Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.6
377 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#56
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#56 av 67 fiberleverandørerer
26%
Dårlig
26% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 377 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
62
32
32
41
210
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt valg

Omtale av  Tommy

Stabilt internett. Har 1000/1000 linje, men er ikke imponert over hastigheten

Svar fra GlobalConnect
06.11.2024 10:25

Hei, Takk for din tilbakemelding! 😊 Det er godt å høre at internettet ditt er stabilt, men vi beklager at hastigheten ikke har levd opp til forventningene. Vi ønsker selvfølgelig at du skal få mest mulig ut av 1000/1000-linjen din. Ta gjerne kontakt med oss via Messenger eller telefon, så kan vi hjelpe deg med å finne en løsning på dette. 😊 Vennlig hilsen, GlobalConnect

Meget bra, fornøyd👍

Omtale av  Viggo

Nettet har vært meget stabilt i de årene v!i Har vært tilknyttet

Svar fra GlobalConnect
06.11.2024 10:25

Hei Viggo Tusen takk for din tilbakemelding! 😊 Det er fantastisk å høre at nettet har vært stabilt gjennom årene du har vært hos oss. Vi setter stor pris på lojaliteten din og er her for å sikre at du fortsetter å være fornøyd. Ta gjerne kontakt om vi kan hjelpe deg med noe fremover! 😊 Vennlig hilsen, GlobalConnect

Stabilt og godt nett

Omtale av  Kay S

Kjapt og stabilt nett, god kundeservice. Anbefales 😊

Svar fra GlobalConnect
06.11.2024 10:24

Hei! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! 😊 Vi setter stor pris på at du anbefaler oss og er glad for å høre at du er fornøyd med både nettet og kundeservicen. Om du noen gang trenger hjelp så er det alltids bare å ta kontakt 😊 Vennlig hilsen, GlobalConnect

Ip adresser

Omtale av  Svein L

Kunne fått flere ip adresser, ble fratatt tidliger uten at informasjon ble gitt

Svar fra GlobalConnect
06.11.2024 10:32

Hei Svein Tusen takk for tilbakemeldingen! 😊 Dette ønsker vi å hjelpe deg med, vi har dessverre litt pågang på våre telefon linjer i dag. Så om du har tid å er det bare å kontakte oss på Messenger eller via våre chat tjenester som du finner her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ 😊 Vennlig hilsen Globalconnect

Kjempe fornøyd

Omtale av  Kim K

Kjempe blide folk, super service! Veldig behjelpelige.

Svar fra GlobalConnect
05.11.2024 08:15

"Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! 😊 Vi setter stor pris på at du opplevde servicen vår som både super og behjelpelig. Vi jobber hardt for å gi kundene våre den beste opplevelsen, så det er fantastisk å høre at vi lyktes. Ta gjerne kontakt hvis det er noe vi kan hjelpe deg med! Vennlig hilsen Globalconnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svært useriøst, på grensen til svindel. Styr unna!

Omtale av  K

Dette er et av de mest useriøse firmaer jeg har vært borti. Det er ingen voksne på jobb. Vi går tidvis dagesvis uten nett. Det går utover jobb og skole. Vi står i timesvis i telefonkø hver gang. Når man endelig når fram til kundeservice er det aldri noen som har kunnskap eller som kan rette feilen. Da setter de samtalen over til en annen avdeling, så er man på plass 43 i køen i noen timer før man gir opp, og prøver på nytt neste dag. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sittet i telefonkø de siste månedene, men det er ganske mange dagsverk tilsammen. Det fins internettleverandører som har et stabilt internett, abonnementssystemer som ikke av-registrerer abonnenter uten grunn, og en kundeservice som tar telefonen og som har litt kompetanse. GlobalConnect har ingenting av dette. Hilsen straks eks-kunde.

Svar fra GlobalConnect
05.11.2024 11:21

Hei, Vi beklager virkelig å høre om de utfordringene du har opplevd med tjenesten vår. Det er klart at hyppige avbrudd og lang ventetid i kundeservice påvirker hverdagen negativt, og vi forstår din frustrasjon, spesielt når dette går utover både jobb og skole. Vi har hatt økt pågang i det siste grunnet tekniske problemer, noe som dessverre har påvirket ventetidene våre. Vi jobber aktivt med å redusere køene og sikre at alle kunder får rask hjelp og løsning på eventuelle feil. Kundeservice og stabil drift er noe vi tar på største alvor, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på disse områdene. Hvis du fortsatt har uløste problemer, oppfordrer vi deg til å kontakte oss direkte via Messenger, chat eller telefon, slik at vi kan følge opp saken din på best mulig måte. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ditt. Vennlig hilsen, GlobalConnect

Norges dårligste kundeservice

Omtale av  Sondre T

Norges mest elendigste kundeservice Norges mest elendigste kundeservice. Vi bestilte fiber 29 Juli hos dere som ennå ikke er montert. 13. Oktober skrev dere sist at dere skulle ringe meg for å ordne opp elendig kundebehandling og ordne slik at vi fikk montert fiberkabel. I dag 29 Oktober har det ikke skjedd noe som helst med installasjon. Vi ble oppringt av dere og montør, men montør fikk kansellert bestillingen av dere. Vi har forsøkt å komme oss ut av kontrakten med dem siden dem ikke klarer å levere dette. De nekter å la oss heve kontrakten på noe vi ikke får levert uten å betale dyrt for det. Ikke kan vi få noen seriøse selskap til å levere til oss siden vi ikke kommer ut av bindingen. Anbefaler INGEN å inngå avtale med dette useriøse selskapet. Dem prøver å besvare dårlige tilbakemeldinger på nett for at andre ikke skal se hvor useriøst hele Global Connect er. Mange mange mange dårlige tilbakemeldinger på ulike sider der folk beskriver det samme. Styr unna dem.

Svar fra GlobalConnect
01.11.2024 09:54

Hei Det er beklagelig du har hatt en slik opplevelse med oss, dette ønsker vi å se mer inn på men vi finner deg dessverre ikke i våre systemer. Fint om du kan kontakte oss på Messenger eller her:https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ slik at vi kan se på din sak sammen Vennlig hilsen Globalconnect

Frustrerende dårlig

Omtale av  Km

Jeg hadde fiber og wifi som fungerte bra, helt til sameiet gjorde en bestilling hos GlobalConnect. Nå er nett og signal ekstremt upålitelig, og jeg er ofte nødt til å bruke 5G. Det er ofte mellom 30 min og 2 timer kø hos kundeservice, og de ringer ikke nødvendigvis tilbake når de lover. Folka man får snakke med der, er ofte hyggelige, men de har ikke vært i stand til å hjelpe. Og de er jo åpenbart underbemannet. Håper sameiet bytter leverandør så snart det er mulig.

Svar fra GlobalConnect
22.10.2024 15:35

Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med, slike opplevelser som dette skal ikke skje noe vi beklager for. Vi har dessverre stor pågang over vår telefon kø siste tiden men hvis du kontakter oss via chat her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så skal vi få behandlet din sak raskere. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Startdatoer er en mystisk ting

Omtale av  Geir

Pakketilbud med bredbånd og TV-pakke har forskjellige startdatoer og forskjellige oppsigelsestider.Tv addonementet starter umiddelbart, mens internett når de klarer å levere linje. Dette tilfelle 6 mnd etter. Tv pakken var pllutselig over dobbelt så dyr med 3 mnd oppsigelse, Global sier en mnd før. Regningene kommer uansett

Svar fra GlobalConnect
22.10.2024 10:17

Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Dette er noe som vi ønsker å følge opp med deg, men jeg finner ikke din kontakt informasjon dessverre her. Her ønsker vi å følge dette opp med deg for å få rettet opp i dette så at vi og vår samarbeidspartner kommer på samme tidslinje. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får orden i dette og kommer til en fin løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Dårlig leverandør av signaler

Omtale av  Sove

Leverer nå så dårlige signaler at en ikke lengre kan streame en film via Netflix. Var bra når de het Homenet

Svar fra GlobalConnect
17.10.2024 13:11

Hei Vi beklager for dårligere signal som du opplever, dette ønsker vi å hjelpe deg med så fort som mulig. Dessverre så finner vi ikke noen kontaktinformasjon her som vi kan kontakte deg via. Fint om du kan kontakte oss her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så vi kan få hjulpet deg som kunde i dag. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

DÅRLIG KUNDESERVICE, DÅRLIG KOMMUNIKASJON ARROGANT KUNDESERVICE.

Omtale av  Svein T. W

Bestilte globalconnect ,de kom for og montere i juli under fotball em.Det ble ikke mottatt eller montert utstyr fra globalconnect. Jeg sa at det ikke kunne skje da.Etter dette sier globalconnect at viss jeg skal forlate avtalen så må jeg betale 4500 kr hvilket jeg gjorde. Nå etter x antall måneder kommer de med en regning på 5142 kr da de mener jeg har en oppegående avtale. Makan til kjeltringer skal man leite lenge etter.Jeg sier at de må bare sende opphør,og jeg får til svar at de ikke har grunnlag for å la avtalen opphøre.Så de nesten på beroper seg en avtale som ikke er mulig og si opp. KJELTRINGER. For all del folk ikke la globalconnect komme inn i deres bolig på noen hvis. Er kunde hos Telenor og har vært det før og under denne prosessen. Det har uproblematisk forhold til Telenor.

Svar fra GlobalConnect
22.10.2024 10:22

Hei Svein Vi beklager for opplevelsen som du har hatt med oss og setter pris på tilbakemeldingen så vi kan forbedre oss. Her høres det ikke ut som du har fått oppfølgingen som du har trengt i din sak, vi ønsker dermed å se videre på saken med deg. Fint om du kontakter oss når du har tid slik at vi kan få tatt en prat angående problemene som du har møtt på så vi kan finne frem til en god løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Stabil og bulletproff

Omtale av  Einar

Har hatt Global i 3 år nå, aldri vært mer fornøyd. Stabilt som bare rakkeren, men bruker deco mesh wifi utstyr for ingenting kan måle seg med det. Ser ut som flere sliter med wifi men de fjerner det med å kjøpe seg bedre wifi utstyr på power eller Elkjøp. Mer stabil fiber har jeg ikke hatt!!

