GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det går rundt en selger i vårt område for GlobalConnect som oppgir en rekke feilaktige påstander om at koaxialkabel skal fases ut, når sannheten er at blant annet Telia skal oppgradere denne kabelen til 3.1. Skittent triks for å lure folk over på fiber når det a) ikke har noe å si for området her hastighetsmessig og b) ikke utgir noe prisforskjell. Om dere har en god avtale som kunder burde ønske seg og er et troverdig selskap så burde det ikke være nødvendig å lyve om slikt for å prøve å skape unødvendig panikk? Å rett og slett oppgir feilaktige opplysninger til potensielle kjøpere er jo ikke akkurat tillitsvekkende.
Hei Camilla Ønsker å beklage for opplevelsen du har hatt her med innsalget som er gjennomført på din adresse, slik skal det absolutt ikke være har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Var littegrann ustabilt i begynnelsen, men har de siste månedene vært dønn stabilt etter hva jeg har oppfattet. Får farten jeg betaler for også (300/300).
Hei Torkel Vi setter utrolig pris på din tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten og får den hastigheten du skal ha. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Undvik GlobalConnect! De håller inte vad de lovar och skyller på Telenor. GlobalConnect är alltså ingen Fiberleverantör utan anlitar Telenor för att installera fiber. De nämnde att installation skulle ta 4-8 veckor. När vi fick besked att det skall ta ett halvår totalt ville vi annulera kontraktet med hänvisning att de inte följt sin del av den utlovade tiden. Svaret blev att det inte går utan då får vi betala en annuleringsavgift. Vidare tyckte de att vi skulle kontakta Telenor för att klaga och få gratis bredband under tiden fram till augusti. Detta borde vara något som GlobalConnect borde göra då det är de som har kontakt med Telenor, vi har ingen kontakt med dem utan endast med GlobalConnect. Skamligt agerande GlobalConnect.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
Usikker om hva det er her, satelitt eller noe.Veldig dåglig, bryter hele tiden når man dittef på nett og gjør noe med bank osv... Må vente lenge før man kan koble seg på igjen... Ingenting å ha for meg. Ønsker ikke denne Lenger. Søker derfor etter nytt nett som er bedre. Tar helst trådløst bredbånd,ingen fiber,TV og Mobil i ett og samme.
Hei Rita Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Sebastian | GlobalConnect
GlobalConnect Fiber tilbyr en tilsynelatende ok fiberløsning, men bak fasaden skjuler det seg en frustrerende mangel på tydelig informasjon og urimelige avbestillingsgebyrer. Det er beklagelig at GlobalConnect Fiber ikke fremmer tilstrekkelig informasjon om kravet om en Telenor Fiberlinje inn i huset. Denne unnlatelsen fører til unødvendige forvirringer og misforståelser blant kundene, spesielt når dem må bære kost av graving fra tomtegrense, selv om dem har en fiber alt. Mangelen på klarhet kan føre til frustrasjon og bortkastet tid for potensielle kunder som ikke oppdager dette kravet før de allerede har forpliktet seg til avtalen. Det er også urovekkende å oppdage det skyhøye bruddgebyret på 4500 kr ved kansellering av avtalen. Et slikt gebyr virker urettferdig og urimelig, spesielt hvis det ikke ble tydelig kommunisert før avtalen ble inngått. Dette gebyret kan virke avskrekkende for kunder som vurderer å avslutte avtalen av ulike årsaker, og det gir et inntrykk av at selskapet prøver å binde kundene sine på en tvilsom måte. I tillegg til å tilby en ok tjeneste, er det avgjørende for enhver virksomhet å kommunisere ærlig og TYDELIG med kundene. GlobalConnect Fiber må jobbe med å forbedre kommunikasjonen sin for å unngå misforståelser og skuffelser blant kundebasen. Åpenhet og ærlighet bør være kjernen i enhver forretningspraksis, og det er dessverre noe som synes å mangle i denne sammenhengen.
Hei Beklager opplevelsen du har hatt her med bestillingen som er kommet inn, og feilene som er kommet med dette. Dessverre har jeg ikke direkte innsikt i saken din, så ønkser at du kontakter oss direkte slik at vi kan få sett på denne sammen med deg. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Var lovet null bindingstid. Da d ble et kaos uten like ville jeg ut av dritten,men neida,da må d betales 4500kr. Så no sitter jeg med verdens verste nett,ingen tv(nei,det skulle ikke være min jobb å ordne m rikstv,d skulle være m). Glede meg bare til jeg kan be dem reise fit dem hører hjemme. Man kan sitte å se en film,så henger det plutselig. Da har man tid å gå på do,ta en dusj og div,enda kan den snurre når man kommer tilbake.Håper ingen er så dum som meg og sier ja til denne dritten.
Hei Elisabeth Beklager opplevelsen du har hatt med bestillingen av tjenesten, slik skal det absolutt ikke være . Har dessvere ikke direkte innsikt i saken din, men ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan se på dette samme med deg og finne en løsning på problemet som du opplever vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får ikke hastigheten man betaler for, og de finner aldri feil. har 1000/1000 linje, men ofte hakker det når man ser film f.eks. har aldri oppnådd over 500..
Hei Teddy Beklager opplevelsen du har jatt med tjenesten som er levert. Her ønsker vi at du kontkater oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Fikk besøk av selger som ville selge fiber fra Globalconnect og de skulle fikse alt av oppsigelser med tidligere leverandører. Dette har de ikke gjort og nå tar de ikke ansvar for noe. Bare skylder på andre. Verste kundeservice jeg har vært borti
Hei! Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
Stabil leverandør. Få brudd i løpet av de 7 årene jeg har brukt dem i Lademoen området i Trondheim. Ved problemer har kundeservice også vært veldig hjelpsomme. Eneste årsaken til at jeg vurderer å bytte bort fra GlobalConnect er pga. prisene.
Hei! Det er fantastisk å høre at du har hatt en super opplevelse med vår kundeservice og at du har en god opplevelse av vårt produkt. Når det kommer til pris gjerne ta kontakt med oss så skal vi se om vi kan tilby en bedre pris. Vi er alltid glade i gode tilbakemeldinger og strekker oss for at alle skal ha slike opplevelser. Vennlig Hilsen Marius | Globalconnect
Verste firma og kundeservice har opplevd noensinne. På bestilling dagen, sa de at du har allerede fiber hjemme, og på de oppkoblingsdag sier de at nei du ikke har det! Skulle bruke angrerett, men de sier at fristen er 14 dager etter bestilling, selv om oppkoblingsdagen var 2 måneder etter bestilling og det var deres feil! Betal 200kr mer til en stor firma som altibox men ikke få problem senere med kundeservice eller nettet.
Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg og finne en løsning. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
STYR UNNA!! De skulle ikke hatt 1 stjerne engang. Selger lover internett senest en bestemt dato på telefon, jeg stolte på han og vi lagde en muntlig avtale. Tilsendt skriftlig avtale mangler disse opplysningene, men det fikk meg hus forbi. Jeg fikk en sms noen dager etter at angrefristen min (14 dager) gikk ut, denne hadde info om ny oppkoblingsdato over 1 mnd senere enn avtalt på telefon. Dette kunne ikke gjøres noe med, jeg ble lovet oppsigelse uten kostnad til tross for at jeg sa opp senere enn angrefristen gikk ut. Nok en muntlig lovnad de ikke holdt. Ble belastet 4500 kr i bruddgebyr, da jeg ikke kan bevise det de har lovet muntlig. De nekter å stå for det de har lovet, jeg må betale.
Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Jeg har aldri vert borti et så dårlig selskap før. Bestillte fiber via de i desember 2023. Ble da informert om at de skulle grave kabel inn til husvegg og komme og koble opp utstyr.Tiden gikk og han som skulle trekke fiber til huset kom i starten av mars men han skulle ikke grave noe dette måtte jeg gjøre selv noe jeg spurte 2 ganger om at de faktisk skulle gjøre til han på kundeservice ved bestilling som han bekreftet. Han gjorde seg ferdig og jeg ventet da på han som skulle komme og koble opp utstyret som selger da hadde lovet. Kontaktet kundeservice og fikk da beskjed om at dette måtte jeg gjøre selv🤷♂️. Fikk til slutt koblet det opp men nettverket har vert ustabilt og har kontaktet kundeservice X antall ganger den siste mnd forsøkt mye og de sier selv at de ser enheter mister signal. De rådet meg i dag til og kjøpe nytt privat utstyr på Elkjøp og sende dems i retur siden det ikke fungerer noe de ser. Sier da at jeg vil avslutte og da krever de et brudd gebyr for en vare de ikke kan levere som lovet. Men hvis jeg fortsetter som kunde vil jeg slippe bruddgebyr og siste med en ubrukelig linje som jeg da må koste utstyr til selv. Makan til kundeservice de har heller ingen maks tid på feilsøking men her er det nok😤
Hei Gøran Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Feilinformasjon og dårlig kundebehandling. Ikke villig til å imøtekomme kunden. Global Connect.
Hei Christine. Først vil jeg beklge for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har blitt feilinformert om noe ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp hva som har skjedd og finne en løsning på dette. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar kontakt med oss direkte, slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
For all del styr unna, det finnes bedre alternativ. Var fornøyd helt til de kuttet linje uten forsvarsel, enden på saken var at de ikke kunne levere her hvor jeg bor. Det kunne de opplyse om 1 uke etter endt brudd på abonnementet. De får ikke ei krone mer av meg, heller ikke noe skryt. Kun elendig kundeservice og ventetid på flere minutter på telefon og chatt. Kommer aldri til å skryte av dette selskapet.
Hei Grete Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen av tjenesten her. Dessverre er det ikke alltid vi kan videreføre leveransen på ny adresse, og vi må foholde oss til adressen som avtalen inngås på. Har desverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på saken med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...
Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får bra tilbud med beskjed om at det samme tilbudet gjelder så lenge vi binder i 12 nye måneder fremover... får ikke beskjed om at perioden er over å får plutselig regning på nesten det dobbelte, får så tilbud med pris på 50% over det vi hadde tidligere
Hei Marius I henhold til våre kampanjeperioder er dette noe vi alltid kan tilby til våre kunder, nye og eksisterende Om du ønsker dette, kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud til deg her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect