GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter en start med litt forvirring om hvor mange abonnementet jeg skulle betale for fungerte GC ganske greit en måneds tid før resetting av veggboks ble en nødvendig rutine og bortfall av nettverket, relativt korte, men altfor hyppige også ble noe man "måtte" være forberedt på. Kundeservice og brukerveiledninger er ikke veldig god(-e}, og hender noe i helg/helligdager så eksisterer ikke dette.
Hei, hørtes ikke ut som alt stemte her nei. Vi har og åpent i helger, 10-15 på chat på hjemmesiden vår. Så er mulig og nå oss der. I ukedager har vi åpent 8-21 på telefon i tillegg. Hvis du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får sjekket nøyere opp i det. GlobalConnect/Preben
G.C. klarte ikke levere nett.. Etter utallige tlf. foreslo de en nødløsn. m kobling til pc.. ustabilt nett og dager uten nett.. ble konkludert av kundebeh at d var noe galt med modem.. de skulle sende ny.. den kom aldri. Det ble uholdbart og vi sa opp kontrakten.. Etter mange forsøk på minnelig løsning og tilbud om å dele på "kontraktsbrudd" fra begge parter, betale halvparten fra vår side.. fikk vi svar fra G.C. klage beh. om at infoen vi kom med ikke stemte.. vi hadde misforstått.. Sjokkerende.. Trodde knapt nok det vi leste.. Etter flere runder hvor den siste klagen ble besvart med at fakturaen på 6.425 måtte betales i sin helhet.. for kontraktsbrudd.. Har lest utallige klager fra andre som nesten var for ille til å kunne være sant..tenkte jeg før.. Nå føyer vi oss inn i rekken av de.. Er sjokkert over pers. på klageavd.. som gir info som er direkte løgn og totalt mangel på forståelse og løsning på en situasjon som de faktisk selv har skapt for en kunde.. Trodde ikke det var mulig av en bedrift i 2023.. Aldri mer G.C. STYR UNNA !!
Hei Lisbeth. Jeg vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom vi har gidd deg informasjon som ikke stemmer er det fint om du informerer oss om dette slik at vi får tatt en ny gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Dårlig ruter. Må resete ruter ofte for og få internett til og funke.
Hei Jonny, Dersom du har problemer med tjenesten fra oss er det fint om du kontakter oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside slik at vi kan gjennomføre et feilsøk sammen med deg. For å gjennomføre feilsøket må du være hjemme og i nærheten av utstyret ditt. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Dette selskapet lover og lyver. Skal stadig vekk levere lovet tjeneste, men tross gjentatte purringer skjer det ingen ting. Når kunden så etter flere måneder med løgner gir opp og kansellerer, så er de frekke nok til å vise til en bindingstid på 12 måneder og krever 4,500,- for brudd på avtalen. Selskapet er totalt useriøst, og har en skammelig forretningsførsel. Nå har de t.o.m sendt det tussete krevet til inkasso, selv om de vet kravet er omstridt, og således ULOVLIG å sende til inkasso. Global Connect bryter altså norsk lov med viten og vilje! Saken blir nå meldt til forbrukertilsynet, og lovbruddet vil bli meldt til politiet. Er grundig provosert. Alle bør sky selskapet som pesten!
Hei Steinar. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Eneste formildende omstendighet er at servicen er så dårlig at du til slutt bare begynner å le. Aller morsomst er finalen etter 18 telefon samtaler om hvorfor service mannen ikke dukker opp til avtalt tid noe ingen kan svare på fordi du begynner på nytt hver gang. Null intern kommunikasjon. Ingen oversikts logg. Du ender til slutt opp i en chat dialog som ikke fører til noe som helst mens tonen i andre enden er frekk. Så. Etter denne chaten blir du bedt om en vurdering . Du klikker naturligvis på dårligste karakter 1. men da ( og det er jo morsomt jeg innrømmer det) når du har skrevet to ord om «erfaring» som du forøvrig blir bedt om av Global Connect kommer meldingen. « vi har ikke hørt fra deg på en stund så vi avslutter denne chaten». Og ja ganske riktig. Borte blir den 😂
Hei Hallvard. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom montør ikke har mulighet til å møte opp til avtalt tidspunkt skal de informere dere om dette. Her må vi bare beklage for at det ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf, chat via vår hjemmeside eller mail. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Nettet detter ut hele tiden og er tregt. Ræva kundeservice der det er noe galt med alt annet enn fibernettet påstår de.
Hei Trine Beklager å høre at opplevelsen av tjenesten ikke har levd opp til forventningene dine her. Beklager også din opplevelse med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken direkte men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Svært ofte feil på Internett, daglig fall i hastighet. Veldig unnvikende kundeservice med lite konkrete svar. Ofte langtidsbrudd på linja som kan være flere dager i strekk. Ikke holdbart i det hele tatt.
Hei Adrian Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på saken sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vanskelig kommunikasjon. Misledende anbefaling. Stygg installasjon. Møter ikke opp til avtalt tid. Fortsatt ubrukelig tjeneste etter over en måned og jeg må betale allikevel.
Hei Ellen Beklager å høre at du har opplevd disse problemene med tjenesten som er blitt levert, og oppsettet ditt Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men gjerne kontakt oss på 38 990 100 eller chat, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
3 uker uten internett. 2 uker etter lokal gravefeil er fikset har ikke montør fra selskapet kommet hjem til meg.Holder ikke
Hei Jørgen Beklgaer å høre at rettingen av feilen i dette området har tatt lengre tid Har dessverre ikke innsikt i saken her, men kontakt oss på chat eller 38 99 0100 slik at vi kan få sett på dette, samt gi en oppdatering angående saken som ligger på adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ble lurt trill rundt av en av GlobalConnect sine dørselgere. Jeg fikk et tilbud på fiber og TV som skulle være mye billigere en det jeg hadde fra tidligere. Selger var veldig på og det endte med at jeg takket ja til tilbudet han kom med. Jeg var samtidig usikker på om dette var noe jeg egentlig ville. Til dette svare han at jeg hadde jo frem til i februar å bestemme meg. Det er 4 måneder til GlobalConnect kan levere internett og TV i gaten hvor jeg bor og tenkte da at jeg kunne tenke på det å sjekke ut om dette virkelig var noe jeg ville gå for. Det som det ikke ble opplyst om av selger var at det han hadde sagt var blank løgn og at det var en angrefrist på 14 dager. Etter noen uker bestemte jeg meg for å se på tilbudet og fant ut at dette ikke var noe jeg kunne tenke meg. Jeg hadde en bedre pris fra min gamle leverandør når alt kom til alt. Ringte til GC men fikk ingen hjelp. De refererte til angrefristen på 14 dager. Han jeg snakket med på kundeservice sa det rett ut at "hvis de skulle fire på angrefristen så kom ikke de til å tjene noen penger og det var jo bare dårlig butikk." Jeg har ikke fått noe utstyr, det er enda mange måneder før jeg skulle tatt GC i bruk. Det eneste jeg ble tilbudt var å kjøpe meg ut av det hele for 4500,- og "at det var synd at det ble sånn." Jeg ender opp med et produkt som er dyrere og dårligere en det jeg allerede hadde. Eneste jeg kan anbefale andre som kommer i kontakt med Global Connect er å styre unna så godt man kan. Det finnes andre tilbydere på fiber og TV som er langt mere servicevennlig og som skjønner at det er fornøyde kunder de faktisk lever av.
Hei, Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direke, men jeg har sefølgelig lyst at du skal få hjelp og forklare din side av saken. Anbefaler at du kontakter oss slik at vi kan komme frem til noe. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Hei. Nå har jeg vært i kontakt med dere 15-20 ganger iløpet av siste måneden. Hver gang så blir jeg lovet at dere skal ordne opp og jeg skal få bekreftelse på mail. Saken er som følger. På sensommeren/tidlig høst så hadde jeg en selger på døren fra dere. Jeg fikk et tilbud fra dere som var fristende. Jeg takker ja med det forbehold at jeg hadde bindingstid hos min gamle leverandør som måtte gå ut. Dette var ingen problem fikk jeg beskjed om. Dum som jeg var så tok jeg selgerens ord for god fisk. Da startet problemene. I begynnelsen av oktober fikk jeg melding fra dere om at jeg ble flyttet over 2.november. Da ringte jeg kundeservice hos dere 10.oktober kl 13 og forklarte situasjonen. Dette var ingen problem og ordne opp fikk jeg beskjed om. Det var bare og gå ut bindingstiden så var jeg velkommen til dere senere. Naiv som jeg var så slo jeg meg til ro med svaret. Kort tid etter så fikk jeg faktura fra dere pålydende nkr 1079,70. Jeg tok igjen kontakt og fikk på ny bekreftelse på at jeg ikke skulle betale da jeg ikke ble overført. I begynnelsen av november så tok jeg kontakt med NextGenTel som jeg har i dag og spurte om det fortsatt var de som var min leverandør. Stor var overraskelsen da jeg fikk beskjed om at dere hadde overtatt linja fra 2.november. Mellom 2.november og 10.november har jeg vært i kontakt med dere 17 ganger på telefon. Hver gang så blir jeg lovet at jeg skal få tilbakemelding og bekreftelse på hva som har skjedd. Nå skriver vi 19.november og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dere. Nå er jeg i ferd med og miste tålmodigheten med dere. Er det ingen ansvarlige som kan få fikset opp i dette? Pga deres totalt fraværende kundeservice så står jeg i den situasjonen at jeg må betale abonnement hos både dere og NextGenTel. Dette synes jeg at dere som selskap burde ha ordnet opp i fra første telefonkontakt. Ikke la det gå så langt at jeg som kommende kunde må ta rettslige skritt for og få stoppet galskapen. Er det ingen ansvarlige som har myndighet til og kontakte meg slik at saken blir løst? Uten og virke blærete så ønsker jeg og bli satt i kontakt med noen med ansvar. Ikke de som sitter på (manglende) kundeservice og svarer på standard svar. Med (enn så lenge) vennlig hilsen Fredrik J. Ps:Dette er en kopi av mail sendt 1 uke etter jeg var lovet svar på hva som har skjedd i min sak. Slik det står seg nå så anbefaler jeg ingen og ha noe med Global Connect og gjøre. Ingen som tar ansvar. Blir sendt rundt til forskjellige kontor,med samme svar. -Slik skal det ikke være. Vi skal selvfølgelig ordne opp. Vi kontakter deg iløpet av et par dager.
Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direke, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få settp å denne saken sammen, og klst den Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ikke en eneste informasjon om levering er oppfylt. Ventet på levering i 1,5 år. Gav opp og fikk regning på 4.500,- uten at selskapet har levert noe som helst.
Hei Beklager din opplevelse her med leveransen på din adresse Har dessverre ikke noen innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
For dyrt og nettet dekker bare deler av huset. Hjelper ikke med forsterkere heller
Hei Thomas Om du opplever problemer med nettet ønsker vi gjerne at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 0100 slik at vi kan feilsøke dette sammen med deg Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby en kampanjepris til våre kunder, både nye og eksistereden Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Oppdaget at jeg ble trukket for bredbånd abonnement hos Allente i flere mnd uten at vi en gang hadde fått bredbåndstilknytning. Ringte de og fikk opplyst at det var Global Connect som hadde tegnet det i mitt navn. De holdt på å montere bredbånd i område her. Prøvd å maile og ringe, men kommer ingen vei, så de pengene er nok tapt. SVINDEL!!!! Styr unna dette firmaet
Hei Ulf Beklager for feilen som har oppstått her, slik skal det selvfølgelig ikke være Gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan finne en løsnig på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Leverer ikke som avtalt og utrolig vanskelig å få tak i med lange ventetider og blir sendt rundt til forskjellige avdelinger . Når det ikke fungerer som det skal ber de om umulige tulle ting dokumentert føre de gjør noe så de har deg i bindingstid. Hva med å la de kundene som ikke ønsker å være der slippe? Hva med å levere et produkt som vi ønsker ???
Hei Petter Beklager den lange ventetiden som har vært den siste tiden, det har vært en større pågang som har ført itl dette Om du opplver problemer med tjenesten, så trenger vi at du kontakter oss direkte slik at vi sammen kan fikse disse problemene Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Tok 2 uker fra jeg opprettet abonnement til de sendte ut reparatør til å fikse en ruter som skulle ha vært på plass fra før. Sender så faktura for den perioden uten internett. Har prøvd å kontakte dem, men er selvsagt helt umulig. En av de verste kundeservice opplevelsene jeg har hatt. Styr unna de her.
Hei, Jeg må beklage for opplevelsen du har hatt hos oss til nå, jeg har ikke innsikt i saken din og kan ikke si hva som har skjedd her. Om det er noe mer du trenger hjelp med så gjerne ta kontakt så skal vi se på det for deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect