Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bank ID ble sperret etter for mange feil, ringte så banken. Der ble jeg sittende i 30 min i kø. For så å få et passord som ikke fungerte. Dermed 30 min i kø igjen. Skuffende ettersom kundeservice bare er åpent fra 09-15
Hei Andreas Skjønner du ble skuffet. Det skal ikke være sånn. Heldigvis er det sjelden vi har så lang kø. Hilsen Sparebanken Øst
Etter å ha vært kunde hos Sparebanken Øst i mer enn 13 år har jeg funnet ut at jeg har fått servert norges dyreste forsikring, samme forikring hos Fremtind koster 6204 kroner mindre i året, det blir nesten 75.000 i overkurs iløpet av mine år som kunde hos dere. Shame on me for å ikke gjøre noe med det før nå og shame on you for å ikke snakke med kundene deres om produkter som åpenbart er feil prissatt.
Hei Ole M Vi anbefaler kundene våre å ta en gjennomgang av forsikringsbehovet sitt en gang i året. Når man sammenlikner forsikringer fra forskjellige selskap, anbefaler vi at man også sjekker hva forsikringene dekker. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din, så ser vi på det. Hilsen Sparebanken Øst
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst
Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid på tilbud siden og hjelpsomme.Er veldig fornøyd.
Hei Elin M Så hyggelig. Takk for at du er kunde! Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kundebehandling på høyt nivå. Alltid hyggelige og har tid når jeg trenger det. Kan stoles på og gjør meg trygg. Kan ikke se noe som bør bli bedre.
Hei Elisabet. Så flott at du er fornøyd. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken er veldig sene til å svare. Tar kontakt med kundebehandler som ikke svarer eller holder oss oppdatert. Dette er veldig dårlig kundebehandling og ikke holde kunden informert. Er ingen unnskyldning å ikke svare kunden.
Hei A. Vi har til tider stor pågang, men vi gjør så godt vi kan for å svare kundene samme dag, eller dagen etter. Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter, som kan hjelpe deg med mye. Er du misfornøyd med kunderådgiveren din, kan du få en annen om du tar kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst