Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri hatt så stabil nett og hastighet. God service også. Full pott fra meg
Stadig økninger i pris, ikkje mulighet til å nedgradere hsdtighet. Har monopol på linje
Den billigste løsningen kostet for noen få år siden rundt 500 nok som nå økes til over 700 nok per mnd! Skjønner ikke at det er lov å ikke kunne velge en annen leverandør!
Aldri nedetid på de elleve årene vi har vært kunde, superraskt nett og veldige hyggelige og hjelpsom kundeservice.
Altibox klarer ikke på langt nær å gi den ytelsen som er betalt for. betaler for 500/500 linjer og får 5/5 helt horibbelt. kontaktet kundeservice og de mente de hadde fikset problemet og henla saken. Sitter fortsatt på en snittlig under 10/10 linje med over 300 i ping
Kontaktet altibox/viken og inngikk bredbåndsavtale med altibox/viken og fikk 500 kr i etableringsgebyr selv om alt utstyret var i huset allerede. Når da en selger fra en underleverandør senere forteller at han kan gi 5 mnd og gratis etablering, så gir dette et slett førsteinntrykk. Har ikke testet tjenesten enda, så uttaler meg her kun om prising og avtalevilkår.
Byttet til Altibox service den 1.oktober, 2020. WiFi virker ikke fra den første dag. 10 Mbps i 30 cm avstand fra ruteren (lovet opptil 300 Mbps), og nett forsvinner i noe større avstand, enhetene noen gang heller ikke ser noen signal fra sentralen. Altibox kundeservice har 2 forslag - "kjøp Google Nest" eller "skriv klage til Brukerklagenemnda", "vi garanterer ikke at du får WiFi fra oss". Styr unna dette selskapet!
Unngå det, hvis du ikke vil sløse pengene dine på noe dritt!!!! Det er det jævligste du kan kjøpe.
Får bare halve hastigheten jeg betaler for men full regning.Lurer på om jeg bare skal betale halvdelen det er jo det jeg får.
Har klaget på dårlig wifi og som alle andre her så er svaret at dei kunn garanterer signal om jeg bruker kabel.. Og nei jeg går ikke rundt m kabel på dupeditter. Tv må jeg ha kabel ellers ingen tv.... 😡 Har ingen andre alternativer her i innlandet ellers hadde jeg bytta for lenge siden så nå har oppgradert mobilabonnemanget og får bruke altifiber kunn på tv.. Gir dei 1 stjerne siden de altid svare raskt ellers hadde det vert 0
Fantastisk med billig internett og tv i ei pakke. Fiber er fantastisk til spill.
Har vært kunde siden 2014, og aldri hatt noen problemer. Har tidligere vært kunde i Get og i Canal Digital, og opplevde problemer der med ustabilt nett, og lavere enn forventet hastighet. Det har aldri skjedd etter mer en seks år hos Altibox. Jeg ble sjokkert da jeg så det dårlige snittet på bedømmelsene de har fått her. Det viser hvordan det stort sett er misfornøyde kunder som legger igjen bedømmelser, mens de som er fornøyd ikke har noe behov for å oppsøke disse sidene. Jeg har vært kunde i alle de største selskapene, og Altibox er den som for meg har gitt den klart beste opplevelsen.
Har ikke mye å klage på fiber i seg selv, den er ganske stabilt men de oppgradere til høyere hastighet uten at jeg har bedt for det og øker prisen med mer en 15% vart år. Fortsetter de slik skal jeg se meg på noe annet.
De har monopol og skrur opp prisen. Og de skrur opp hastigheten til noen som ikke trengs i ett privat hjem.
Etter oppgradering fra Altibox har det bare vært problemer med hastigheten på nettet. Spesielt ved bruk av Appletv.
Etter 3 timers "hjelp" fungerer fremdeles ikke min tv. Jeg ønsker å bytte ut "Alt i boks Bredbånd", Verre enn dette kan det ikke bli.