Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.6
377 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#56
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#56 av 67 fiberleverandørerer
26%
Dårlig
26% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 377 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
62
32
32
41
210
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Manglende info samt hengende system

Omtale av  Ola

Den henger samt kraftig prisstigning uten noen form for varsel eller informasjon.

Svar fra GlobalConnect
19.08.2024 13:32

Hei Ola, Alle prisjusteringer som GlobalConnect gjør blir varslet til kundene våre som regel over epost. Eneste justeringen som ikke blir varslet er når kampanjeprisen din går ut, men når du inngår avtalen så blir du informert om at kampanjeprisen varer en periode. Jeg har ikke nok informasjon her til å se på din sak spesifikt, men om du ønsker å snakke med oss for å finne en løsning kan du kontakte oss på https://globalconnect.no/kundeservice/ Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect

Bra og raskt!

Omtale av  Are G. F

Får det man betaler for uten issues! Raskt og nesten ingen nede tid etter snart 4 år!

Svar fra GlobalConnect
16.08.2024 14:20

Hei Are, Takk for den positive tilbakemeldingen, vi setter stor pris på dette! Om du skulle trenge noen bistand med tjenesten eller ønske mer informasjon så gjerne kontakt oss så vil vi kunne hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Ali | GlobalConnect

Ikke fornøyd

Omtale av  Vanja

Veldig dårlig internet, kundeservice klarer ikke å fikse problemer, sier at det er feil på utstyret som er møntert hos oss og i den tilfelle må de opprette saken og det vil koste meg 3 000 kr. Fikk beskjed at det er feil med wi-fi ruter og anbefaler at jeg kjøper ny på elkjøp. Nå er det dagen nr. 6 at vi er uten nett.

Svar fra GlobalConnect
14.08.2024 19:04

Hei Vanja Beklager feilene som du har opplevd på tjenesten som vi har levert hos deg. Dessverre er det noe lengre ventetid på innmeldte saker grunnet montørmangler, men du vil oppdateres direkte av de for å rette feilen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Dårlig kundeservice, løp fra dem

Omtale av  Mohammad

Billige penger = billig kundeservice JEG ANBEFALER DET IKKE. Jeg har vart i kontakt med de mange ganger og står i køøøø, men de kontakte deg etter noen timer eller dager. Dette er bevis på at det er mange oppfordringer til dårlig service og klager, og at kapasiteten er liten. Jeg kommer aldri å støle på dem, ikke høre på hva de sier eller lover deg. Løke øynene og se bort fra de.

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:45

Hei, Beklager for at du ikke er fornøyd med vårt kundeservice. Vår kundeservice er godt opplært til å håndtere alle typer saker som våre kunder måtte ha. Selv om vi gjør vårt beste for å imøtekomme alle henvendelser, kan vi dessverre ikke kontrollere når pågangen øker, på samme måte som en matbutikk ikke kan kontrollere når kundene deres velger å handle. Vi er imidlertid godt bemannet og forberedt på å håndtere alle typer henvendelser. Jeg beklager nok en gang at du har hatt en dårlig opplevelse, basert på informasjonen som er her så ser jeg ikke hva problemet ditt gjelder og kan heller ikke hjelpe med saken din her. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Styr unna

Omtale av  Cecilie

Dårlig kundeservice ingen aom kan svare på problemer annet enn innøvde fraser, dårlig nett. Mesh fungerer bare innimellom

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:37

Hei, Beklager for at du har hatt en negativ opplevelse med vårt kundeservice. Jeg kan garantere deg at vi ikke har noe innøvde fraser når det gjelder supportering av våre kunder spesielt når det gjelder wifi problemer hvor problemet kan være mangt. Jeg ønsker å hjelpe deg men basert på den informasjonen du har her så finner jeg ikke kundekortet ditt. Ønsker at du enten ringer eller kontakter oss på chat så skal vi ta en nærmere titt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Snikjustering av pris

Omtale av  No

Snikinnføring av prisstigning. 100 kr pr mnd ,blir etter mitt hode 1200kr året. dette uten å melde prisøkning. Heller ikke for snar med feilretting.

Svar fra GlobalConnect
13.08.2024 15:32

Hei, Alle prisjusteringer som Globalconnect gjør blir varslet til kundene våre som regel over epost. Eneste justeringen som ikke blir varslet er når kampanjeprisen din går ut men når du inngår avtalen så blir du informert om at kampanjeprisen varer en periode. Angående feilretting så har vi standard rettetid men når det er større feil så retter vi dette samme dag som det oppstår om det mulig. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Jeg finner ikke ord for hvor sint jeg er!

Omtale av  Kristin W

Jeg FINNER IKKE ORD FOR HVOR SINT jeg er! En fjott av en sleip dørselger fra GlobalConnect ringte på hos min 88 år gamle mor og forteller at hennes nabo (nevner naboen v fornavn - derved bryter han taushetsplikten han har som selger!) akkurat har vært så lur å skifte internettabonnement - noe han sparer masse penger på - og selgeren tilbyr henne å få nytt abonnement til en mye billigere pris enn hun har nå. Hun sier at hun ikke skjønner hva han mener og at hun ikke vet noe om hva dette betyr. (Vi har hele samtalen på et opptak fra utekamera v inngangsdøra). Han fortsetter å spørre om ikke det er flott å spare penger og få noe billigere? Så forsvinner de inn døra. - Min mor er ikke digital. Hun leser ikke meldinger eller mailer. Min bror tar seg av betaling av regninger, fjern-hjelper henne med tv-en hvis hun ikke får det til. Hun har nylig kommet seg på beina etter hoftebrudd, derfor følger vi litt med vhj a kameraet v døra. Nylig ringte hun broren min for å få hjelp til tv-en. Han fant da ut at det ikke var kontakt med internett og ringte Telenor. De finner ut at en annen leverandør har overtatt abonnementet men vet ikke hvem. Vi skjønner ingenting. Etter mye leting og ringing, finner min bror ut at det er GlobalConnect som nå har overtatt abonnementet. Jeg reiser dit og finner meldinger på tlf som omhandler henting av utstyr på posten - broren min finner filmen på utekameraet der selgeren bruker frekk MANIPULASJON til å overtale mor til å bytte abonnement. HAN BURDE DA SKJØNT at hun ikke forsto rekkevidden av dette!!! Bror forlanger at GC til å koble av slik at Telenor overta abonnementet igjen. Imens sitter en eldre dame 6 dager hjemme uten tv. Vi sender klagebrev til GlobalConnect og i svarmailen fra (anonymisert navn) (kunderådgiver) mener han vi skal være TAKKNEMLIGE for at kansellerte abonnementsavtalen og lot vår mor få tilbake det hun hadde. Jeg sier som de andre her: LIGG LANGT UNNA GlobalConnect!

Svar fra GlobalConnect
12.08.2024 19:08

Hei, Vi beklager virkelig at dere har hatt en negativ opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men klarer ikke finne deg/dere i systemet basert på informasjonen du har oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan ta dette videre internt. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect

Elendig kundeservice.

Omtale av  Monica

Leverer et produkt som er som det skal, men kundeservice er elendig. De er nesten umulig å få tak i. Ringer ikke opp igjen. Sender ikke Mail når de lover det. Fikk ei heller Mail etter jeg hadde purret på chat. Chatten kan ta flere minutter før de svarer, selv midt i samtaler. Selve internettet funker som det skal.

Svar fra GlobalConnect
09.08.2024 19:51

Hei Monica! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss, vi beklager for dette. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vennlig hilsen Ali | GlobalConnect

styr for all del unna dette selskap

Omtale av  Ricardo L

styr for all del unne, bare svindler, lover ting de ikke kan holde mål på, oppstartsdatoer blir flyttet aldri fått noe tilbakemelding fir montering og i tillegg er dem så frekk å sende regning på 4500,- ikke klarer dem og finne løsninger på oppstartsproblemer og flytting rund det, folk på kundesevice vet ikke engang hvilke tjenestet dem selge og lover å levere til kundene

Svar fra GlobalConnect
07.08.2024 15:04

Hei Ricardo Beklager din opplevelse med leveransen på adressen. Ser her i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg via mail den 07/08/2024. Der vi har forklart saken og skrevet hvor du kan dette videre med oss. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect

Billig abonnement

Omtale av  Marianne

Ny kunde. Billig abonnement og mulighet å gå ned på hastighet. Minste er 50. Forsøker det først. Blir det for lite kan jeg endre, og fortsatt billigere enn det abonnementet jeg har hatt hos en annen leverandør.

Svar fra GlobalConnect
06.08.2024 18:16

Hei Marianne Takk for den positive tilbakemeldingen og velkommen som kunde her hos oss. Om du skulle trenge noen bistand med tjenesten eller ønske mer informasjon så gjerne kontakt oss så vil vi kunne hjelpe deg med dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grei fiberleveranse. Dårlig kundeservice

Omtale av  Finn Å. I

Det er komplett umulig å komme i gjennom på telefon.

Svar fra GlobalConnect
24.07.2024 18:07

Hei Finn Beklager at det har vært krevende for å komme gjennom hos oss, vi jobber aktivt med å kunne lettere nås for å gi våre kunder den bistanden de trenger. Per dags dato skal ikke det være noen stor pågang: Finner dessverre ikke din kontakt informasjon her, men du kan nå oss via globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Se her og hold deg langt unna global connect

Omtale av  Harry

Hør her, om du vurderer global connect Lukk ørene for alt de måtte finne på å fortelle deg, de lyver og det er dette de spesialiserer seg på Om du ignorerer denne kommentaren burde du forberede deg på et selskap som skal ha betalt for 10 ganger av det du får I følge daglige målinger over 365 dager/1år Nettet faller ut hver dag, klarer ikke engang kjøre riks tv med "1000 mbps" som daglig måler 10-100 max De er kyniske svindlere som setter ned hastigheten I håp om at du ikke sjekker dette for egen økonomisk vinning. Se alle kommentarene her, hva forteller det deg om selskapet? Tenk to ganger før du inngår avtale her.

Svar fra GlobalConnect
22.07.2024 08:14

Hei Harry Vi beklager på det sterkeste for problemet du har opplevd med internettforbindelsen din. Slik som dette skal det virkelig ikke være. Vi setter på ingen måte en hastighet ned til våre kunder for økonomisk vinning. Her har vi dessverre ikke noen innsikt i saken som du sikter til eller har åpen i dag, vi setter dermed stor pris på om du kontakter oss slik at vi kan få en god løsning på dette. Vennlig hilsen Ali | Globalconnect

Min erfaring med Global Connect.

Omtale av  Arve C. H

De sier en ting, og gjør noe helt annet. Masse slurv ved montering og sure og grinete folk

Svar fra GlobalConnect
15.07.2024 20:45

Hei, Arve! Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her og du kan da eventuelt kontakte oss på globalconnect.no/kundeservice . Vennelig Hilsen Frida | GlobalConnect

lureri.. dårlig kundebehandlig... lang ventetid!

Omtale av  Jan T. L

Sa opp abonnementet første dagen og kundebehandler sa de skulle slette alt. fikk så en faktura på 13600. lureri de driver med

Svar fra GlobalConnect
10.07.2024 19:40

Hei Jan Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med GlobalConnect. Ser i våre systemer at vi alt har vært i kontakt med deg og funnet en løsning på situasjonen :) Vennlig hilsen Frida | GlobalConnect

Vært uten nett i 2 uker

Omtale av  Jan

Har vært uten nett i snart to uker pga. "serverfeil" som rammer svært mange brukere. Ingen oppdateringer den siste uken. Inge forklaring utover at de jobber med å finne feilen. Dette holder ikke i 2024

Svar fra GlobalConnect
08.07.2024 18:38

Hei Jan Beklager at det ikke er kommet noe mer informasjon angående feilen som påvirker dere Har dessverre ikke noe abonnement med tanke på vedlagt informasjon her, så får dessverre ikke sjekket for videre oppdateringer på denne Gjerne kontakt via globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan få sett sammen med deg på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Unngå Global Connect for enhver pris.

Omtale av  Ole P. M

Inngikk kontrakt for Fiber med 12 måneders bindingstid. Ingen internett så langt, etter over 2 måneder, da de ennå ikke har klart å sende en montør og utstyr jeg trenger for å koble meg opp. De tilbyr refusjon av faktura og at jeg må vente ytterligere 2 måneder før jeg får nett. Annen WIFI få jeg ordne selv fra annen leverandør (de anbefalte meg Telenor). Ingen i kundeservice synes dette er beklagelig. De sier dette er helt innafor. For å gå ut av kontrakten krever de 4500 kroner. Dette er det verste selskapet jeg har handlet med hittil.

Svar fra GlobalConnect
05.07.2024 15:00

Hei Ole Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect. Jeg ringer deg i løpet av dagen slik at vi kan komme frem til en løsning sammen! Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR