Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice og ustabil tilkobling. De svarer ikke på spørsmål. Vil ikke gi refusjon når ting ikke fungerer.
Blir dyrere og dyrere for hvert år, snakker ikke justert etter inflasjon, men skikkelig påslag i forhold til for 5 år siden når vi fikk «tilbud» om å bytte. 1 til 2 ganger pr mnd faller nettet ut og må restartes, syns også dekning i huset er lav, tross 2 ekstra sendere.
Jeg er super fornøyd med Altibox. Har 1000/1000mb linje, og den er dønn stabil. Har denne linjen i samme pakke som grunnpakken på TV-kanaler. Har ryddet raskt og effektiv opp dersom det har vært noe tull/problemer. Noe ventetid på kundeservice i perioder, men det er likt hos alle uansett hvilken tilbyder man har. Kjører google mesh trådløst nettverk, noe som også supporteres av Altibox dersom det skulle bli problemer. Stabilt og raskt er noe som på en glimrende måte beskriver Altibox. Jeg har heller aldri oppled å få vesentlig lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Har hatt fra Nextgentel, Telenor, Canal Digital (Nå Alente), Get (Nå Telia) og andre før, og ingen har kunnet tilby noe i nærheten av det som Altibox leverer.
Desverre er port 25 stengt som ødelegger muligheten min til å sende mail fra min egen smtp server.
Vi hadde en fast ekstern IP adres, og etter "oppgraderingen" har vi kun en kjult internt IP adres. Kundeservice har nul peiling hva det betyr for oss.
I lengre tid har TV’en hakket og lagget. Har klaget men ingen forståelse, hun jeg snakket med forsto ikke problemet. Nå leser jeg at mange andre har samme problem! I går skulle jeg se på skøyter fra Calgary, helt umulig å se bare hakking i bilde og tekst. Alle andre kanaler var helt ok. Har forsøkt å finne e-post eller telefon på kundeservice men dette finnes ikke, eller? Glitching eller bildeforstyrrelser er en daglig opplevelse. Meget misfornøyd.
Altibox oppdaterte router og sperret for muligheten til å endre innstillinger og f. eks. legge til et gjestenett. Nett er i korte perioder nede.
ber meg betale gjennåpningsgebyr uten at det har blitt stengt. kverulerer på at jeg har feil, selvom jeg sitter med fakturaene og dokumentasjon på at det er ikke er riktig. Skuffende prøve tjene penger på de som sliter fra før av økonimisk, ogskal passe på at alle jeg kjenner etc skal få vite om den dårlige kundeservicen.
Jeg har nå ventet 10 uker på å få en montør til å installere hjemmesentral. Det er allerede lagt fiber til naboleilighet så dette har ingenting med nedgraving å gjøre. Jeg har bestilt altibox 1 måned før jeg flyttet inn slik at jeg kunne jobbet hjemme, men pga. det fortsatt ikke er noe internet må jeg kjøre 74km t/r til kontor. Kan heller ikke si opp avtalen fordi det kommer et gebyr på 9000 kr. I følge altibox kan jeg vente opptil 9 måneder. Nabo klager samtidig på at internet er ustabilt og han måtte ringe support flere ganger på å få internett tilbake. Styr unna!
Har betalt for 300/300 men får 15/10. De nekter å gjøre noe. De sier at det er kun med kanel de garanterer hadtigheten. Hvem har kabel på en iPad? Latterlig dårlig service.
nesten 1000kr for 150mbps.... kan ikke velge lavere hastighet men må betale minst 749kr....
Har hatt GET/Telia og de er ubrukelig hvis du gamer uten kundeservice og varierende dekning, kundeservice var stengt hele helgen, chattet da men en EKTE person hos altibox kl 12 på kvelden og avtalte tid får å installere fiber.
Får det du betaler for. Ikke hatt en eneste dag nede. God kundeservice.
Må bruke Google nest som mesh, hvis ikke, så får en ikke bruke strømmetjenestene en har BETALT for. Skikkelig ugreit.
Synes det er for dyrt med tv og Internett. Prøver å finne et bedre tilbud.
Utrolig dårlige signaler fra routeren, eneste som fungerer uten opphold er kablet tilkobling til TV. Ustabilt nett som gjør at enhetene som er koblet til trådløst detter ut og må kobles til på nytt. Prøvd Mesh-nettverk som fungerte i en kort periode, men enhetene fortsatte å dette ut. Beskjed fra kundeservice hver gang jeg tok kontakt: - Restart routeren eller reset routeren.