GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uten varsel eller måte å endre dette på nettsiden, så har GlobalConnect begynt å ta betalt for epost med faktura.
Hei Stig Om det har kommet uforsette fakturaendring, gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få tatt en titt på dette, og kan finne en løsning sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Umulig å kontakte, verken pr telefon eller mail. Oppgir telefon nr som ikke går i gjennom, skjema som kan fylle ut, men får i retur. Finner meg annen leverandør.
Hei Herman Beklager å høre at det har vært krevende og oppnå kontakt med oss. Om du ønsker å nå oss direkte kan du kontakte oss direkte på 38 990 100 eller på chat via hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
De sender ofte ut for høye eller for lave fakturaer og korter ned kampanjene, så man må bruke mye tid på å ordne opp, utrolig irriterende. Selve nette er ganske stabilt men ikke like raskt som de lovet. Hadde de greit å sende ut korrekt faktura hadde alt vært i orden. Gleder meg til denne kampanjen er over.
Hei Heidi Beklager å høre at det er kommet feil angående faktureringen. Om det er kommet noe feil, gjerne kontakt oss slik at vi kan få løst dette sammen, slik at dette ikke oppstår i fremtiden Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Inngikk avtale med GlobalConnect tilbake til da de het HomeNet i okt 2020. Selger sa at alle i nabolaget hadde bestilt og de ville begynne å grave i mai 2021. Så kommer vi til høsten 2021 og et nytt selskap står på døren og sier at siden HomeNet ikke hadde startet opp som avtalt ville de ikke komme. Tegnet da med det nye selskapet. Plutselig, oktober 2023 står de klar for å gjøre noe. Har forsøkt å si opp siden det er 3 år siden avtalen ble undertegnet, men blir bare møtt med at jeg må bet et gebyr på hele 9000 kr. De bryr seg fint lite om at selger sa vi kunne bruke vårt tv med T-We boks fra Telenor da dette kun var internett de skulle ordne til oss. Dette viser seg å ikke stemme. Vi blir fri for tv, eller må gå over til Riks-Tv noe vi ikke ønsker. Har også spurt om huseier har godkjent dette da vi ga beskjed til selger at vi leier. Selger bekreftet at huseier ville bli spurt. Har spurt GlobalConnect om dette, men får ikke svar på det. De fraskriver seg alt som selger fortalte oss og synes tydeligvis ikke at 3 år er så lenge å vente. Styr unna!!
Hei Anita Beklager å høre at leveringsprosessen her har tatt lengre tid en forespeilet. Gjerne kontakt oss direkte med tanke på status av leveransen, slik at vi kan finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg skulle fått internett 01.10.2024, når det var gått tre uker vil ikke lengre forplikte seg til noe. De antar at internett kanskje kommer 14.12.2023. Jeg bor i sentrum av Ski og eier selv området fiberkabelen skal legges i. Det burde være fint mulig å legge kabelen på dagen.. Bestil aldri Global connect, de lyver og missguider deg. Jeg kommer aldri til å inngå kundeforhold med dem igjen.
Hei Henrik Beklager å høre opplevelsen du har hatt i leveringsløpet fra oss. Når det gjelder levering av fiber, er det flere prosesser som må gjennomføres før dette er mulig og derfor kan dette ta lengre tid Gjerne kontakt oss direkte, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Internett er blitt veldig tregt. Måling av hastighet viser at vi har kun 1/4 av forventet .
Hei Knut Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer etter forspeilingen som er gitt her Her trenger vi at du kontakter oss, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning. Dessverre har det vært en meget stor pågang den siste tiden, som har ført til lengre ventetid på både chat og telefon. Vi beklager for ulempene dette medfører Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Forsåvidt klassisk og legitimt å forsøke å konvertere fiberkunder med tidsbegrensede lokketilbud og forbehold om en «potensielt, og i såfall marginal prisjustering, som det garantert vil være kjempelett å forhandle ned» etter endt bindingstid. Alle forstår at slike rabatter for å øke markedsandelen gir lave eller negative marginer i et presset marked og ikke er varige for kunden. At det bevisst og aktivt serveres feilaktige påstander om markeds- og konkurransesituasjon og sverting av konkurrenter vitner derimot om desperasjon og lite tiltro til eget produkt. Forstår at det er krevende å selge manglende merverdi i egen tjeneste, men påfunn som at «Nextgentel eies tildels av Telenor, som hindrer effektiv konkurranse, derfor bør du velge oss» er ikke spesielt kreativt, ei heller sant. Får håpe det skyldtes uvitenhet og inkompetanse i jakten på provisjon, men befester et allerede bedrøvelig omdømme og tillit i markedet. Forventer på ingen måte at markedsavdelingen i Globalconnect som leser dette vil offentlig vedkjenne seg slik ukultur i sitt selgerkorps, som helt sikkert er et unikt avvik fra den ellers så høye standarden og generelt «gode tilbakemeldingene» man høster. Tapt kundemulighet her, og har ingen behov for å bistå selskapet med mer opplysninger om «min opplevelse». Dette er godt kjent og irriterende praksis. Økt og reell konkurranse er velkomment, men folk begynner å bli lei. En velment oppfordring. Denne ratingen er basert på erfaringer fra både tidligere, aktive kundeforhold og nevnte fremstøt.
Hei, jeg har ikke innsikt i hva som har skjedd i saken din, men om du ønsker så kan du kontakte oss slik at vi kan ta med henvendelsen din videre. Vi er avhengige av tilbakemeldinger om vi skal kunne forbedre oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Det er kjempe dårlig internet! De har masse problemer og utbrudd veldig ofte. Og prisen er ikke spesielt billig heller.
Hei Alice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Her ønsker vi at du kontakter oss for feilsøk på linjen din slik at vi kan utbedre problemene du opplever og sørge for at opplevelsen din ikke er slik. I forhold til prisen, så kan vår abonnementsavdeling kontaktes for spørsmål/endringer rundt dette! Gjerne kontakt oss på chat, mail eller telefon. Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat
De gangene jeg har trengt hjelp har det fungert relativt raskt. Fikk ordnet problemet jeg hadde med å koble mine mesh rutere med medfølgende ruter og få inn sonosen.
Hei Kim Takk for den fine tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på Godt å høre at problemet du opplevde ble løst Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Byttet til Gloal conect og anbefaler ingen å gjøre dette. 1.Ventetiden for å få hjelp der tar i snitt 1 time. 2. Selvhjelpstjenestene som å bytte nettverkspassord og forandre nettverksnavn fungerer ikke, så en må ringe inn for å få byttett dette manuelt. 3. i mitt tilfelle faller accespunket ut så nå har jeg ikke invernett. Acesspunket er tregt og ustabilt, Samme hva teamet på support sier skjer det samme.
Hei, Jeg ønsker å uttrykke min dype beklagelse for den ventetiden du har opplevd i det siste. Vi har vært overveldet av en ekstraordinær pågang nylig, og vi arbeider hardt for å redusere køtiden. Angående ditt andre anliggende, beklager, men jeg har ikke spesifikk innsikt i din sak for øyeblikket. Jeg vil sterkt anbefale at du tar kontakt med oss via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke nærmere og se om det er noe vi kan gjøre for å løse problemet du opplever. Takk for din forståelse, og vi ser frem til å hjelpe deg videre. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Etter oppgradering kommer jeg ikke inn med nettbrett og data, bare telefon. Har vert i kontakt med dere hver dag nå i 10 dager. Har venta mlnst. 30 t tilsammen på tilbakering. Når jeg endelig får svar er det samme runde med kontakter ut og reset av alt utstyr, noe vi sikkert har prøvd 40 ganger nå. Får beskjed om at det ikke er noe feil med nettet så det må vere nettbrettet, det har vi testet, naboen har samme nett som oss å der kom det inn med en gang, samme på ice nett å telenor. Min tålmodighet er slutt, drittlei, kommer til å si opp abonementet. Ikke mere GC på meg.
Hei, Først og fremst ønsker jeg å uttrykke min oppriktige beklagelse for den utfordrende opplevelsen du har hatt med oss. Når man oppgraderer til mer avansert utstyr, kan det hende at eldre enheter hjemme ikke er fullt kompatible med de nye forbedringene. Dette kan føre til problemer med tilkoblingen, da det eldre utstyret muligens ikke kan håndtere den nyere teknologien. Jeg har ikke spesifikk innsikt i din sak, men jeg vil sterkt anbefale deg å sende oss en e-post slik at vi kan grundigere undersøke situasjonen. Takk for din tålmodighet og forståelse. Vi ser frem til å hjelpe deg med denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat
Skrev en avtale med Home net for 1,5 år siden om tegning av fiber på min hjemmeadresse. ikke kommet noe enda. Ei heller noen info om at det plutselig har byttet eier. Elendige greier.
Hei, Nå har jeg ikke innsikt i saken din, men vil gjerne hjelpe deg. Om du har mulighet til å kontakte oss så skal vi se nærmere på saken for deg. Beklager for opplevelsen. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Helt ubrukelig fibernettet, forbindelsen er ustabil og tidvis fraværende. Hastigheten er elendig. Sonos anlegget/høyttalerene faller ut av nettet uten at de vet hvorfor. Totalt fraværende support. Dette er femte gangen jeg kontakter kundeservice for å få løst samme problem som konstant gjentar seg. Har i dag (til nå) ventet 44 minutter på telefon, og har på denne tiden kommet meg ned til nr 23 i køen på chaten. Styr unna Global Connect, du sparer kanskje penger, men i retur får vesentlig mer frustrasjon!
Hei, Vi har dessverre hatt en del pågang på chat og telefon som har ført til lengre ventetid for dere som kunder. Dette må vi bare beklage for. Derso du opplever problemer med tjenesten vår ønsker vi at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får funnet en løsning på problemene du opplever Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Alt er bare helt håpløst. Om jeg hadde andre alternativer så hadde jeg kuttet dere ut straks. Har aldri opplevd så dårlig service som dere har, og i tillegg dyreste nett.
Hei Jann Beklager å høre at du har opplevd problemer med tjenesten vi leverer, dette beklager vi for. Det har dessverre vært stor pågang den siste tiden, noe som har ført til en lengre svartid enn normalt estimert. Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder, både nye og eksisterende en kampanjepris i mot 12 måneders binding dersom dette er ønskelig Gjerne kontakt oss dirkete på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan komme med et slik tilbud til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Fiber ble levert til avtalt tid og avtalt punkt. Siden leveransen har det ikke vært noe å bemerke på hastighet og oppetid. Ved kontakt med GC på teleforn for å bestille tilleggsutstyr var det kort ventetid, og hyggelig og rask ekspedering i henhold til mitt ønske.
Hei Odd Takk for den fine tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på Håper du får en fornøyelig opplevese med ditt abonnement fra oss Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ustabil tilkobling. Må ringe inn ofte for å be de resette router osv
Hei Elisabeth Beklager å høre at du har opplevd at tjenesten ikke har fungert som den skal, slik ønsker vi selvfølgelig ikke at det skal være. Om dette er et gjenåpende problem, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 1 00 slik at vi kan få en saksgang på problemet du opplever og få løst dette i henhold Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat