GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internett er blitt veldig tregt. Måling av hastighet viser at vi har kun 1/4 av forventet .
Hei Knut Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer etter forspeilingen som er gitt her Her trenger vi at du kontakter oss, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning. Dessverre har det vært en meget stor pågang den siste tiden, som har ført til lengre ventetid på både chat og telefon. Vi beklager for ulempene dette medfører Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Forsåvidt klassisk og legitimt å forsøke å konvertere fiberkunder med tidsbegrensede lokketilbud og forbehold om en «potensielt, og i såfall marginal prisjustering, som det garantert vil være kjempelett å forhandle ned» etter endt bindingstid. Alle forstår at slike rabatter for å øke markedsandelen gir lave eller negative marginer i et presset marked og ikke er varige for kunden. At det bevisst og aktivt serveres feilaktige påstander om markeds- og konkurransesituasjon og sverting av konkurrenter vitner derimot om desperasjon og lite tiltro til eget produkt. Forstår at det er krevende å selge manglende merverdi i egen tjeneste, men påfunn som at «Nextgentel eies tildels av Telenor, som hindrer effektiv konkurranse, derfor bør du velge oss» er ikke spesielt kreativt, ei heller sant. Får håpe det skyldtes uvitenhet og inkompetanse i jakten på provisjon, men befester et allerede bedrøvelig omdømme og tillit i markedet. Forventer på ingen måte at markedsavdelingen i Globalconnect som leser dette vil offentlig vedkjenne seg slik ukultur i sitt selgerkorps, som helt sikkert er et unikt avvik fra den ellers så høye standarden og generelt «gode tilbakemeldingene» man høster. Tapt kundemulighet her, og har ingen behov for å bistå selskapet med mer opplysninger om «min opplevelse». Dette er godt kjent og irriterende praksis. Økt og reell konkurranse er velkomment, men folk begynner å bli lei. En velment oppfordring. Denne ratingen er basert på erfaringer fra både tidligere, aktive kundeforhold og nevnte fremstøt.
Hei, jeg har ikke innsikt i hva som har skjedd i saken din, men om du ønsker så kan du kontakte oss slik at vi kan ta med henvendelsen din videre. Vi er avhengige av tilbakemeldinger om vi skal kunne forbedre oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Det er kjempe dårlig internet! De har masse problemer og utbrudd veldig ofte. Og prisen er ikke spesielt billig heller.
Hei Alice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Her ønsker vi at du kontakter oss for feilsøk på linjen din slik at vi kan utbedre problemene du opplever og sørge for at opplevelsen din ikke er slik. I forhold til prisen, så kan vår abonnementsavdeling kontaktes for spørsmål/endringer rundt dette! Gjerne kontakt oss på chat, mail eller telefon. Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat
De gangene jeg har trengt hjelp har det fungert relativt raskt. Fikk ordnet problemet jeg hadde med å koble mine mesh rutere med medfølgende ruter og få inn sonosen.
Hei Kim Takk for den fine tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på Godt å høre at problemet du opplevde ble løst Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Byttet til Gloal conect og anbefaler ingen å gjøre dette. 1.Ventetiden for å få hjelp der tar i snitt 1 time. 2. Selvhjelpstjenestene som å bytte nettverkspassord og forandre nettverksnavn fungerer ikke, så en må ringe inn for å få byttett dette manuelt. 3. i mitt tilfelle faller accespunket ut så nå har jeg ikke invernett. Acesspunket er tregt og ustabilt, Samme hva teamet på support sier skjer det samme.
Hei, Jeg ønsker å uttrykke min dype beklagelse for den ventetiden du har opplevd i det siste. Vi har vært overveldet av en ekstraordinær pågang nylig, og vi arbeider hardt for å redusere køtiden. Angående ditt andre anliggende, beklager, men jeg har ikke spesifikk innsikt i din sak for øyeblikket. Jeg vil sterkt anbefale at du tar kontakt med oss via chat eller e-post, slik at vi kan undersøke nærmere og se om det er noe vi kan gjøre for å løse problemet du opplever. Takk for din forståelse, og vi ser frem til å hjelpe deg videre. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Etter oppgradering kommer jeg ikke inn med nettbrett og data, bare telefon. Har vert i kontakt med dere hver dag nå i 10 dager. Har venta mlnst. 30 t tilsammen på tilbakering. Når jeg endelig får svar er det samme runde med kontakter ut og reset av alt utstyr, noe vi sikkert har prøvd 40 ganger nå. Får beskjed om at det ikke er noe feil med nettet så det må vere nettbrettet, det har vi testet, naboen har samme nett som oss å der kom det inn med en gang, samme på ice nett å telenor. Min tålmodighet er slutt, drittlei, kommer til å si opp abonementet. Ikke mere GC på meg.
Hei, Først og fremst ønsker jeg å uttrykke min oppriktige beklagelse for den utfordrende opplevelsen du har hatt med oss. Når man oppgraderer til mer avansert utstyr, kan det hende at eldre enheter hjemme ikke er fullt kompatible med de nye forbedringene. Dette kan føre til problemer med tilkoblingen, da det eldre utstyret muligens ikke kan håndtere den nyere teknologien. Jeg har ikke spesifikk innsikt i din sak, men jeg vil sterkt anbefale deg å sende oss en e-post slik at vi kan grundigere undersøke situasjonen. Takk for din tålmodighet og forståelse. Vi ser frem til å hjelpe deg med denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat
Skrev en avtale med Home net for 1,5 år siden om tegning av fiber på min hjemmeadresse. ikke kommet noe enda. Ei heller noen info om at det plutselig har byttet eier. Elendige greier.
Hei, Nå har jeg ikke innsikt i saken din, men vil gjerne hjelpe deg. Om du har mulighet til å kontakte oss så skal vi se nærmere på saken for deg. Beklager for opplevelsen. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat