GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Signalet hopper av og på hele tiden. Noen ganger blir det helt borte. Når det først fungerer er signalet bra. Utilgjengelig kundeservice.
Hei, Takk for din tilbakemelding, og vi er virkelig lei oss for de utfordringene du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har dessverre hatt en større feil som har skapt lange ventetider, men vi jobber på spreng for å løse dette. Vi ønsker å hjelpe deg så raskt som mulig, og ber deg kontakte oss på hverdager fra 08:00-21:00 eller i helger fra 10:00-15:00, så vi kan få løst problemet med signalene dine. Vi setter pris på din tålmodighet, og ser frem til å hjelpe deg. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Ingen hjelp å få da det var feil og varmgang i inntaket. Brukte timevis på telefon og chattetjenesten. De er rimelige å bruke når det ikke oppstår problemer. Men så bare ansvarsfraskrivelse. De kunne tipset meg om et firma som kunne hjulpet meg med inntaket. Jeg ville vært villig til å betale det selv. Nå har jeg gått over til Telenor.
Hei, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke kunne hjelpe deg på en tilfredsstillende måte, og vi forstår frustrasjonen din etter å ha brukt så mye tid på å få hjelp. Det er virkelig beklagelig at vi ikke tilbød et alternativ for å løse problemet med inntaket. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og vil ta dette med oss videre for å forbedre vår service fremover. Vi beklager igjen at vi mistet deg som kunde, men skulle du ønske å komme tilbake i fremtiden, vil vi gjøre alt vi kan for å gi deg en bedre opplevelse. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Dårlig kundeservice og ikke konkurransedyktig produkt fra Rikstv. Kommer ikke til å anbefale dette til noen
Hei, Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding. Vi beklager at opplevelsen med RiksTV ikke har vært som forventet, og vi ønsker gjerne å se nærmere på dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så vi kan finne en løsning som passer deg bedre. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Dyrt, og bestilte nå DESSVERRE en ny linje hos de. Har ventet i 7 uker nå, ikke hørt NOE siden bestillingen. Trasige greier. Styr unna
Hei, Takk for at du deler din opplevelse, og vi er virkelig lei oss for den lange ventetiden og mangelen på oppfølging. Dette er absolutt ikke den servicen vi ønsker å tilby, og vi forstår fullt ut hvor frustrerende dette har vært for deg. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du har anledning, ber vi deg kontakte oss direkte slik at vi kan finne en løsning for deg med en gang. Din opplevelse er viktig for oss, og vi vil gjøre alt vi kan for å rette opp dette. Vi beklager igjen på det sterkeste, og håper vi kan gjøre det godt. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Ustabilt nett fra dag 1, og når du forsøker å ringe kundeserivce har de alltid rundt 50stk i kø. På chat kan du vente 40 minutter. Lynraskt nett som de lover er det ikke et snev av sannhet. boligen din synker i verdi hvis du har internett fra det ubrukelige selskapet her. Skal aldri bruke selskapet.
Hei, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager på det sterkeste at du har hatt en så utfordrende opplevelse med både tjenesten og kundeservicen vår. Dette er langt fra den standarden vi ønsker å levere, og jeg forstår fullt ut frustrasjonen din. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og ønsker å rette opp i dette sammen med deg. Vennligst kontakt oss via følgende link: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ slik at vi kan finne en løsning. Dessverre har jeg ikke tilgang til kontaktinformasjonen din via Bytt, så jeg kan ikke følge opp direkte. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Ustabilt eller ingen internet. Jeg skjønner at det er en problem med fiber kabel, men nå tar det litt for lang for å finne feil og fikse det. Kundeservice er bare åpne på dagens tid. Også chatbot funker ikke.
Hei, Takk for at du tok kontakt. Jeg beklager virkelig utfordringene du opplever med internettet, og forsinkelsen i å finne og løse feilen. Vi jobber intensivt for å få dette fikset så raskt som mulig. Når det gjelder våre åpningstider, er kundeservice tilgjengelig fra 08:00-21:00 på hverdager og 10:00-15:00 i helgene. Du finner all kontaktinformasjon her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Tar lang tid å utbedre feil. Uholdbart å ha 2 dg. nedetid som bedrift. Vi ser oss nødt til å bytte til en annen leverandør.
Hei! Vi beklager for opplevelsen dere har hatt med linjen og regner med bedrift jobber så godt de kan med å få fikset opp i dette. Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med GlobalConnect bedrift på telefon: 04900. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen GlobalConnect
40% prisøkning med et ekstraordinært godt tilbud på å få 600 kroner rabatt over 6 måneder mot en binding på 12 måneder. Underliggende 30% prisøkning første året, 40% deretter.
Hei Marius Beklager at det ikke er kommet noen varsling med tanke på økningen av pris, men ogdt å høre at du har fått ett tilbud vedrørende en kampanjepris på denne adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Betaler for 1000/1000. Har 30 i DS og 400-500 US. Veldig dårlig nett. Anbefaler ikke
Hei Sebastian, Slik skal det absolutt ikke være. Jeg kunne ikke finne din kontaktinformasjon basert på det som står her. Gjerne kontakt vårt kundesenter, https://globalconnect.no/kundeservice/ slik at vi kan få feilsøkt sammen og funnet en løsning på dette. Med vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Hvor skal jeg begynne? Nettet er forferdelig ustabilt. I første omgang kontaktet jeg dem via epost, da nettsidene deres oppfordrer til nettopp dette. Problemet mitt beskrives i detalj, men vedkommende som svarer på mailen sier han ikke kan se at noe er feil, bortsett fra at han ser at jeg har restartet modemet. Jeg ringer deretter kundeservice påfølgende dag, henviser til mail og forklarer problemet. Personen i telefonen sier han skal "prøve noe greier", men at han da må restarte systemet eksternt. Nettet forsvinner noen sekunder, men kommer deretter tilbake. Personen i telefonen ønsket å vite tidspunktet nettet forsvant. Følgelig vet jeg at denne telefonen skjedde ca 18:30 fredag 20.09.24. Klokken 21:37 forsvinner nettet igjen, og kundeservice åpner ikke da før på mandag. Helgen går dermed uten noe nett. Påfølgende mandag ringer jeg kundeservice på nytt etter jobb. Jeg får i utgangspunktet tilbud om å oppgi nummeret mitt, slik at de kan ringe meg opp igjen. Flott det! To timer senere ringer de meg opp igjen. Jeg holder på å lage middag og har timeren ved siden av meg. Telefonen ringer ÉN gang, før de bryter samtalen... Jeg ringer dem opp igjen på nytt, men har nå ikke lenger muligheten til å få dem til å ringe meg opp igjen. Sperre fordi jeg har ringt før i dag? Uansett. To timer senere har jeg lidd meg gjennom 50 stykker foran meg i køen, og skjønner at de må ha sendt gjengen på linjene til lunsj. Her står det nemlig BOM stille. Jeg startet dagens eventyr klokken 15:30, og ser at jeg må nok vente til i morgen med å få det fikset. Jeg har nemlig en avtale klokken 20, og å sette av fire timer til å snakke med GlobalConnect er åpenbart ikke nok. Gjør dere selv en tjeneste og styr unna dette dritet.
Hei! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi oppfordrer kunder som opplever tekniske problemer til å ta kontakt på chat eller telefon dersom du har en sak som haster. Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å løse opp i dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på informasjonen som er oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Ali| GlobalConnect
de registrerte meg på feil bolig så jeg betalte for noen annen. pluss de svarer aldri på kundeservice
Hei, Vi beklager for at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi kjenner dessverre ikke til saken din, så vi kan ikke kommentere på hva som har skjedd. Men vi ønsker å hjelpe deg så godt vi kan, du skal selvfølgelig ikke betale for en periode der avtalen har stått på en annen person. Gjerne ring oss eller ta kontakt på chat slik at vi kan undersøke dette videre og komme frem til en tilfredsstillende løsning. Beklager igjen at dette er opplevelsen du har hatt. Vennlig Hilsen Ali | GlobalConnect
Nettet er ustabil, og det er forferdelig dårlig kunde tjeneste. De ber meg oppgi passord for at de skal hjelpe meg med å bytt navn på nettet hos meg !!??? Jeg har bare ventet på at bindingstiden skal gå over slik at jeg kan bestille brebånd et annet sted. Jeg vil aldri anbefale noen andre å benytte dette selskapet !!!!
Hei Dette hørtes ut som en merkelig opplevelse som jeg forstår man reagerer på, slikt som dette skal det ikke være og vi ønsker å rette opp i denne opplevelsen så fort som mulig. Finner deg desverre ikke basert på navn her så vi setter stor pris på om du kan kontakte oss her https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect
Dyrt etter at dere overtok, prisen er doblet. På under 1 år.
Hei, Vi vil gjerne hjelpe deg angånde prisen du har på abonnementet ditt. Vi kan dessverre ikke finne deg via informasjonen som du har oppgitt her, men ta gjerne kontakt med oss via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjulpet deg. Vennlig hilsen Frida | GlobalConnect
Mange felleseil. Har hatt nedetid flere ganger allered i mitt første år med fiber... Kundebehandlere lite villige til å grave i feil for å løse problemet, men heller bli ferdig med saken. Søppel, dessverre...
Hei Jon, Vi beklager for at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi kjenner dessverre ikke til saken din, så vi kan ikke kommentere på hva som har skjedd. Men vi ønsker å hjelpe deg så godt vi kan! Gjerne ring oss eller ta kontakt på chat slik at vi kan undersøke dette videre og komme frem til en tilfredsstillende løsning. Beklager igjen at dette er opplevelsen du har hatt. Vennlig Hilsen Ali | GlobalConnect
Lover gull og grønne skoger, men vær obs på at de tviholder på 3 mnd. oppsigelse selv om de varsler GIGA prishopp med kun én måneds varsel. Styr unna!
Hei Kjenner dessverre ikke til din sak som du har opplevd her, men dette ønsker vi å få orden i. Har dessverre ingen kontakt informasjon som jeg kan finne på ditt navn her, så vi setter stor pris på om du kan kontakte oss på https://globalconnect.no/kundeservice/ slik at vi kan sammen løse dette. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Dårlig på feilrettinger samt info når feilretting blir utført
Hei, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men klarer ikke finne deg/dere i systemet basert på informasjonen du har oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan ta dette videre. Vennlig hilsen Frida | GlobalConnect