Svea Finans har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opprettet en spareavtale og trodde jeg skulle få en bankkonto. Jeg fikk bare et referansenummer jeg skulle btuke ved innbetaling. Jeg mener de utgir seg for å være en bank, mens de er et factoring selskap.
Har mottatt et innkassokrav som er feil/uberettiget. Jeg ønsker å informere Svea om dette via E-mail. Men nei, det er umulig, de oppgir ikke noen E-mailadresse. Må skrive brev eller sitte i telefonkø. Elendig kundeservice.
Takstmannen har tydeligvis begynt og bruke svea finans til og fakturere for seg. Dette medførte da til at jeg fikk inkassovarsel. Mottok ingen vanlig faktura i forkant. Har tatt opp dette med svea finans og sakt jeg vil ha gebyret tilbake. Dem sier dem har sendt faktura og at senda ikke har til hensikt og foreta seg noe. Dette blir rett og slett for dumt etter min mening. Både svea finans og takst selskapet har mistet meg som kunde i for all fremtid etter dette. Nå mottar jeg mye post(både pakker og brev) fra både innland Og utland og aldri har noe blitt borte i posten. Tror hva jeg vil om de har sendt fakturaen eller ikke. Én ting er ihvertfall sikkert og det er at jeg kommer IKKE til og benytte meg av noen av deres tjenester igjen!!!
Reklamerer med at de kan og vil hjelpe når en er i en vanskelig situasjon. Erfarer at de ikke er interessert i å hjelpe, men bare skaffe seg ei melkeku. Hyggelige ansatte, men det er varmt der de havner....
Ikke fornøyd fordi jeg fikk inkasso på en retur. Måtte betale over 100 kr ekstra. Ble stresset skjer opplegget. Beklager men følte meg litt lurt.
Trussel og varsel fra SVEA om inkassokrav knyttet til ubetalt faktura fra tjenesteleverandøren på en faktura jeg ikke har sett. På nett der for finne fakturaen for kontroll mot summen oppgitt fra Svea. Faktura ikke tilgjengelig - fjernet. På nett igjen, denne gang hos Svea etter å ha leitet etter kontaktpunkt. Sendt oppmoding om å få tilgang på opprinnelig faktura. Automatisk svar med henvisning til nettside for opplysninger som ikke fås ut, men med svarmulighet på mail. Opplyst at det ikke er mulig å få ut opplysninger, og med noen kommentarer om min irritasjon etter all tidsbruken. Svar- feilsendt e-post som ikke kan besvares. Tålmodigheten i ferd med å ta slutt! Ny mail med henvisning til Svea sitt ansvar. De har sendt meg en trussel om inkasso hvis jeg ikke betaler inn summen som står på fakturaen, rett eller gal. Påpeker at det ikke er mitt ansvar at konsernet tilsynelatende har stengt ned all intern kommunikasjonsmulighet, og ber på ny om at fakturaen blir sendt meg for sjekk mot avtale. Treffer en medarbeider på mail som fortjener takk fordi hun sender meg rett kontaktinfo, men advarer samtidig at det normalt tar lang tid på få svar på mail. På`n igjen - ny e-post - samme svar som sist. Gå til infoside som ikke er tilgjengelig for meg. Forventer at de ikke svarer innen fristen for å åpne inkassosak er utløpt. Du gis ingen mulighet annet enn å betale hvis du ikke vil ha noen runder i rettsvesenet. DET VET SVEA- DET ER DERFOR ARROGANSEN ER PÅ DET PLANET DE LEGGER SEG PÅ! Ikke bedt om å bli kunde hos dem, det har tjenesteleverandøren bestemt at de vil gjøre meg til. De har jeg gitt opp for lengst i en annen sammenheng. Samme saboteringen og kundefiendtligheten. Hvorfor disse selskapene oprerer med sine enheter de kaller "kundeservice"? - det kan du lure på. Må vel ha noen som kan ta mot kjeft, noen som kan bidra til å trekke ut tiden for å få mer penger i kassa. STYR UNNA OM DU HAR MULIGHETEN!
www.minside.sveafinans.no, prøv å finn den om du vil klage og ikke har tid til å vente timevis i telefonen. Jeg finner den ikke. Er det bevist for å hale inn gebyrer?