Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt 1000/1000 - 300/300 og nå 500/500 via Lyse. Er ikke i nærheten av å få disse hastighetene, kabel direkte i hjemmesentralen. Finner aldri ut av det, aldri noe feil der. Har prøvd flere maskiner, får bare til svar at disse sikkert ikke kan takle slike hastigheter. WiFi ligger stabilt max på 40 mbps med kablet Altibox WiFi pluss. Tragisk. Ellers er tv boksen ganske bra og stabil. Kan til tider være treg, men bra grensesnitt og muligheter.
Middelmådig produkt, dårlig kundeoppfølging. Da det ble installert, var det om å gjøre å ikke strekke fiberen langt inn i huset, for det ville være så fryktelig dyrt for BKK. Dermed står boksen rett ved sikringsskapet. Når jeg i ettertid har problemer med nettkvalitet pga. plasseringen toer man sine hender og sier at alt er riktig fram til boksen. Har du flere alternativ å velge mellom, unngår du Altibox.
Fungerer som det skal! Alltid høy hastighet og alltid vært fornøyd!
Forbindelsen til server brytes hver 10 min. skjer ikke når jeg kobler tilbake til min gamle 4G router
Betaler for 500/500. Det har de aldri levert. Har klaget flere ganger uten at de klarer å fikse hastighet. Brukte en time med kundeservice i forrige uke. koblet direkte i port 3 med router i bromodus og sendte ip fra speedtest til dem. Nå ble jeg kontaktet av dem igjen og bedt om å gjennta hele prosessen da de påsto at jeg ikke hadde testet i bromodus. De nektet på at det var dere feil, og tilbydde å sende hjem en tekniker på min regning. Har fått nok, og sendte en klage til forbrukertilsynet for uriktig markedsføring. TRAGISK!
Har hatt Altibox i mange år. Jeg er knallfornøyd med dem på alle vis! Jeg har av en eller annen grunn hatt en del tull og vas med TV-tjenesten, og de har gjort ALT de kan for å løse dette! Jeg er og veldig fornøyd med kundeservicen. En stund da jeg hadde det som verst med problemene rundt TV-tjenesten, var jeg så oppdatert på ledninger, koblinger mm at jeg antakelig kunne jobbet i kundeservice selv. Det som provoserte meg da, var når kundebehandlerne begynte på punkt "A" på sjekklistene sine, enda jeg var ferdig med til og med punkt "Å" femti ganger. Til slutt gikk sakene rett til teknikerne - og problemene ble mer eller mindre løst. Internett er fjellstøtt. Aldri hatt problemer der.
Kundeservice svarer nesten døgnet rundt, fikk hjelp via facebook natt til søndag. Veldig bra. Raskt og stabilt nett.