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 09:30

Hei, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har hatt en så stabil og god opplevelse med oss i hele tre år. Deco mesh WiFi-utstyr er absolutt et godt valg for å sikre best mulig dekning, og vi er glade for at du har funnet en løsning som fungerer perfekt for deg. Vi setter stor pris på at du deler dine erfaringer, og at du er fornøyd med stabiliteten på vår fiber. Skulle du noen gang ha behov for hjelp eller spørsmål om tjenestene våre, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Unngå Global Connect

Omtale av  Håvard B

Vi har nå vært uten internett / tv i 20 døgn. Vi har brukt minst 10 timer på å stå i ulike køer hos Global Connect sin kundeservice. Montør skulle komme i løpet av tre virkedager, dukker ikke opp og det er ingen proaktiv kommunikasjon til oss som kunder. Nå er det så lang ventetid på kundeservice at vi ikke får tak i dem. Om jeg hadde vært sjef i Global Connect ville jeg skammet meg. Dette er en svært dårlig drevet bedrift

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 08:34

Hei, Vi beklager på det sterkeste den lange nedetiden du har opplevd, samt den frustrasjonen som har oppstått i forbindelse med vår kundeservice. Vi forstår at 20 dager uten internett og TV, kombinert med manglende kommunikasjon fra vår side, er helt uakseptabelt. At montøren ikke dukket opp som avtalt, og at dere har hatt vanskeligheter med å få tak i oss, er virkelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenesten vår. Vi ser alvorlig på dette og ønsker å få rettet opp i saken snarest. Vennligst kontakt oss så snart du har mulighet, eller send oss en e-post med ditt kundenummer og detaljer, så vi kan få orden saken din og sikre at den blir håndtert raskt. Vi beklager igjen for alle ulemper, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Elendig kundeservice, oppfølging og leveranse!

Omtale av  Per

Bestilling av fiber i august 2024, med lovnad om levering innen ca. 6 uker. Purret flere ganger, uten å få tidspunkt for installasjon. Når vi endelig fikk kontakt med kundeservice, ble leveringstiden opplyst til ca. 6-8 uker. Siste oppdatering fra Global disConnect er "mangel på installasjons teknikere" og mulig levering i desember eller til neste år!! HÅPLØST !!

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 08:33

Hei Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Vi forstår at du er frustrert over forsinkelsene med installasjonen, og vi beklager virkelig at vi ikke har klart å leve opp til forventningene dine når det gjelder leveringstid. Situasjonen med mangel på installasjonsteknikere har dessverre påvirket enkelte bestillinger, og vi gjør alt vi kan for å løse dette så raskt som mulig. Vi ønsker gjerne å følge opp saken din mer konkret og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få sett nærmere på saken din og gi deg mer nøyaktig informasjon om fremdriften. Vi beklager igjen for ubeleiligheten dette har medført, og håper vi kan få rettet opp i dette snarest. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Forferdelig kundeservice!

Omtale av  Åsegro N

Ber alle om å holde seg unna dette firmaet. Etter første abonnementsavtale utgikk har alt bitt dyrere. Fikk et nytt tilbud etter en stund, men fakturaene kommer med feil beløp hver gang. Får beskjed om å betale og at det skal rettes opp på neste faktura, noe som selvsagt ikke skjer. Elendig kundeservice. Ingen som kan svare på noe og du settes bare videre til enda en konsulent som ikke kan svare. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anbefaler alle og holde seg langt unna om de kan!

Svar fra GlobalConnect
11.10.2024 16:16

Hei, Vi beklager virkelig de problemene du har opplevd med abonnementet ditt og vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle seg behandlet, og vi tar din tilbakemelding på største alvor. Vi forstår at det har vært utfordringer med fakturering, og at du har blitt lovet korrigeringer som ikke har blitt gjennomført. Dette er ikke akseptabelt, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg best mulig, ber vi deg ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få oversikt over din sak og sørge for at eventuelle feil blir korrigert på din neste faktura. Du kan kontakte oss via vårt kundeservicesenter på https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/, hvor vi vil hjelpe deg så fort som mulig Vi setter pris på tålmodigheten din og beklager igjen for ulemper dette har medført. Vi ser frem til å finne en løsning sammen med deg. Vennlig hilsen, GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Galopperende prisøkninger uten forvarsel..

Omtale av  Tommy I

Virker som det er en økning på rundt 100 lappen hver eneste måned!! Prisene som fremstod så lukrative i starten virker å ha tatt helt av. Aldri får jeg noe epost eller forvarsel om disse økningene heller. Særdeles uproft

Svar fra GlobalConnect
10.10.2024 21:11

Hei Tommy Her virker det som din kampanjepris er gått ut, og der er derfor det kan komme endringer i pris. Vi kan alltid tilby nye kampanjer til våre kunder, om dette er noe du ønsker gjerne kontakt med oss for ett tilbud Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR