Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utstyret og utrykning er ok. Men ingen prisliste. Tipper ingen kunder betaler det samme. Hvordan vet man at man ikke blir lurt? Og helt umulig å si opp, og urimelig lang oppsigelsestid. De oppgir ingen måter å si opp på. Man må ringe, men de nekter å ta imot oppsigelsen. Så vil de ringe deg opp for å diskutere oppsigelsen. Og så MÅ man sende skriftlig oppsigelse OGSÅ. Men det er umulig å vite hvor man skal sende den for de gir ikke adressen fra seg frivillig. De gjemmer vilkårene sine så godt at de er umulige å finne på portalen deres. De gjør alt de kan aktivt for å LURE deg til å betale flere måneder. Hadde det ikke vært for denne uredelige praksisen så er tjenesten ok. Men jeg kommer aldri til å bli kunde igjen for jeg opplever at de forsøker å lure meg.
Vi skiftet selskap , og oppsigelse ble sendt inn . Dette skjedde i slutten av aug . Pga min manns sykdom var det jeg som signerte oppsigelsen . Det nye selskapet betalte månedsavgift i oppsigelsestiden. Nå viser det seg at oppsigelsen ikke var gyldig i og med at jeg hadde signert og ikke min mann , og månedsbeløp er trukket fra min manns konto hele tiden til jeg oppdaget det nå . Samtidig som de altså har fått betalt fra konkurrenten i 3 mnd . Nå har jeg endelig fått de til å forstå at abonnementet er sagt opp ( fremdeles med min underskrift ) men oppsigelsen gjelder fra nå og krever derfor betaling utterligere 3 mnd . Anlegget er koblet ned og har stått i en pose bak sofaen i 8 mnd uten at det er kommet noen henvendelse at noe er ute av drift !
Sa opp i Januar, måtte betale til 1 Juni. De hevdet og ikke fått beskjed før i mai. Dette gjorde jeg pr tlf. Få alt skriftlig!!!
Styr unna, sa opp og 6 mnd etterpå prøvde de å kjøre inkasso. Selv om de 6 uker før hadde slettet regningen de prøvde å få meg til å betale
Ville si opp og ringte inn til Verisure. Snakket med en kar som sa jeg kunne få en bedre pris i noen måneder, og at jeg heller kunne si opp før prisøkningen om jeg fortsatt ikke ønsket system fra dem, UTEN oppsigelsestid. 1-2 mnd etterpå var jeg sikker på at jeg fortsatt ikke ville ha systemet og sendte mail om at jeg ville avslutte det nå. Da sir de at det er 3 mnd bindingstid fra mnd etter. Altså, bindingstid er det i hvert fall ikke, og jeg måtte forklare dem hva bindingstid er. Da sa de at det var oppsigelsestid på 3 mnd etter påfølgende mnd. Nå har jeg sendt mail frem og tilbake og de nekter meg å si opp før det har gått 3+ mnd! Selv om de sa til meg på tlf at jeg kunne si opp uten oppsigelsestid!! Det her er bare lureri. 3 mnd er for det første helt sinnsykt lenge! For det andre betaler man sinnsykt mye, for sinnsykt lite. Øker prisen stadig vekk uten å si ifra gjør de å. Kommer til å melde de inn om de ikke løser det asap, i tillegg til å aldri returnere.
Månedsprisen har steget med over 100% på få år. Uaktuelt å betale ca 500kr i måneden.
Jeg er veldig fornøyd. Vi trodde vi kjøpte det den gangen vi installerte det. Å når det nå er 10 år. Trenger det å skiftes ut. Det blir veldig dyrt, for noe vi ikke er så flinke til å bruke. Men kan varmt anbefale det til andre. Er usikker på om vi vil installere det på nytt.