GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette selskapet lover og lyver. Skal stadig vekk levere lovet tjeneste, men tross gjentatte purringer skjer det ingen ting. Når kunden så etter flere måneder med løgner gir opp og kansellerer, så er de frekke nok til å vise til en bindingstid på 12 måneder og krever 4,500,- for brudd på avtalen. Selskapet er totalt useriøst, og har en skammelig forretningsførsel. Nå har de t.o.m sendt det tussete krevet til inkasso, selv om de vet kravet er omstridt, og således ULOVLIG å sende til inkasso. Global Connect bryter altså norsk lov med viten og vilje! Saken blir nå meldt til forbrukertilsynet, og lovbruddet vil bli meldt til politiet. Er grundig provosert. Alle bør sky selskapet som pesten!
Hei Steinar. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Eneste formildende omstendighet er at servicen er så dårlig at du til slutt bare begynner å le. Aller morsomst er finalen etter 18 telefon samtaler om hvorfor service mannen ikke dukker opp til avtalt tid noe ingen kan svare på fordi du begynner på nytt hver gang. Null intern kommunikasjon. Ingen oversikts logg. Du ender til slutt opp i en chat dialog som ikke fører til noe som helst mens tonen i andre enden er frekk. Så. Etter denne chaten blir du bedt om en vurdering . Du klikker naturligvis på dårligste karakter 1. men da ( og det er jo morsomt jeg innrømmer det) når du har skrevet to ord om «erfaring» som du forøvrig blir bedt om av Global Connect kommer meldingen. « vi har ikke hørt fra deg på en stund så vi avslutter denne chaten». Og ja ganske riktig. Borte blir den 😂
Hei Hallvard. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom montør ikke har mulighet til å møte opp til avtalt tidspunkt skal de informere dere om dette. Her må vi bare beklage for at det ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf, chat via vår hjemmeside eller mail. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Nettet detter ut hele tiden og er tregt. Ræva kundeservice der det er noe galt med alt annet enn fibernettet påstår de.
Hei Trine Beklager å høre at opplevelsen av tjenesten ikke har levd opp til forventningene dine her. Beklager også din opplevelse med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken direkte men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Svært ofte feil på Internett, daglig fall i hastighet. Veldig unnvikende kundeservice med lite konkrete svar. Ofte langtidsbrudd på linja som kan være flere dager i strekk. Ikke holdbart i det hele tatt.
Hei Adrian Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på saken sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vanskelig kommunikasjon. Misledende anbefaling. Stygg installasjon. Møter ikke opp til avtalt tid. Fortsatt ubrukelig tjeneste etter over en måned og jeg må betale allikevel.
Hei Ellen Beklager å høre at du har opplevd disse problemene med tjenesten som er blitt levert, og oppsettet ditt Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men gjerne kontakt oss på 38 990 100 eller chat, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
3 uker uten internett. 2 uker etter lokal gravefeil er fikset har ikke montør fra selskapet kommet hjem til meg.Holder ikke
Hei Jørgen Beklgaer å høre at rettingen av feilen i dette området har tatt lengre tid Har dessverre ikke innsikt i saken her, men kontakt oss på chat eller 38 99 0100 slik at vi kan få sett på dette, samt gi en oppdatering angående saken som ligger på adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ble lurt trill rundt av en av GlobalConnect sine dørselgere. Jeg fikk et tilbud på fiber og TV som skulle være mye billigere en det jeg hadde fra tidligere. Selger var veldig på og det endte med at jeg takket ja til tilbudet han kom med. Jeg var samtidig usikker på om dette var noe jeg egentlig ville. Til dette svare han at jeg hadde jo frem til i februar å bestemme meg. Det er 4 måneder til GlobalConnect kan levere internett og TV i gaten hvor jeg bor og tenkte da at jeg kunne tenke på det å sjekke ut om dette virkelig var noe jeg ville gå for. Det som det ikke ble opplyst om av selger var at det han hadde sagt var blank løgn og at det var en angrefrist på 14 dager. Etter noen uker bestemte jeg meg for å se på tilbudet og fant ut at dette ikke var noe jeg kunne tenke meg. Jeg hadde en bedre pris fra min gamle leverandør når alt kom til alt. Ringte til GC men fikk ingen hjelp. De refererte til angrefristen på 14 dager. Han jeg snakket med på kundeservice sa det rett ut at "hvis de skulle fire på angrefristen så kom ikke de til å tjene noen penger og det var jo bare dårlig butikk." Jeg har ikke fått noe utstyr, det er enda mange måneder før jeg skulle tatt GC i bruk. Det eneste jeg ble tilbudt var å kjøpe meg ut av det hele for 4500,- og "at det var synd at det ble sånn." Jeg ender opp med et produkt som er dyrere og dårligere en det jeg allerede hadde. Eneste jeg kan anbefale andre som kommer i kontakt med Global Connect er å styre unna så godt man kan. Det finnes andre tilbydere på fiber og TV som er langt mere servicevennlig og som skjønner at det er fornøyde kunder de faktisk lever av.
Hei, Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direke, men jeg har sefølgelig lyst at du skal få hjelp og forklare din side av saken. Anbefaler at du kontakter oss slik at vi kan komme frem til noe. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat