Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Breiband (tidl. Nextnet) nå i 8 år og har særlig de siste to årene etter bytte til Ramberg-antennen på Jeløy/Moss vært veldig fornøyd - svært stabilt og med hastighet som lovet. Siste tre døgn imidlertid knapt nedlastingshastighet (ca 0,5 Mbit/s), men normal opplasting. Ingen effekt av å resette antennen/router.
Hei Lars, Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Til info så hadde vi dessverre en feil på Ramberg i helgen som kan ha gått på bekostning av ytelsen -denne skal nå være rettet. Hvis du skulle oppleve noe mer er det bare å ta kontakt med oss. Mvh Håkon i Breiband.no
Tallerkenen de satte opp på veggen later ikke til å kommunisere med satellitter overhode - etter overgang til Breiband.no har vi ikke nettilgang i det hele tatt.
Hei Kirsten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å finne en løsning på problemet. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene og anbefaler derfor at du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg videre med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Vi har hatt satellitt-bredbånd i et par måneder, og kan oppsummere: Det fungerer ikke. Ikke har vi nett, og ikke kan vi prate i telefonen via WiFi. Beklager, men dette er helt ubrukelig.
Hei Morten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg se nærmere på problemene du opplever. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Breiband er totalt ubrukelig med utrolig tregt og ustabilt nett. Lite hjelpsomme og serviceinnstilte folk som ikke løfter en finger for å bedre på ting. De sier bare at de har gjort tester på nettet og mener at ingenting er feil og at nettet er bra, når jeg selv gjør målinger ligger det på mellom 1 og 2 Mbit og en sjelden gang nesten 3, men det er uhyre sjeldent at det er så høyt. Veldig ofte så er det ikke mulig å gjøre målinger da det er så ustabilt at det bryter. Råder på ingen måte at noen som har mulighet for noen annen leverandør å tegne med breiband. Best å holde seg unna. Best nett har jeg her hjemme om jeg skrur av wifi og kjører på 4g på telefon, noe jeg må gjøre dugelig for å ha nett. Elendig
Hei Pål! Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne se nærmere på problemene du opplever. Vi klarer ikke finne deg på navn alene så svaret blir i nokså stor grad «generelt». Varierende hastighet og ustabil tilkobling kan skyldes så mangt. Vi kan ha feil i infrastruktur, det kan være feil på mottager utstyr eller så kan det være feil i det lokale hjemmenettet. Uansett hva årsaken måtte være så ønsker vi alltid å finne en løsning på problemet, og jeg oppfordrer deg derfor på det sterkeste til å sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg se nærmere på saken. Mvh Håkon i Breiband.no
Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.
Hei Andreas, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss som leverandør av internett. Vi vil gjerne hjelpe deg med de problemene du opplever, men da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene så anbefaler jeg at du tar kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg videre. Mvh Håkon i Breiband.no
Angrer stort på at vi gikk over til Bredband fra Telenor. Big mistake!! Det blir det endring på. Det mest useriøse selskap jeg har vært borti i 2018/19! Selger lovet som selgere gjør, for mye... betaler 598,- PR mnd for ingenting. Nettet faller ut hele tiden og spesielt på ettermiddag/kveld - Netflix nytter ikke å se på lenger. Hjemmekontor kan jeg ikke ha. Går vi vekk fra senderen, mister vi nett!! Har sendt flere klager, og siste beskjed var at alt av signaler ble målt bra (klart det når de måler kl 15.00 - da er alle på jobb) og at vi måtte kjøpe en forsterker! Seriøst?? Nei, vi sier opp og går tilbake til trygge Telenor - tregt her vi bor, men stabilt :-)
Hei Grethe, Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å se på de problemene du opplever med tjenesten. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så jeg oppfordrer deg til å sende meg en e-post på [email protected] slik at vi kan finne en løsning. Vi har forøvrig også anledning til å se på dette en ettermiddag/kveld slik at eventuelle kapasitetsfeil er lettere å oppdage. Mvh Håkon i Breiband.no
Fikk opprettet en sak for 5mnd siden hos Viasat bredbånd/Viabredbånd da jeg ville høre om de leverte Internett med ubegrenset databruk. Hadde noen flere spørsmål men har fortsatt ikke fått svar etter haugevis av purringer. Etter å ha lest omtalene her er jeg glad jeg aldri bestemte meg for å bruke dem til å levere Internett. Når kundeservice er så elendig (over 5mnds svartid), så tør jeg ikke tenke på hvor elendig selve tjenesteproduktet må være... huff.
Hei! Dette høres ikke bra ut nei, her har det nok skjedd en feil er jeg redd. Hvis du fortsatt har spørsmål du ønsker svar på vil jeg mer enn gjerne hjelpe deg med dette, send meg en e-post på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Håkon i Breiband.no