Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde her i mange år. Byttet til sparebanken sør etter en kjip behandling i en annen bank. Kun positive opplevelser. Strålende kunderådgiver som har fulgt oss i alle år. Kundeservice på telefon er helt strålende. Alltid god hjelp og hyggelige folk. Tommel opp!
Hei Charlotte! Så utrolig hyggelig tilbakemelding å få både for rådgiver og for oss på Kundesenteret. Ha en god uke! /Åse
Helt utrolig hvor langt tid de bruker på ting. Og kundeservicen er helt elendig.
Hei Stephan! Vi ønsker å ha fornøyde kunder, og tar gjerne kontakt med deg direkte for å finne ut av dette hvis du ønsker det. Du kan sende oss melding fra nettbanken din eller evt sende oss en mail på [email protected] og oppgi telefonnummeret ditt slik at vi kan ringe deg. Ha en fin uke! /Åse
Byttet hit og møtte proffe folk både privat og næring. Veldig god kundeservice. Nå har jeg bare vært på Porsgrunnskontoret.
Så hyggelig å høre, Kyrre. Ha en fin dag! /Åse
Først fikk vi låne 400 000,- mer enn huset var verdt. Da lån var betalt bra ned og verdien ble pluss ifh til lån. Banken krevde da 19 400,- på et lån på 2 mill. De ga oss avdragsfrihet i et år for å pusse opp boligen og lovte at så lenge verdi og lån ble bra skulle rammene rundt huslånet endres. Fikk 750 000,- i verdi høyere enn lånet var, men banken holdt ikke ord. Per dags dato krever denne banken over 26 000,- av meg hver mnd på et lån som nå er på 1 800 000,-NOK.
Hei Vi kan ikke svare i detaljer på din henvendelse, vi anbefaler deg å ta kontakt med din rådgiver i banken for å se på ditt lån og ta en gjennomgang av nedbetalingsavtalen.
Sparebanken Sør er en grei bank så lenge de tjener penger på deg. Den dagen de ikke tjener penger på deg lenger, og du har mer penger i lån enn innskudd, endrer mye seg - har jeg erfart.
Hei, og takk for tilbakemeldingen. Vi følger regler for god rådgivning i Sparebanken Sør, og vil gjerne høre fra deg dersom du har innspill som kan gjøre rådgivningen vår bedre. Vennligst ta kontakt med oss gjennom vår nettside og meld fra om det du mener vi bør vite om. Du kan melde fra via denne siden: https://www.sor.no/felles/hjelp/klage-og-reklamasjon/klage-eller-varsling/ Vennlig hilsen Sparebanken Sør
Min mor har hatt ca 1.5 mill stående på sparekonto i mange (ca 25) år her. Når jeg nå sjekket, viser det seg at hun har fått en betydelig dårligere rente enn hun skulle hatt, antakelig bare fordi hun aldri har mast om bedre betingelser. Et grovt overslag viser at hun har tapt ca kr. 550.000 i forhold til om hun hadde hatt en av markedets bedre renter. Jeg har også en søster som har hatt boliglån her, og når jeg sjekket litt for henne, viste det seg at hun kunne få tilsvarende lån i annen bank med halvert rente. Hun skiftet selvsagt.
Sparebanken sør gjør forskjellsbehandling på kundene sine, og ikke minst dårlig kundebehandling. De sa til meg du får aldri lån her i sparebanken sør, samme dag fikk lån på samme vilkår fra 2 andre banker. vi har god økonomi, helt latterlig.