yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Banken fungerer rett og slett dårlig, men takk for at dere startet opp med å utfordre storbankene.
Dette har vært en fantastisk bank i mange år for min del. Jeg har hatt alle mine transaksjoner her, betalt regninger og hatt kredittkort. Den tid er forbi. jeg sletter herved mitt kort - og tar ut alle mine penger fra denne banken. Forferdelig bank!
Har vært yA bank kunde i rundt 10 år og det har gått brillefint helt til i år. Nå er det snart takk for meg. Først fjernet de utenlandsbetaling uten det har så stor betydning for meg. Men BankID: Herre jemini hvilken seriøs bank er det som ikke tilbyr BankID??? Også nå er det funksjonen til nettbanken. Nå ender det med dobbeltbetaling når du endrer kontonummer for betaling på eFakturaer... kundeservice ser ikke ut til å bry seg med dette, og regner saken som avsluttet iflg e-post til meg...
Umulig å få kontakt på telefon. Kommer ikke inn på mine kontoer, pga. vi har ikke brikke som virker.
Vanskelig å få oversikt etter fjerning av mobilbank og innføring av ny nettbank
Skulle betale en faktura fra konto i Yabank. Får brukt bankID på mobil, men får beskjed om at "du har ingen aktive konti". Kommer ikke inn verken via nettside eller app. Yabank har utvilsomt funnet oppskriften på hvordan man skal bli kvitt kundene..
Appen er borte, BankID er borte, kommer ikke en gang inn i nettbanken nå, men får feilmelding om at det ikke er noen aktive konti. Når man ikke får betalt regningene og gjort de mest grunnleggende ting i banken sin er det vel på plass med én stjerne? Håper de retter dette opp, de mister i alle fall meg som kunde.