Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sa opp i Januar, måtte betale til 1 Juni. De hevdet og ikke fått beskjed før i mai. Dette gjorde jeg pr tlf. Få alt skriftlig!!!
Styr unna, sa opp og 6 mnd etterpå prøvde de å kjøre inkasso. Selv om de 6 uker før hadde slettet regningen de prøvde å få meg til å betale
Ville si opp og ringte inn til Verisure. Snakket med en kar som sa jeg kunne få en bedre pris i noen måneder, og at jeg heller kunne si opp før prisøkningen om jeg fortsatt ikke ønsket system fra dem, UTEN oppsigelsestid. 1-2 mnd etterpå var jeg sikker på at jeg fortsatt ikke ville ha systemet og sendte mail om at jeg ville avslutte det nå. Da sir de at det er 3 mnd bindingstid fra mnd etter. Altså, bindingstid er det i hvert fall ikke, og jeg måtte forklare dem hva bindingstid er. Da sa de at det var oppsigelsestid på 3 mnd etter påfølgende mnd. Nå har jeg sendt mail frem og tilbake og de nekter meg å si opp før det har gått 3+ mnd! Selv om de sa til meg på tlf at jeg kunne si opp uten oppsigelsestid!! Det her er bare lureri. 3 mnd er for det første helt sinnsykt lenge! For det andre betaler man sinnsykt mye, for sinnsykt lite. Øker prisen stadig vekk uten å si ifra gjør de å. Kommer til å melde de inn om de ikke løser det asap, i tillegg til å aldri returnere.
Månedsprisen har steget med over 100% på få år. Uaktuelt å betale ca 500kr i måneden.
Jeg er veldig fornøyd. Vi trodde vi kjøpte det den gangen vi installerte det. Å når det nå er 10 år. Trenger det å skiftes ut. Det blir veldig dyrt, for noe vi ikke er så flinke til å bruke. Men kan varmt anbefale det til andre. Er usikker på om vi vil installere det på nytt.
Etter 10+ år som trofast kunde skulle jeg si opp. Gjorde det via telefon og fikk ok der. Ikke noe beskjed om at jeg skulle gjøre noe videre utover dette. Etter 4 mnd mottok jeg fortsatt faktura og ringer dem. Da har jeg visst ikke sagt opp siden de ikke har fått det skriftlig. Det var visst en selger som skulle kontakte meg og forklare dette. Denne selgeren ignorerte jeg da jeg antok at det var for å få meg til å fortsette. Utrolig gammeldags med 3 mnd oppsigelse og ingen mulighet for å kontrollere/endre/avslutte via nettsiden. Samt dette med å gjøre det vanskelig å si opp for å beholde kunder. Styr unna!
Produkt ga beskjed om lavt batteri nivå, bestilte service i app, fikk aldri svar noen mnd senere gikk jeg inn i app og såg at produktet var gått tom for strøm, uten noen form beskjed eller reaksjon fra Verisure, produktet hadde vert tom for strøm i 2mnd uten at døgn overvåkingin fanget dette opp. Ga beskjed til kunde service at dette er jeg ikke fornøyd med overvåkningen deres og at jeg sa opp. Når de 3 mnd var gått ga de beskjed om at jeg ikke hadde sendt inn skriftlig oppsigelse, da gjaldt sendte da inn skriftlig oppsigelse, etter mye mail og manglende svar fra Verisure fikk jeg inkasso krav fra de , der de fortalte usannheter til inkassoselskap, som de måtte trekke tilbake i etterkant og avslutte mitt abbenomang. De toppet med at når de såg at de hadde tatt feil og måtte demontere systemet slo de dette av uten og informere meg selv om jeg hele tiden hadde bedt om dette for å ivare ta brannsikkerhet da nytt system skulle monteres samme sted. Tok dette opp med Verisure, og fikk et arrogant svar de hadde de glemt å informere om. Er usikker å selskapets verdier og internopplæring da dette virker totalt manglende for et stort selskap.