Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde storband som mitt forsikring. Jeg fikk et problem i huset som de har sendte en takstmann for å beregne skaden. Men Storeband forsikringen vil ikke akseptere skaden og de vil ikke betale for saken. Jeg tok en advokat firma og saken er ved finansklagenemnda. Jeg håper at folk leser omtaler før de velger.
En del av funksjonene i nettbanken fungerer dårlig, bl.a varsel ved manglende dekning, ubetalte regninger + . Nettbanken henger seg ofte opp osv.. Knotete løsninger når man har barn som har konto hos Storebrand,- plutselig mister man innsyn i barnets konto (når barnet fyller 15), vanskelig å få bankID før barnet er fylt 18. Ungdom får ikke sette inn penger selv fra brukskonto til sparekonto +++ Har vært i kontakt med banken ift. mangler ved nettløsningen og da er svaret at de stadig oppdaterer. 4 år senere er nettløsningen helt lik. Har vært fornøyd med rentene tidligere, -og kun derfor jeg har fortsatt kundeforholdet, men nå henger de svært etter. Boligrenta hos mange andre banker er bedre. Banken har ikke billån, men man kan åpne et ekstra boliglån til f.eks bilkjøp og dermed få mer gunstig rente på andre kjøp.
Har hvert kunde i Storebrand i mange år. Jeg har ikke en eneste dårlig erfaring med banken. Jeg har også alle mine forsikringer i Storebrand. Anbefaler på det sterkeste denne banken for de som ønsker å bytte bank.
Rotete. Sen å sette ned rente. Snar å sette opp rente. Kommer med mye svada når man kommer med kommentarer angående renter. Har vært i kontakt med kundeveileder som ikke visste noe som helst av det jeg spurte om, måtte sette meg over til en annen veileder. Skal bytte bank snart.
Skuffet over at det ikke ble 0,5% rentesekning som Norges bank gjorde. Og at skal gjelde fra 30.04. Igjen tar banken fortjeneste på renteendring.
Meget fornøyd👍God Rente og Hyggelig kontakt person.
Storebrand Bank sin bankID har vært ute av drift i mer enn to uker. Svevende svar om at «de jobber med saken». Lite troverdig. Hvilken annen bank ville sperre sine kunder ute i flere uker? Og det gjelder ikke bare banktjenester; BankID brikken fungerer heller ikke til noen annen tjeneste, så innlogging på «min side» alle steder, og lesing av alle brev fra det offentlige (nå kun i Digipost for de fleste) kan vi som Storebrand kunder bare glemme. Hvordan er det mulig? Er de i det hele tatt seriøse? Gjemmer de seg bak at noen bruker bankID på mobil? Vanskelig å forstå. Alle andre banker ville med slik adferd vært på førstesida av VG for lenge siden. At de slipper unna beviser vel bare at Storebrand er en bank ingen bryr seg om og som man bør kvitte seg med snarest råd.