikk også veldig rask tilbakemelding på en boliglånsøknad hvor jeg fikk en rente som ingen andre var i nærheten av (dog er jeg organisert og søkte om boliglån ung). De utklasserer også de fleste forsikringselskaper. Renten på særlig BSU er også helt i toppen. I tillegg setter jeg pris på at SMN gjør mye for miljøet, samt gir tilbake til regionen gjennom utdelinger, stipend o.l.
Ble anbefalt / smått tvunget til fastrentelån for å få dekket inn en restskatt..Har de siste år slitt med alfor høy rente i forhold til andre banker uten mulighet til å skifte bankforbindelse..Søkt på epost om å få betalt bare renter men de gidder ikke svare ..Jeg har vært kunde i ca 30 år og i den senere tid er jeg meget misfornøyd blitt..
Lett å komme i kontakt med både gjennom kundeservice og fysiske lokaler. Kort svartid på tlf. og hjelpsom. Trivelig møte i banken. Godt system.
God kundebehandling og greit å diskutere avtaler med kundebehandleren 👍
Systemene de har på nett fungerer ikke og de er veldig dårlige på personvern
Veldig stive og sia det stengte ned den personlige service har det berre blitt tull