GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter en start med litt forvirring om hvor mange abonnementet jeg skulle betale for fungerte GC ganske greit en måneds tid før resetting av veggboks ble en nødvendig rutine og bortfall av nettverket, relativt korte, men altfor hyppige også ble noe man "måtte" være forberedt på. Kundeservice og brukerveiledninger er ikke veldig god(-e}, og hender noe i helg/helligdager så eksisterer ikke dette.
Hei, hørtes ikke ut som alt stemte her nei. Vi har og åpent i helger, 10-15 på chat på hjemmesiden vår. Så er mulig og nå oss der. I ukedager har vi åpent 8-21 på telefon i tillegg. Hvis du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får sjekket nøyere opp i det. GlobalConnect/Preben
G.C. klarte ikke levere nett.. Etter utallige tlf. foreslo de en nødløsn. m kobling til pc.. ustabilt nett og dager uten nett.. ble konkludert av kundebeh at d var noe galt med modem.. de skulle sende ny.. den kom aldri. Det ble uholdbart og vi sa opp kontrakten.. Etter mange forsøk på minnelig løsning og tilbud om å dele på "kontraktsbrudd" fra begge parter, betale halvparten fra vår side.. fikk vi svar fra G.C. klage beh. om at infoen vi kom med ikke stemte.. vi hadde misforstått.. Sjokkerende.. Trodde knapt nok det vi leste.. Etter flere runder hvor den siste klagen ble besvart med at fakturaen på 6.425 måtte betales i sin helhet.. for kontraktsbrudd.. Har lest utallige klager fra andre som nesten var for ille til å kunne være sant..tenkte jeg før.. Nå føyer vi oss inn i rekken av de.. Er sjokkert over pers. på klageavd.. som gir info som er direkte løgn og totalt mangel på forståelse og løsning på en situasjon som de faktisk selv har skapt for en kunde.. Trodde ikke det var mulig av en bedrift i 2023.. Aldri mer G.C. STYR UNNA !!
Hei Lisbeth. Jeg vil beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom vi har gidd deg informasjon som ikke stemmer er det fint om du informerer oss om dette slik at vi får tatt en ny gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Dårlig ruter. Må resete ruter ofte for og få internett til og funke.
Hei Jonny, Dersom du har problemer med tjenesten fra oss er det fint om du kontakter oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside slik at vi kan gjennomføre et feilsøk sammen med deg. For å gjennomføre feilsøket må du være hjemme og i nærheten av utstyret ditt. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Dette selskapet lover og lyver. Skal stadig vekk levere lovet tjeneste, men tross gjentatte purringer skjer det ingen ting. Når kunden så etter flere måneder med løgner gir opp og kansellerer, så er de frekke nok til å vise til en bindingstid på 12 måneder og krever 4,500,- for brudd på avtalen. Selskapet er totalt useriøst, og har en skammelig forretningsførsel. Nå har de t.o.m sendt det tussete krevet til inkasso, selv om de vet kravet er omstridt, og således ULOVLIG å sende til inkasso. Global Connect bryter altså norsk lov med viten og vilje! Saken blir nå meldt til forbrukertilsynet, og lovbruddet vil bli meldt til politiet. Er grundig provosert. Alle bør sky selskapet som pesten!
Hei Steinar. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Eneste formildende omstendighet er at servicen er så dårlig at du til slutt bare begynner å le. Aller morsomst er finalen etter 18 telefon samtaler om hvorfor service mannen ikke dukker opp til avtalt tid noe ingen kan svare på fordi du begynner på nytt hver gang. Null intern kommunikasjon. Ingen oversikts logg. Du ender til slutt opp i en chat dialog som ikke fører til noe som helst mens tonen i andre enden er frekk. Så. Etter denne chaten blir du bedt om en vurdering . Du klikker naturligvis på dårligste karakter 1. men da ( og det er jo morsomt jeg innrømmer det) når du har skrevet to ord om «erfaring» som du forøvrig blir bedt om av Global Connect kommer meldingen. « vi har ikke hørt fra deg på en stund så vi avslutter denne chaten». Og ja ganske riktig. Borte blir den 😂
Hei Hallvard. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom montør ikke har mulighet til å møte opp til avtalt tidspunkt skal de informere dere om dette. Her må vi bare beklage for at det ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf, chat via vår hjemmeside eller mail. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Nettet detter ut hele tiden og er tregt. Ræva kundeservice der det er noe galt med alt annet enn fibernettet påstår de.
Hei Trine Beklager å høre at opplevelsen av tjenesten ikke har levd opp til forventningene dine her. Beklager også din opplevelse med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken direkte men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Svært ofte feil på Internett, daglig fall i hastighet. Veldig unnvikende kundeservice med lite konkrete svar. Ofte langtidsbrudd på linja som kan være flere dager i strekk. Ikke holdbart i det hele tatt.
Hei Adrian Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på saken sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat