Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har gode erfaringer med alarmsystemet, men denne erfaringen er ødelagt av den elendige kundetjenesten. Man har gjentatte ganger ignorert spørsmål om faktura. På ett år fikk jeg 4 fakturaer med feile beløp. Jeg forstår ikke hva slags ansatte jobber der. Her kan man se til hvilket nivå en dårlig kundetjeneste kan ødelegge for hele bedriften.
Er det noen fler her som har kjøpt utendørs kameraer av Sector Alarm? Og mottatt en villkårsoversikt i forbindelse med kjøpet? Jeg kjøpte to kameraer for 1,5 år siden, men synes ikke de funker særlig bra da de tar opptak bare noen minutter om gangen (slik at du fort kan risikere at du ikke får fanget opp hærverk/innbrudd med mindre kjeltringene starter ugjerningene med EN gang.) Ville derfor si opp abonnementet mitt på disse, men beholde den vanlige hus/brannalarmen og fikk da beskjed om at da ville de komme å hente kameraene. Dette er kameraer jeg betalte 7000,- for og absolutt ingen fortalte meg at de var kun til leie. Hvordan kan de ikke opplyse om noe så viktig? Og hvorfor er ikke leien av produktet som en del av den månedlige betalingen i så fall? Dette er så utspekulert at det går an! Om de ikke gir seg på dette avslutter jeg mitt 14-årige kundeforhold til Sector på flekken. Som jeg også forstår ikke er helt lett heller. Men montøren var sabla hyggelig da...
Utallige utløsninger av alarm. «Har dere tuklet med sensorene?» De bytter ut sensorer og røykvarslere, hyggelige montører, det står ikke på det. Men problemet løses ikke. Sier opp i morgen.
Selskap fremstår som svært uprofesjonelt og seriøse da selgere på dør regelrett inviterer seg inn i boligen bare man åpner døra. Ved kontakt på mail så får jeg ingen kontakt info på vedkommende som er ansvarlig for salg i felt da kundebehandler gir beskjed om at han ikke kan oppgi navn på ansatte i Sector Alarm. Selger på døra opplyser også om at nesten hele byggefelt har alarm fra de og år jeg er de få som ikke har, noe som er usant.
Kommer ikke for å sjekke når alarmen utløses. Opplever helt klart en falsk trygghet. I tillegg betaler vi i fire måneder og tre etter avtalen blir oppsagt, siden sektor alarm mener vi etterbetaler 🙈Vi har vært fast kunde i sector alarm i over fem år .
Under samtale med selger ble jeg lovet ingen bindingstid eller oppsigelsestid, og jeg ser heller ingen grunn til dette fra deres side. Men ved oppsigelse blir jeg krevet for 3 mnd for ett middelmådig produkt. Anbefaler alle som leser dette om å se på Ring eller Nest produkter som forblir i din eie. Jeg betaler 21.50kr per mnd for en bevegelses sensor som koster rundt 150kr, dette blir 258kr over det siste året og den er ikke engang min.
Abonnementsprisen øker etter kort tid. Dyrt abonnement! Kjøp heller eget utstyr med overvåking og varsler via app. 3 måneders oppsigelsestid - selv etter bindingstiden er avsluttet! UHØRT!!! Tar seg meget godt betalt for å skru ned utstyr! "Montøren kommer en gang mellom 8-15", så belag deg på en lang dag hjemme - kanskje uten lønn?! Montøren møtte ikke til avtalt dato for nedmontering, fordi " avtalen beklageligvis ikke hadde blitt registrert i deres systemer ". Her er det bare å HOLDE SEG LANGT UNNA!