Spareskillingsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har opplevd mye dårlig kundeservice og liten vilje til å hjelpe. Og ting som lett kan fikses i andre banker, har vist seg vanskelig å fikse her.
En bank som setter Deg som kunde først, en selvstendig bank som gjør kundeforholdet nr 1 i fokus, en av de beste bankene i Norge der Du som kunde bestemmer, banken står på egne bein og folket er med i fokus til å bestemme slik vi ønsker en god bank skal være!
Har vert en trofast kunde , Men så ble jeg syk og uføretrygdet. Da snudde banken ryggen til og vil ikke gi meg lån. Enda jeg hadde vert pliktoppfyllende kunde i 40 år. For å få låne 20.000kr måtte jeg ha kausjonist høy rente. Smålig og nedverdigende etter så mange år som kunde. Banken mener at hos de er du ikke bare et nr men navn. Stemmer overhode ikke med meg.
Kunderådgiver er fantastisk og gir gode råd men renta er litt for høy. Aksjehandel er er ubrukelig.
Eneste bank som gav meg lån på min søknaden, og den Obligasjonen jeg hadde som garanti for lånet mitt.
Hei. Jeg vil fraråde alle Unge eller Eldre.styr Unna denne Banken. Selv om Du er kunde i mange år, får Du ingen inviduell hjelp. Zet Fremlegges ordtaket "Hos Oss er Du et Navn " Jeg kan bekrefte for alle at dette ikke stemmer. Igjen, styr unna.. Det er andre Banker å få tak i. Ikke baser Deg på tillit og kundeforholdet Styr unna
Har vært kunde i Spareskillingsbanken i 23 år, men ser nå etter ny bankforbindelse for meg og min familie. Jeg har lenge levd med en bankforbindelse som er litt for dyr og ganske dårlig , men tenkt at det er greit å benytte en lokal bank for meg, min familie og min bedrift. Nå oppfatter jeg meg både svindlet og trakassert. Det er nok! Svindelen består i at de endrer lånebetingelsene hvis du f.eks "låner opp" til ny bil på huslånet, uten å informere om det. Etter mange måneder oppdager du at renten er langt høyere enn tidligere. Jeg hadde tydeligvis hatt "ungdoms-lån" og var nå for gammel til det. Renta gikk i hvert fall plutselig opp. Banken er basert på "du må ha lua i hånda, vi vet best!" De gjør som de vil, og er av den gamle konservative skolen. De bruker ikke energi på god nettbank, brukervennlige løsninger eller nymotens bankbruk. Banken tror de må sende ut lange omfattende skjemaer for å bekjempe hvitvasking og terror, selv om du har vært kunde i 25 år, og har noen få tusenlapper på konto. Hvis du ikke orker å svare på omfattende skjemaer om muligheter for kryptovaluta og familiens politiske eksponering, kutter de nettbanken. "Vi er Gestapo, vi bestemmer!!!" (Mistenker at de bruker samme skjemaet om du er ny bedriftskunde som skal sette inn 100 millioner, eller om du er minstepensjonist med 25 års kundeforhold.) Banken må fornye seg og bruke teknologi på bedre app og nye betalingsløsninger, samt verdsette de gamle kundene og lage enklere skjemavelde. Banken må være "på lag" med kundene.
Ser veldig bra ut for meg som ikke har nu egenkapital
Kom til banken med, liten tro i min økonomiske situasjon. og ble møtt med en empati, respekt trygghet og sett på en medmenneskelig måte som du sjelden møter. Stor takk
Beklager sen tilbakemelding. Men tusen hjertelilg takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på.
Denne banken er en velsignelse fra oven. Ikke bare er de rimelige og rettferdige, men de går ut av sin egen konforsone for å hjelpe sine kunder. De har også hjulpet meg med økonomiske problemer jeg ikke kunne ha klart å takle på egenhånd. Tusen takk Spareskillingsbanken.
Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på å høre. Vi jobber for å være en bank som skal gi det lille ekstra og strekke oss langt for å imøtekomme kundenes behov. Vi ønsker deg en flott dag videre - og igjen takk for flott omtale. Mvh Spareskillingsbanken
Veldig fornøyd med Spareskillingsbanken Kristiansand. Fine lokaler, god og hyggelig service. Ikke har jeg lån eller særlig med kapital, men alltid hyggelig å stikke innom banken for div anledninger. Bare positive erfaringer.
Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Og det er alltid hyggelig når kundene stikker innom oss. Ha en fin dag videre.
Bra service. Renta på små lån er for høy. Rask å hjelpe.
Veldig fornøyd med kundeservice. Problemet at de har ikke applepay, litt «old style» app osv...
De har god bemanning og gode Kundebehandlere. Det har alt å si.
Hadde tidligere toppdel av boliglån i banken, den gang til ca 4% rente. Søkte senere om lån, med bedre sikkerhet, men tilbudet ble økt til ca 6%. Valgte å låne i annen bank hvor tilbudet var ca 2% - altså 4% lavere enn Spareskillingsbanken. Bortsett fra dette er det sikkert greit nok i Spareskillingsbanken, om du har god økonomi (les penger på bok) ...
De vet hvem du er og da er resten enkelt. Hvorfor bytte når dette er best?