Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter et kundeforhold som strekker seg over 25 år sa jeg påå mitt abbonement. Jeg spør om å få beholde er plastdeksel som dekker en flekk men gammel farge i et hjørne. Innmaten til sensoren trenger jeg ikke men jeg hadde håpet i slippe å male på nytt. Men nei, de skal ha tilbake alt. Det skal sikkert bare kastes pga alder. Nå har jeg blitt lurt med prissamarbeid å juks i en årrekke. Nytt selskap inn men ikke juksepavene Sector eller Verisure
Hold dere langt unna. Ærlighet bør vare lengst. Her blir vanlige mennesker lurt.
Anlegget har vært ute av drift i flere uker / mnder? Pga utgåtte batterier!
Jeg har gode erfaringer med alarmsystemet, men denne erfaringen er ødelagt av den elendige kundetjenesten. Man har gjentatte ganger ignorert spørsmål om faktura. På ett år fikk jeg 4 fakturaer med feile beløp. Jeg forstår ikke hva slags ansatte jobber der. Her kan man se til hvilket nivå en dårlig kundetjeneste kan ødelegge for hele bedriften.
Er det noen fler her som har kjøpt utendørs kameraer av Sector Alarm? Og mottatt en villkårsoversikt i forbindelse med kjøpet? Jeg kjøpte to kameraer for 1,5 år siden, men synes ikke de funker særlig bra da de tar opptak bare noen minutter om gangen (slik at du fort kan risikere at du ikke får fanget opp hærverk/innbrudd med mindre kjeltringene starter ugjerningene med EN gang.) Ville derfor si opp abonnementet mitt på disse, men beholde den vanlige hus/brannalarmen og fikk da beskjed om at da ville de komme å hente kameraene. Dette er kameraer jeg betalte 7000,- for og absolutt ingen fortalte meg at de var kun til leie. Hvordan kan de ikke opplyse om noe så viktig? Og hvorfor er ikke leien av produktet som en del av den månedlige betalingen i så fall? Dette er så utspekulert at det går an! Om de ikke gir seg på dette avslutter jeg mitt 14-årige kundeforhold til Sector på flekken. Som jeg også forstår ikke er helt lett heller. Men montøren var sabla hyggelig da...
Utallige utløsninger av alarm. «Har dere tuklet med sensorene?» De bytter ut sensorer og røykvarslere, hyggelige montører, det står ikke på det. Men problemet løses ikke. Sier opp i morgen.
Selskap fremstår som svært uprofesjonelt og seriøse da selgere på dør regelrett inviterer seg inn i boligen bare man åpner døra. Ved kontakt på mail så får jeg ingen kontakt info på vedkommende som er ansvarlig for salg i felt da kundebehandler gir beskjed om at han ikke kan oppgi navn på ansatte i Sector Alarm. Selger på døra opplyser også om at nesten hele byggefelt har alarm fra de og år jeg er de få som ikke har, noe som er usant.