yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært veldig fornøyd men ikke nå lenger. Først et mas om pass for å få beholde bank id. Skaffa pass for så å få mail noen mnd etterpå at bank id utgår. Man måtte få det gjennom en annen bank. Nettbanken er et salig kaos der det meste er vanskelig eller umulig. Oppskrift på hvordan bli kvitt dine kunder: Yabank!
Over tre månader etter omlegging til ny nettbank viser siste transaksjonar og kontoutskrifter berre nummer, og det står knapt eit einaste namn på verken betalarar eller betalingsmottakarar. Skal ein halde oversikta må ein såleis ta vare på alle fakturaer og notere ned kva som er kva. Det er dessutan framleis ikkje mogeleg å laste ned efakturaer i den nye nettbanken. Skal ein betale ein efaktura må ein laste ned fakturagrunnlaget i ein annan nettbank før ein godkjenner, elles får ein ikkje lese fakturagrunnlaget før nettbanken blir ordna. Ut over dette kan eg berre stadfeste det som andre har sagt. Eg har vore kunde sidan 2011. Ya-bank var ein bra bank like til dei nye eigarane bestemte seg for å kutte ut samarbeidet med Eika og teste ut sin eigne uferdige nettbank på kundane. Det som likevel overraskar meg mest er at feil ikkje blir ordna etter fleire månader. Dette tyder kanskje på at dei nye eigarane etter kvart har tenkt å leggje ned Ya-bank for godt?
Min tidligere favorittbank er nå redusert til en Nei-bank. Borte er ALLE banktjenester som er nyttige i hverdagen. APP forsvant, bankID forsvant, tekst ved overføring forsvant, navngiving av høyrentekonti forsvant (vi hadde 13 stk- nå heter alle Høyrente), konas disponenttilgang forsvant, og nå sist, forsvant rabattene på kredittkortet som tidligere har vært bra. Kundeservice er vanskelig å nå, men når de omsider svarer- er det kun standardfraser... Vi har byttet bank og levert inn kortene- det gjorde godt! Takk for oss- vi kommer ikke tilbake!
Er sånn at man lurer på om YaBanks nye eiere har en plan om å kvitte seg med sine nettbankkunder... Ny nettbank har ført til null oversikt, elendig funksjonalitet og MAAAASSE bortkasta tid på selv de enkleste oppgaver. Lang ventetid på support, trolig pga. massiv pågang av sjokkerte/resignerte brukere. Har lovet bot og bedring i snart et halvt år nå, INGENTING har skjedd. I tillegg gis det null informasjon underveis. SKY DENNE BANKEN SOM PESTEN!
Helt elendig etter overgang til Resurs Bank sin it-plattform. Burde vært test ut før bytte av it-plattformen.
Hvordan i all verden kan dere lansere en nettbank som ikke fungerer? Og etter flere måneder med de samme feilmeldinger fortsetter elendigheten helt uten spor av bedringer! At ingen griper inn og sørger for at dere mister konsesjonen til å drive bank er en gåte. Dere mishandler jo kundene!
Vært strålende fornøyd i rundt 10 år. Så begynte de virkelig å rote det til for seg for noen måneder siden. Nå er jeg bare helt matt. Nå virker det hele useriøst, som om de ikke vet hva de driver med. Fascinerende å se hvor fort de har klart å ødelegge omdømmet sitt. Rasende Facebookinnlegg, mye dårlige omtaler her. De er klar over ulike feil, men opplyser ikke om dem før man som kunde selv klager på en mangel. Som da jeg ikke skjønte hvorfor jeg ikke fikk en utbetaling jeg skulle ha. Da jeg til slutt skjønte at det ikke var avsenders feil, så ringte jeg kundeservice. Der kunne de fortelle at de var fullt klar over feilen, og jobbet intenst med å rette den. Jeg vet ikke om den er rettet. Det kom aldri noe mer informasjon. Jeg fikk avsender til å bruke en annen bankkonto. Nå er det permanent beskjed med at de har lang responstid på kundeservice, og også en stadig tilbakevendende pop-up-linje om hvordan man som kunde selv endrer på betalingsoppsett (dette må nå alle vite, fordi de har klart å endre maks beløpsgrense til 0 for de fleste av kundene sine). Tenkte først at SÅ elendig kan de da umulig velge å forbli. Så mange åpenbare feil og mangler bør det være enkelt å rette opp i. Har derfor fortsatt konto i banken. Men måneder har gått uten bedring, så nå er det slutt.