Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altibox leverer knall service, aldri noe tull, rask med å fikse opp vis det skal være noe. Aldri hatt noe tull her. vært kunde i flere år og ikke noe store planer om å bytte selskap 1000/1000 linja leverer bra og tv pakken er kjempe bra , tipp topp vurderer du er seriøs leverandør av fiber til ditt hjem ringe Altibox da vel
Har hatt 200/200 nett i flere år. Nå er jeg nødt til å velge enten 100 eller 500. Hvorfor kan jeg ikke velge hastighet på mitt eget nett?
Helt elendig kundeservice. Lite behjelpelig og mener vi trenger «datahjelp» fra noen mer kyndige. Jeg jobber da som IT ingeniør og er mer en nok datakyndig til å vite at der er feil på hjemmedentral eller fiber. Likevel nekter altibox for feil på deres utstyr.
selve tjenesten er bra og leverer bra men for den prisen jeg betaler skulle ha fått bedre service , kunde behandlere på chat eller telefon de klarer ikke å hjelpe med noe fordi de kan ikke bestemme og alt skal betales , veldig forskjell behandling noen kunder får 3 måneder gratis hvis de binder i ett år men en eksisterende kunde må betale for den nye dekoderen 1500 kr .
Hatt Altibox i 2 år nå, ikke hatt 1 kræsj eller ustabilitet Er kjempefornøyd
Helt knall fiber. Trengte litt hjelp av kundeservice i begynnelsen da jeg flytta hit for å få sentralen opp å gå, og de var veldig hyggelige og behjelpelige. Stabil hastighet, meget sjelden og kortvarig nedetid. Prisen er stiv, men verdt det. Savner derfor mulighet for å velge lavere hastighet på fiber, som er 150/150, så betaler sånn sett for mer fart enn jeg trenger.
Leier der det er Altibox inkludert i leia, funket find i noen måneder. Det skal være 500/500 men fikk først rundt 400+/400+ på kabel og 250+ på wifi men sånn plutselig en dag så syns jeg det gikk ikke like fort å laste ned, mellom 80-90 opp og ned. Huseieren ringer og ringer, alt er bra får han høre... og fikk høre om utstyret er eldre enn 5år så kan det være noe, og han sa det er jo det men ikke noe mer, han ringer igjen, får samme svar, alt ser bra ut. helt elendig at de ikke sender ut nytt utstyr når man sier at etter 5år så kan det være noe og her sitter vi med 80/80 når man betaler for 500/500... så jævlig trist