Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig nett og det forsvinner i flere minutter. Blir bedt om å restarte ruter, men skal vi gjøre det hver uke?
Bestilte nett ved flytting til ny adresse. Tok kontakt i god tid for å sørge for en smertefri overgang. Alt skal være på stell og alt er gjort klart. Ble kort tid før flytting kontaktet av selger som fullførte prosessen og nett ville være aktivt fra midnatt dagen vi skulle flytte inn. Det var ikke tilfellet, kontaktet kundeservice for å høre hvorfor. Det var en feil i systemet. Dette skulle de rette estimert 30 min. Skulle få sms. Noen timer senere og ingen kontakt. Ringte tilbake og fikk nøyaktig samme beskjed. Sa klart ifra at dette er mye for dårlig og at de ikke engang tar seg bryet å gi beskjed. Dette var selvfølgelig på en fredag, så da skal de se på det på mandag. Var planlagt i 2 uker, alt var på stell.. Blir ikke noe nett i nye leiligheten denne helgen.. Er det mulig. Man undres hva som skal til for en smertefri oppstart med Bergen Fiber.. De sendte til og med en sms med rate vår kundebehandling etterpå. Dette er skamløst! Kan ikke anbefales!
Elendig i alle ledd. Jeg gikk fra internett over coax og trodde det skulle bli bedre med fiber. Det ble det ikke, men det er i det minste mye dyrere. Har kranglet med Bergen Fiber/Altibox helt fra installasjonsstart med graving i gaten. De har ikke levert i et eneste ledd. Etterlot seg hauger med grus foran inngangsdøren som jeg selv til slutt måtte fjerne. Boret hull i feil vegg og gulv. Forlot åstedet som en svinesti. Måtte selv rydde, vaske og male etter de selv mente de hadde utført oppdraget tilfredsstillende. Resultatet er uatabilt internet med ubrukelig tv-platform. Jeg kan jo også nevne at kundeservice pr mail og telefon savner sidestykke i elendig behandling av sakene jeg har presentert.
Bergen Fiber tar blodpris for sine fiberbredbånd. 829 kr per mnd for det billigste alternativet i skrivende stund, som er 150/150 Mbps og som få har behov for. Hvordan kan dere forsvare den prisen? Hvorfor kan dere ikke lansere 50/50 og 100/100 fiberbredbånd med en lavere pris som deres konkurrenter gjør? Sånn går det når konkurrenter ikke kan levere kablet/fiberbredbånd til mange da Bergen Fiber har monopol på flere nabolag/større områder her.
Hei, Ola. Det er beklagelig å høre at du føler prisene våre er for høye. Vi har dessverre sett oss nødt til å øke prisene våre som følge av inflasjon. Det gjør at vi kan sikre utvikling og vedlikehold av nettverket og våre tjenester. Vi jobber hele tiden målrettet mot å sikre deg best mulig innhold til en fornuftig pris og vil ta din tilbakemelding til betraktning. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Stabilt bredbånd, men ALTFOR DYRT! Svaret fra Bergen fiber blir selvfølgelig at de er konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter. Poenget er at de ikke leverer det produktet jeg trenger (max 50/50) og er derfor tvunget til å betale for noe jeg ikke trenger (150/150).
Hei, Arnstein! Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Betaler for 500/500, men de siste dagene er hastigheten 20/20, Hvorfor?Dette er ikke greit
Hei, Arne. Takk for henvendelsen din. Så kjedelig at nettet ditt ikke fungerer optimalt - det må vi klare å gjøre noe med. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men i og med at vi ikke har kundedataen din tilgjengelig, ber vi deg kontakte oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Bestilte da selgeren lovet himmel og hav hvordan de er så bra og pålitelig. Etter 3 måneder er det fortsatt ingen info om installasjon. Selgeren svarer ikke lenger på henvendelser. Kundeservice "vet ingenting". Ingen oppfølging når man har tatt kontakt flere ganger.
Hei, dette var leit å høre. I noen tilfeller kan det oppstå uventede utfordringer med installasjonsprosessen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og tar dette til oss. Vist du har vært i kontakt, er jeg sikker på at du vil bli fulgt opp. Hilsen oss i Bergen Fiber.