GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter oppgradering kommer jeg ikke inn med nettbrett og data, bare telefon. Har vert i kontakt med dere hver dag nå i 10 dager. Har venta mlnst. 30 t tilsammen på tilbakering. Når jeg endelig får svar er det samme runde med kontakter ut og reset av alt utstyr, noe vi sikkert har prøvd 40 ganger nå. Får beskjed om at det ikke er noe feil med nettet så det må vere nettbrettet, det har vi testet, naboen har samme nett som oss å der kom det inn med en gang, samme på ice nett å telenor. Min tålmodighet er slutt, drittlei, kommer til å si opp abonementet. Ikke mere GC på meg.
Hei, Først og fremst ønsker jeg å uttrykke min oppriktige beklagelse for den utfordrende opplevelsen du har hatt med oss. Når man oppgraderer til mer avansert utstyr, kan det hende at eldre enheter hjemme ikke er fullt kompatible med de nye forbedringene. Dette kan føre til problemer med tilkoblingen, da det eldre utstyret muligens ikke kan håndtere den nyere teknologien. Jeg har ikke spesifikk innsikt i din sak, men jeg vil sterkt anbefale deg å sende oss en e-post slik at vi kan grundigere undersøke situasjonen. Takk for din tålmodighet og forståelse. Vi ser frem til å hjelpe deg med denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat
Skrev en avtale med Home net for 1,5 år siden om tegning av fiber på min hjemmeadresse. ikke kommet noe enda. Ei heller noen info om at det plutselig har byttet eier. Elendige greier.
Hei, Nå har jeg ikke innsikt i saken din, men vil gjerne hjelpe deg. Om du har mulighet til å kontakte oss så skal vi se nærmere på saken for deg. Beklager for opplevelsen. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Helt ubrukelig fibernettet, forbindelsen er ustabil og tidvis fraværende. Hastigheten er elendig. Sonos anlegget/høyttalerene faller ut av nettet uten at de vet hvorfor. Totalt fraværende support. Dette er femte gangen jeg kontakter kundeservice for å få løst samme problem som konstant gjentar seg. Har i dag (til nå) ventet 44 minutter på telefon, og har på denne tiden kommet meg ned til nr 23 i køen på chaten. Styr unna Global Connect, du sparer kanskje penger, men i retur får vesentlig mer frustrasjon!
Hei, Vi har dessverre hatt en del pågang på chat og telefon som har ført til lengre ventetid for dere som kunder. Dette må vi bare beklage for. Derso du opplever problemer med tjenesten vår ønsker vi at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får funnet en løsning på problemene du opplever Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Alt er bare helt håpløst. Om jeg hadde andre alternativer så hadde jeg kuttet dere ut straks. Har aldri opplevd så dårlig service som dere har, og i tillegg dyreste nett.
Hei Jann Beklager å høre at du har opplevd problemer med tjenesten vi leverer, dette beklager vi for. Det har dessverre vært stor pågang den siste tiden, noe som har ført til en lengre svartid enn normalt estimert. Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder, både nye og eksisterende en kampanjepris i mot 12 måneders binding dersom dette er ønskelig Gjerne kontakt oss dirkete på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan komme med et slik tilbud til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Fiber ble levert til avtalt tid og avtalt punkt. Siden leveransen har det ikke vært noe å bemerke på hastighet og oppetid. Ved kontakt med GC på teleforn for å bestille tilleggsutstyr var det kort ventetid, og hyggelig og rask ekspedering i henhold til mitt ønske.
Hei Odd Takk for den fine tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på Håper du får en fornøyelig opplevese med ditt abonnement fra oss Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ustabil tilkobling. Må ringe inn ofte for å be de resette router osv
Hei Elisabeth Beklager å høre at du har opplevd at tjenesten ikke har fungert som den skal, slik ønsker vi selvfølgelig ikke at det skal være. Om dette er et gjenåpende problem, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 1 00 slik at vi kan få en saksgang på problemet du opplever og få løst dette i henhold Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har fått ubrukelig fibernettet, forbindelsen er ustabil og hastigheten er for dårlig for nye komponenter. Høyttalerene faller ut av nettet pga utilstrekkelig hastighet. Umulig å få kontakt med support, kundeservice tar det en evighet å få tak i. Chaten er ikke engang på nett.
Hei Trine Grunnet stor pågang den siste tiden er dessverre ventetiden hos oss lengre enn forespeilet, og vi beklager for ventetiden som er opplevd her Dersom du aktivt opplever problemer med nettet, må vi feilsøke dette direkte med deg, og da trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 990 1 00 slik at vi sammen kan få løst dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat