Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altibox er et greit selvskap men synd det ikkje er mulig å portvideretilkoble lengre uten å betale
Har ved flere anledninger prøvd speedtest for å sjekket nettet vårt fra altibox, og testen kommer stadig ut dårlig. Det er ekstremt tregt nett, og det kobler seg ofte av. I perioder har vi vært i flere dager uten internett, og det er vanskelig og tilnærmet umulig å få hjelp fra kundeservice. De ber oss bare om å restarte ruteren vår. Da dette ikke fungerer blir vi møtt med frekke og arrogante kommentarer fra kundeveilederen, og får egentlig ikke løst problemet. Ikke fornøyd i det hele tatt.
En stjerne for at jeg får riktig hastighet og linjen i seg selv er stabil. Resterende stjerner forsvinner pga svak dekning fra router, manglende innstillinger som f.eks kanalvalg(relevant for millheat varmestyring, firestick m.m), høy pris og kundeservice som ignorerer spm ang manglende funksjonalitet
Veldig bra, men dyrt. Virker som prisene ikke er konkurranse dyktige.
Betaler for 100/100. Mye ustabilt og får ikke det jeg betaler for i mnd. Sendt speedtest til Altibox men download 55, 6, upload 6.3. Eneste hjelp jeg fikk var at jeg måtte bruke kabel for å måle hastigheten. Jeg har trådløs i huset.
De kutter internett i 4 mnd og gjør absolutt ingenting. Vi har tatt kontakt på mail, chat, og telefon. Og det eneste vi får er at de har ikke tid og dropper kontakt med oss. De bokstavelig talt bryr seg ikke om kundene sine. Useriøst selskap !!!!
Drit dårlig nettforbindelse, meget dårlig tv-løsning.Dårlig app, kan egentlig ikke finne noe ved Altibox som er bra dessverre. Har testet Telenor, NextGenTel og Telia før som alle er flere hakk bedre.