Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har prøvd fem forskjelige ganger å ordne bankID på mobil. Har kastet bort flere timer på misvisende og motstridende beskjeder fra forskjellige personer i kundesupport.
Forventet bedre service etter å ha vært kunde i årtier. Arrogant, rigid og dårlig kundebehandling. Velg en annen bank!
Dårlig service , og må betale for alt. Mange dårlige løsninger, upraktisk nettbank. Hver bevegelse på bedriftskonto pålegges med kostnader. Har veldig dårlig erfaring. Styr unna denne. Velg noe annet hvis du ønsker å lykkes og unngå frustrasjon.
Skulle be om et byggelån i banken. Fikk svar at de kun prioriterer egne kunder. Fortalte at samboer var kunde der(er selv i DNB). Fikk aldri noe tilbud på tross av gjentatte samtaler og lovnader. Til slutt fikk jeg bare beskjed om at de ikke kunne gi oss noe tilbud og at vi sikkert hadde fått et så bra tilbud i DNB uansett. Sendte klage inn til banken og fikk samme svar der at jeg kunne ikke klge på at jeg ikke fikk tilbud av dem når jeg sikkert hadde fått et bra tilbud av DNB. Så prøvde jeg noen måneder etterpå og få tilbud Im byggeforsikring. Fikk tilbud av alle andre enn dem samme dag. En uke etterpå og enda ikke fått noe tilbud av Sparebanken. For å si det sånn, samboer byttet raskt bank etter disse opplevelsene.
Svært dårlig kundebehandling ved forsøk å få hjelp ved feilsendt faktura. Måtte bruke flere timer over flere perioder for endelig å få denne annullert.
Ville Bytte bank pga at de aldri satte ned renta på boliglånet.fikk tilbud fra andre banker i løpet av 1-2 dager.gikk nesten en uke før sparebank 1 svarte meg,og når de endelig svarte meg så var svaret at de skulle se på det en av de nærmeste dagene.bestemte meg da for å bytte uansett om de kom med et forbedret tilbud.da Trenerte de bankbyttet i over en uke ved å ikke sende nødvendig info til nye banken. Aldri mer!