Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker meg konkurranse, altibox er alt for dyrt
Har hatt problemer med fibernettet mitt lenge, har 80/80, og kan ikke streame en film og lese vg på tlf samtidig. Jeg har klaget på dette mange ganger og de prøver med oppdatering og reset av modem uten at det blir noe bedring og skylder på ting som kan forstyrre, men modemet står fritt og uten noe i veien. kundeservice avbryter meg når jeg prøver å forklare problemet og er direkte ufin og nedlatende i talemåten. Anebfaler ingen å benytte seg av deres tjenester.
Aldri hatt et eneste problem!! Aner ikke hvordan kundeservice er! Har aldri hatt behov for å ringe dem! Prøvde Get i en periode......huttetu!
Fuldstendig udueligt, men der findes ingen alternativer i Stavanger. Har ca. 500kb - 3mb i gennemsnitt, og perioder hvor det går helt dødt. Har boet i bananrepubliker tidligere, men de havde bedre internet en hvad der bliver tilbudt her.
Har hatt masse feil på utstyret når det gjelder tv og internett.
Nettet var bra for noen år siden. Nå er det dårligere og dårligere dekning og hastighet med hyppige brudd. I stedet for å gjøre noe med problemene, ringer selgere fra et innleid selskap ofte og maser om nye "kostnadsfrie" oppdateringer som det viser seg koster masse penger. De tre fire gangene vi har skiftet tv/bredbåndboks har ingenting bedret seg.
Styr unna dette selskapet!!! De har en kundeservice som står til stryk. De er positive til du har tegnet avtale, men derfra er det tragisk. Vurderer du å tegne avtale med Altibox, så les alt med liten skrift i kontrakten. Vi opplevde plutselig at det gikk en ny ledning fra boksen som Altibox hadde på vår yttervegg. Ledningen gikk langs bordkledningen og over til naboen - dette uten at vi var forespurt. Da vi klagde på dette viste selskapet til avtalen vi hadde signert. Der sto det visstnok, etter Altibox sin tolkning, at de kunne bruke vår boks som utgangspunkt til flere husstander om Altibox ønsket dette/ så det formålstjenlig. Dette gjaldt visstnok også for alltid, også om vi avsluttet vårt kundeforhold til Altibox. Dette medfører blant annet for vår del at når vi nå skal skifte bordkledning, så må vi forestå utgifter knyttet til å få lagt om ledningen langs vår yttervegg og over til naboen. Videre opplevde vi i vinter at vi mistet alt av nett- og TV-signaler i fem dager. Dette grunnet feil lenger ned i gata - feil som tilbyder (Altibox) hadde skyld i. I denne perioden måtte vi bruke mobiler som wifi- punkt i hjemmet. Vanlig internettbruk, kombinert med noe streaming for å se TV, medførte påfyll på en par hundre kroner på telefonabonnementet etter hvert som grensen på datatrafikk var brukt opp. Det vi forventet å få kompensert, var fratrekk på faktura for de fem dagene vi hadde vært uten fiber. Det føltes urimelig å betale for en vare i de fem dagene man ikke har fått varen levert. Men også i dette tilfellet utviste Altibox en utrolig arroganse. Vi måtte pent betale også for de fem dagene vi hadde vært uten fiber. Konklusjonen er at Altibox er et selskap vi sterkt fraråder å binde seg til. Så snart Telenor eller andre tilbydere er på plass i vårt område, vil vi for vår del avslutte vårt forhold til Altibox.