GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
i already have to paid 3170 for some bullsh!t just to have a guy come to my house and check if it possible to install fiber or not 3170!! and now 2 month later i got valsel for 1601kr after that 3170 w.t.f is this i never get to use stuff even once jeez nowonder where the f.u.c.k is that 1 star coming from
Hi Surisuk Im sorry to hear the experience you have had here with the delivery of the service. Unfortunatly i do not have any direct insight in your case, so please contact us directly on either chat or 38 9901 00 Kindly regards Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Helt umulig å komme i kontakt med, sitter i timesvis på telef og hører på verden jævligste begravelses ventemusikk, og ikke nok med det, det er like jævlig på chatten. Så til alle som vurderer o bruke GC STYR FOR GUDS SKYLD UNNA.
Først og fremst ønsker jeg å beklage for den opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Vi har dessverre erfart en betydelig økning i henvendelser både via telefon og chat, noe som dessverre har resultert i lengre ventetider for våre verdsatte kunder. Men vi ser at det har begynt å normalisere seg på køene igjen og da vil køene bli mye bedre. Vi beklager dette på det sterkeste. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Nett som ikke fungerer, kundeservice svært vanskelige å få tak i. Lite samarbeidsvillige når man først når dem, og mangler kompetansen til å finne ut hva som er galt. Her blir du mistrodd og motarbeidet som kunde. Har avsluttet abbonementet nå og føles som tusen kilo av mine skuldre! Ikke bruk GC hvis nattesøvn er viktig for deg.
Hei. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi har dessverre hatt stor pågang på telefon og chat de siste dagene som har ført til lengre ventetid for dere som kunder. Dette jobber vi med å fikse. Vi er dedikert til å assistere deg med å løse eventuelle problemer knyttet til våre tjenester så langt det er innenfor vår mulighet. Vennligst merk at hvis du bruker eget utstyr, kan vi ha begrensninger i vår evne til å yte støtte, da vi ikke har muligheten til å inspisere utstyr fra andre leverandører. Hvis du føler at du ikke har mottatt den nødvendige assistansen for å løse dine problemer, ber vi om unnskyldning for eventuelle ulemper dette har medført. Vi er fast bestemt på å finne en tilfredsstillende løsning for de utfordringene du har støtt på. Derfor oppfordrer vi deg til å ta direkte kontakt med oss, slik at vi kan gå grundig til verks og undersøke din situasjon nærmere. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
Tok kontakt med Global Connect i dag for å øke netthastigheten. Prisene sto på nettsiden, men grunnet en veldig dårlig logistikk hos leverandøren må mann ta kontakt med de via chat for å få dette endret. På chat finner jeg ut om at prisene vil bli endret fra 01.11.2023, men som en heldig kunde får jeg en dyrere pris allerede fra i dag 25.10.2023. Når jeg stilte spørsmål om det så fikk jeg i svar om at det tar tid å oppdatere priser derfor er det forskjell. Har lagt inn en klage hos Forbrukertilsynet ettersom dette er i stryd med markedsføringsloven.
Hei Først vil jeg beklage for opplevelsen du hadde med oss på chat. Når det gjelder prisen, kan vi alltid tilby en kampanjepris til våre kunder, både nye og eksisterende. Dersom du ønsker et nytt tilbud på pris gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Kan dessverre ikke gi null-poeng, ellers hadde jeg gjort det. KATASTROFAL KUNDEBEHANDLING! Har nå ringt 3 dager etterhverandre uten å få hjelp. Fullstendig UNDERBEMANNET og inkompetent. Må snart finne alt. løsning.
Hei. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. vi har dessverre opplevd en betydelig økning i henvendelser via telefon og chat, noe som har medført lengre ventetider for dere som kunder. Dette beklager vi veldig for. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
STYR UNNA DETTE FIRMET. Lurer deg for penger. Du får ikke produktet du har bestilt, og så skal de ha 7200 for at du trekker deg. Bare bløff
Hei Jørgen. først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du ikke har fått avaren du skal ha fra oss er det fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Useriøst bedrift som ikke tar ansvar for eget feil.Uproffe kundebehandlere.Håpløse til å gi service.Har tatt sak videre til Forbrukerrådet. Dette firmaet burde ikke få lov at vare i markedet.
Hei Kristina Beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her medoss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke direkte innsikt i din sak, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan ta en titt på saken din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat