yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært fornøyd med banken i flere år, så har dette endret seg det siste året. Er svært misfornøyd med banken og anbefaler den absolutt ikke. Det er umulig å få svar på telefon. Sender du e-post så får du ikke svar før det har gått 4-5 dager. De har heller ikke ordning med straks -betaling på vipps. Når jeg har spurt om dette, så har jeg fått til svar om at det jobbes med dette og at en løsning trolig er nær.
Og er du så heldig å få tak i dem, og du har noen spørsmål som du virkelig trenger svar på, men som dem kanskje ikke har svaret på, så legger dem bare på. Så må man stå i kø i evigheter igjen. Det har skjedd flere ganger. Det gjelder resurs bank også. Styr unna folkens, det er ikke verdt bryet og mulig nervesammenbrudd!
Ya bank er bare et pengesluk uten like. Hatt forbrukslån i over 3år betalt 4000kr/mnd uten at lånet går ned. Grusomt. Ringer inn for og innfri lånet så krever de ekstra renter på Toppen. Hold dere langt unna👎
Har i 3 dager forsøkt å logge inn på nettbank, men nettsiden er blank uten innloggingsalternativer. Nettbanken hadde samme feil i over en uke for et par år siden. Umulig å komme igjennom på tlf.
Jeg opplever at Ya bank har dyktige saksbhandlere som er raske og løsningsorienterte.
Når det er problemer er det umulig å nå fram både på tlf. og mail. Jeg har sittet opptil 30 minutter for å få kundekontakt på tlf. uten å få svar. Tenk dere om før fere tar i bruk yA Bank
Alt for lite folk på kundeservice om man trenger hjelp til noe annet en å ta opp et lån. Nettsider som er tunge å finne fram på. Funksjoner som ikke virker gjør at man må ringe kundeservice og stå 1 time i kø for ting man i andre banker gjør via "nettbank"
Jeg har sendt tre kundehenvendelser (to purringer) til yA Bank med spørsmål som fortsatt ikke er besvart. En bank som ignorerer spørsmål fra kunder bør vurdere om de heller skal finne seg noe annet å gjøre. I tillegg er nettsiden deres stadig nede pga tekniske problemer. Jeg vil trolig avvikle mitt kundeforhold til yA Bank dersom de ikke skjerper seg betraktelig.
Stadig tekniske feil, elendig kundeservice, så sant man ikke skal låne penger da er de behjelpelig med engang, alt handler om å pushe på deg dyre forbrukslån, saldo stemmer ikke, sjelden man får svar på det man spør om, de kan registrere inn lavere beløp enn innbetalt, sier alltid at de beklager lang ventetid "pga mye pågang" både på epost og telefon, føler det har vært "mye pågang" i alle timers i døgnet over lang tid nå, svaret på mailen kommer fortsatt ikke. !!.STYR UNNA..!!
Jeg hadde valgt brukskonto, i stedet for høyrente konto. Jeg fikk god hjelp til å endre til riktig konto. Ya bank har en av markedets beste rente. Det hadde vært greit å kunne bytte, eller avslutte ny konto på nettsiden. Selv om det er første konto. Jeg skrev to mail rett etter at jeg hadde valgt feil. De ble ikke lest, så jeg fikk brukskonto likevel. Jeg tok kontakt over telefon. Heldigvis var det bare to i køen før meg, men måtte vente en god stund. Det hadde vært greit, hvis jeg kunne hatt oppringning fra banken som et valg.
Det var en gang jeg var fornøyd med yA Bank... De siste årene har det gradvis blitt mer elendig, og banken virker nærmest bestemt på å ville kvitte seg med kundene. Ingen app lenger... Hvorfor ikke? Dere burde jobbe med og forbedre appen, ikke fjerne den helt! Stadig tekniske feil. Meldinger om feil på det ene og andre har stått på nettsiden lenge, som om de vet at de aldri får rettet opp i problemene. Kundeservice lar også vente på seg, og det er sjelden man får noe godt svar til slutt, om man får svar i det hele tatt. yA Bank kommer ikke til å overleve stort lenger hvis de fortsetter i denne retningen... Styr langt unna!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om, er sure, arrogante og oser oppgitthet i andre enden. Nettbanken vises annen saldo på lån enn det kundekonsulentene oppgir, uten at de kan komme med gode forklaringer på hvorfor. Har også utført ekstra innbetalinger hvor beløp registrert inn er lavere enn innbetalt... Aldri vært borti mer useriøs og lite oversiktlig bank. Flyttet lånet tvert. Denne banken har ingen bruk for. Styr unna!
Har brukt YaBank i mange år til meg selv og en jeg er verge for, og var meget fornøyd! Banken var grei, nettbanken oversiktlig og den ga den beste renten både på brukskonto og god rente på sparing. Siden Resurs Bank overtok har det vært økende problemer. Ikke har vi fått den lovede mobilbanken. Nettbanken er forandret slik at mange punkter er uhensiktsmessige for vergeoppgaven og betydelig mindre oversiktlig for meg selv: får ikke kontoutskrifter for den jeg er verge for i nettbanken eller årsoppgave; det står ikke lenger navn på firmaet en betaling går til - bare et kontonummer; det står ikke saldo etter beløp som er inn- eller utbetalt; det har vært diverse tull med utsendelse av nye kort og pinkoder som har resultert i at kort ikke har fungert i betalingsterminaler i butikker og minibanker; nye bankkort er sendt til gammel adresse, denne skulle jo oppdateres automatisk ved flyttemelding til folkeregistret; det var en periode problemer med å foreta betalinger fra kontoen; man kommer ikke direkte i email eller chattekontakt med kundeservice fra nettsiden. Jeg har mistet tillit til banken og er i ferd med å sammenligne alternative banker for 2 kunder.
Ya Bank er ødelagt av Resurs Bank. Stadig problemer med å logge inn i banken. Omtrent umulig å få tlf.kontakt med banken. Helt utrolig at det svenskene har klart å ødelegge en flott norsk bank. Vurderer å bytte bank.
Jeg har alltid blitt behandlet på en fin måte, lett å oversiktlig å se hva du har, bare å gå inn på nettbank.
Har vært kunde på så lenge og har ikke noe problem.