Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Til nå er det helt ok skulle ha vært noe høyere hastighet har nå 150GB abo hos Breiband.no er ganske dyrt pr måned over kr1000.- til Viaplay,Youtube og Netflix virker ok får så hvit nok hastighet til UHD på Netflix til min UHD-HDR+ SmartTV, hører at det skal bygges Fiber men er ikke sikker om det kommer her jeg bor i Malangen, Balsfjord
Hei Birgit, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer! Jeg hjelper deg gjerne se om vi har et produkt som passer bedre til ditt bruk om du ønsker, send meg en mail på [email protected] så kommer jeg tilbake til deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Leverer aldri det man betaler for spesielt om kvelden når hele øya sitter på Netflix. Minst en gang per måned er man uten internett, denne måneden en hel helg og ingen "kundeservice" før mandag. I tillegg prisøkning for at andre regioner får bedre internett og her blir det bare verre og verre...
Hei Claudia, Dette høres ikke bra ut. Jeg finner ikke kundeforholdet ditt så kan dessverre ikke uttale meg om hva som kan ha vært galt i dette tilfellet. Jeg anbefaler at du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg se nærmere på dette for deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Har hatt Breiband (tidl. Nextnet) nå i 8 år og har særlig de siste to årene etter bytte til Ramberg-antennen på Jeløy/Moss vært veldig fornøyd - svært stabilt og med hastighet som lovet. Siste tre døgn imidlertid knapt nedlastingshastighet (ca 0,5 Mbit/s), men normal opplasting. Ingen effekt av å resette antennen/router.
Hei Lars, Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Til info så hadde vi dessverre en feil på Ramberg i helgen som kan ha gått på bekostning av ytelsen -denne skal nå være rettet. Hvis du skulle oppleve noe mer er det bare å ta kontakt med oss. Mvh Håkon i Breiband.no
Tallerkenen de satte opp på veggen later ikke til å kommunisere med satellitter overhode - etter overgang til Breiband.no har vi ikke nettilgang i det hele tatt.
Hei Kirsten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å finne en løsning på problemet. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene og anbefaler derfor at du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg videre med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Vi har hatt satellitt-bredbånd i et par måneder, og kan oppsummere: Det fungerer ikke. Ikke har vi nett, og ikke kan vi prate i telefonen via WiFi. Beklager, men dette er helt ubrukelig.
Hei Morten, Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg se nærmere på problemene du opplever. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Breiband er totalt ubrukelig med utrolig tregt og ustabilt nett. Lite hjelpsomme og serviceinnstilte folk som ikke løfter en finger for å bedre på ting. De sier bare at de har gjort tester på nettet og mener at ingenting er feil og at nettet er bra, når jeg selv gjør målinger ligger det på mellom 1 og 2 Mbit og en sjelden gang nesten 3, men det er uhyre sjeldent at det er så høyt. Veldig ofte så er det ikke mulig å gjøre målinger da det er så ustabilt at det bryter. Råder på ingen måte at noen som har mulighet for noen annen leverandør å tegne med breiband. Best å holde seg unna. Best nett har jeg her hjemme om jeg skrur av wifi og kjører på 4g på telefon, noe jeg må gjøre dugelig for å ha nett. Elendig
Hei Pål! Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne se nærmere på problemene du opplever. Vi klarer ikke finne deg på navn alene så svaret blir i nokså stor grad «generelt». Varierende hastighet og ustabil tilkobling kan skyldes så mangt. Vi kan ha feil i infrastruktur, det kan være feil på mottager utstyr eller så kan det være feil i det lokale hjemmenettet. Uansett hva årsaken måtte være så ønsker vi alltid å finne en løsning på problemet, og jeg oppfordrer deg derfor på det sterkeste til å sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg se nærmere på saken. Mvh Håkon i Breiband.no
Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.
Hei Andreas, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss som leverandør av internett. Vi vil gjerne hjelpe deg med de problemene du opplever, men da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene så anbefaler jeg at du tar kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg videre. Mvh Håkon i Breiband.no