GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det blir for dyrt , da du må betale for RiksTV i tillegg
Hei Ann, Takk for tilbakemeldingen. Dersom du er misfornøyd med prisen kan vår abonnementsavdeling gjerne tilby en bedre pris for deg. Rikstv kommer som en egen faktura ettersom vi kun fakturerer for internett. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect
They have been fixing the connectivity issues for longer than 5 days in a row (I'm not sure when I get the internet back. ). This can happen only if they have really major issues with the network equipment or simply not working on it at all. At the same time, there are no regular updates, and I suspect will be no compensation etc. It was much better before with Lynet. After the acquisition, they significantly raised the prices and made service much worse. If you have a choice, don't use this provider. Unfortunately, the Norwegian market is rather poor, and that's the reason why we have this level of service.
Hi! We apologize for the ongoing connectivity issues you have experienced over the past five days. We understand how frustrating this must be, especially with the uncertainty around when your internet connection will be restored. Unfortunately, I don't have specific insights into your case at the moment. However, if you contact us directly, our team will be ready to assist you promptly. We appreciate your patience and understanding during this challenging period. Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerly Petter | Globalconnect
Hverken fornøyd eller misfornøyd. Bindingstid med 4-500,- pr.mnd ok. Men etter 12 mnd. 908,-. Går ikke Ann å fryse abonnement, det er dårlig da det eren sommer hytte som brukes 6 mnd. i året.
Hei! Takk for tilbakemeldingen, dette er noe som vi tar med oss videre og vil se på om dette ikke kan bli en mulighet til fremover. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect.
Nedfall av linje kl. 2130 og ingen beskjed om hvorfor verken på nett, sms eller Mail. Kundeservice stengt selvsagt. Morgenen etter, fortsatt ikke nett og fortsatt ingen beskjed. Ved kontakt hos kundeservice møter man riktignok hyggelige medarbeidere, men som åpenbart ikke kan si noe som helst. Skal «ta det videre» men vet ikke noe om hvorfor, hvor lenge eller hvordan. De kan heller ikke si noe om leverandøren som skal fikse problemet for det er hemmelig (OneCo eller Entel). 3 ganger har jeg purret og like dårlig service/info hver gang. Til 900kr mnd forventer jeg adskillig mer. Bytter nå.
Hei Kristian. Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her på bytt og ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Har vært kunde i 4 år, og hver sommer så blir det problemer. Flere ganger i uken så mister jeg nettet, og må følge med på "fellesfeil"-område på nettsiden deres. Husker en gang for et par år siden hvor de sa internettet gikk fordi det ble for varmt på serverene, og de skulle fikse det. Tydeligvis har de ikke gjort det, fordi det skjer fortsatt. Nåværende problem har vart i 3 dager, og har da vært 3 dager uten internett. Forventet rettetid var i dag kl. 16:00, men nå er klokken 19:00 uten oppdatering. Hold deg langt unna..
Hei Anders, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Jeg vil gjerne sjekke oppi den fellesfeilen, men finner ingen informasjon her koblet opp mot ditt abonnement. Gjerne kontakt oss når det passer for deg enten over telefon 33 99 01 00 via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect
De er jo så hjelpesløse at jeg lurer på om det er noe galt med de som jobber der. Hjelpes meg!
Hei Morten, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg, men jeg finner dessverre ikke noe informasjon her koblet opp i mot et abonnement hos oss. Gjerne kontakt oss når det passer for deg enten over telefon 33 99 01 00 via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Godt og stabilt nett. Super wifi. De er rikelige første året også.
Hei Tb, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på. Om du ønsker ett nytt tilbud på pris etter kampanjen på ditt abonnement har gått ut, kan du kontakte oss direkte slik at vi kan komme med ett nytt tilbud til deg. Vi kan nås på globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Lover og lyger. Når problemer oppstår så kundeservice er de dårligste jeg noen gang har opplevd. Lange ventetider på svar på tlf og flere dager før de svarer på Mail. De har ikke teknikere å sende men forventer at kunden selv skal ta seg fri fra jobb eller sette av dager i tilfelle det skulle passe å svare telefon. Montørene deres kom uten om avtalt tid og monterte fiber på feil ende av huset. De etterlot seg skader på mur og innvendig fiber kabel ble satt opp av hooligans skeivt og hjemboks monterte de midt på veggen skeivt og med svære skruer. All søppel og rester etter trekkerør og montarsje slengte de etter seg inne og ute. Hvor jeg var nødt å rydde etter de når de var dratt. Var nødt å pusse opp veggen inne med sparkel å maling for å reparere skadene etter montør. De gravde ned trekkerør til nabo over min tomt uten tillatelse og de nekter å flytte kabel til naboens hans eiendom for å rydde opp. Rasshåll leverandør for å si det på nordnorsk.
Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Vedrørende din leveransesak og fibertilkobling, vil jeg først og fremst beklage for den opplevelsen du har hatt. Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å løse denne situasjonen. Vennligst ta kontakt med oss via chat eller telefon, så vi kan se nærmere på hendelsen. Vennlig hilsen, Emil | GlobalConnect
Det funket fint til å begynne med men da alt forsvant tok det flere dager før problemet ble løst.
Hei Petter, Beklager opplevelsen din med nedetiden her. Dessverre tar feilretningen noe tid grunnet tildelese av entrepenør som skal komme ut og løse feilen. Om du opplever noe problemer med tjenesten, gjerne kontakt oss slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dårlig kobling, øker prisene betraktelig uten varsling årlig, og ekstremt uprofesjonelle kundebehandlere
Hei Beklager opplevelsen du har hatt i kontakt med oss. Med tanke på prisøkningen, så vil vi alltid kunne tilbyd alle våre kunder en kampanjeperiode på 12 måender dersom en ønsker ett tilbud på lavere pris. Dersom du ønsker tilbud på dette, så kan vi nås via disse kanalene globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Endret pris til nesten det dobbelte uten varsel. Nekter å selge lavhastighets pakkene som tilbys på deres nettside. Sier derfor opp i slutten av måneden og går tilbake til 4g fra Telenor.
Hei Bjørn Beklager at det er kommet økning på din avtale, her virker det som det er kampanjeperioden din som er gått ut. Når det gjelder prisgivning på avtalene som kan tilbys, er det kun vår abonnementsavdeling som har mulighet til å komme med tilbud på dette, og de kan varriere fra området til området Om du ønsker et tilbud på dette, kan vi nås angående dette via vår hjemmeside globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De har ikke kontroll på sin fiber og kan desverre ikke regnes som en seriøs leverandør i markedet.
Hei Per Veldig leit å høre at du har denne opplevelsen med fiberløsningen. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Selskapet har byttet navn flere ganger og heter nå Global Conect. De begynte å bruke en tredjepart til fakturering hvilket fordyrer tilbudet for oss i tillegg som det er meget forvirrende å få regninger fra andre enn den du er kunde hos. Så vi jakter på andre som kan tilby samme tjenester til lavere pris og uten eksterne blodsugere som gjør at det blir dyrere for oss.
Hei Leif Beklager opplevelsen som du har hatt her med tjenesten. Når det gjelder pris så kan vi alltid tilby kampanjer til våre eksisterende og nye kunder. Gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hadde betalt, har kvittering! Fram til og med Juli! Plutselig forsvant nettet!! Da jeg kontaktet de!! Fikk jeg til svar!!! Du har sagt opp!!?? Hvorfor skulle jeg gjøre det?? Hadde betalt for Juli mnd!! Ganske utrolig!! Er 60 år!! Òg har ikke 1 inkasso!! Siste ord!! Er ikke sagt!!!🤮🤮 Dette er dessverre den hele og fulle sannheten!! Ordbruken er dessverre berettiget!! Kommer aldri til å anbefale dette besynderlige selskap!! Har vitner! Som kan bekrefte dette!! De hevder enda at jeg har sagt opp!!?? Ganske utrolig!! Jeg har forskudd betalt til og med Juli!! Nå er jeg offline!!?? Telia vet at byttet skulle vært i siste uken i Juli!! Bare tragisk og trist!!!
Hei Vidar Beklager din opplevelse med bestillingen her. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne konatkt oss direkte slik at vi sammen med deg kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Alt for mye nedetid i forhold til andre aktører. De er flinke til å sende ut driftsmeldinger men oppdateringen er bare at det er feil på nettet med en ny oppdatering om 2 timer. Oppdateringen er som regel den samme som forrige driftsmeldinger med nytt saksnummer. Dette er såpass problematisk at hjemmekontor ikke er en mulighet da også 5G dekningen der vi bor er meget dårlig. Styr unna dette selskapet om du har mulighet.
Hei Lasse Beklager opplevelsen med tanke på feilene som har kommet. Vi jobber aktivt med å oppdatere til nyeste informasjon når det er kommet inn. Dersom du trenger videre info så kan vi også kontaktes direkte Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Jag skulle få fiber 1a december 2023. Det är nu 22a maj 2024 och jag har fortfarande ingen fiber. I tillägg må jag vara projektleder och ringa Globalconnect och deras underleverantör för att ting skal bli gjort. Man kan ju hoppas på att produkten är bra när de levererar. Men än så länge har det bara kostat mig tid och energi. Undvik.
Hei Markus, Dette høres ikke bra ut og vi må bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Det kan desverre være mye utfordringer når det komemr til leveranse av fiber og det er derfor leveransen kan i noen tilfeller bli noe forsinket, vi ønsker likevel å finne ut av årsaken her og hjelpe deg videre. Det er ikke mulig for oss å diskutere individuelle saker på offentlig forum grunnet personsvernsregler, ta gjerne kontakt med oss direkte så finner vi ut av dette! Mvh Mohammed | GlobalConnect