GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har internett fra Global (dis)Connect over Telenor linje. Linja detter ut hvert 10. minutt. Det viser seg at de har lease tid på IP adresse på kun 10 minutter. Gjentatte kontakt med support uten løsning. Løftet opp til 2. linje support nå, så får vi se. Hvis de ikke fikser det så bryter jeg kontrakten og går tilbake til Nextgentel. STYR unna, jeg så dårlige reviews før jeg byttet til de, men tenkte at så dårlig kan det ikke være. men jeg tok desverre feil.
Hei Pål, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din her men ser du skriver at det er eskalert til vår 2.linje. Vi skal finne en løsning på problemet ditt og vil kontakte deg snarlig! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect
Den internettleverandøren her har bringet meg til maniske tilstander, ALLTID noe galt. Linjen skrur seg av i 10 sekunder hver jævla halvtime gjennom hele dagen, HVER DAG! Og jeg har ringt kunde service 4 ganger og hver gang så har de ikke tatt seg til bry å hjelpe engang.
Hei Adrian, Det er absolutt ikke slik det skal være! Vi ønsker gjerne å hjelpe så kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så finner vi ut av dette sammen. Vi beklager opplevelsen så langt! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat
Koblet meg over fra telenor til globalconnect uten at eg har fått noe utstyr fra de. Sitter nå uten internett, 12 mnd bindingstid..... Venta 1 time på kundeservice
Hei Øyvind, Vi beklager ulempene du har opplevd rundt denne leveransen! En større feil har ført til mangler her for noen av våre kunder, retting av denne feilen prioriteres. Dersom du har lang ventetid i kø på telefon så kan vi kontaktes på chat! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Dårlige åpningstider. Sender ikke ut nytt utstyr når eksisterende er utdatert.
Hei Robert! Våre åpningstider er 08.00-21.00 på Telefon og Chat. Vi kan kontaktes på mail hvis disse åpningstidene ikke passer deg. Vedrørende utstyret som du sier er utdatert så kan vi sjekke dette om du kontakter oss :) Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Har bestilt en vars som aldri ble tatt i bruk da den aldri virket. Etter mye klaging og frustrasjon og forferdelig "kundesupport" får vi vite at det er en underleverandør av de som ikke har klart det de skal. For å gjøre en lang og trist sak litt kort så klarte vi til slutt å si opp avtalen, men fikk i da en sluttfaktura pålydende 99.000,- De kan vel virkelig ikke få lov til å opperere i bransjen?
Hei Finn, Dette hørtes rart ut. Er ikke kjent med saken din her. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi undersøke hvorfor du har fått en slik faktura! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Veldig fornøyd med fiberbredbånd fra GlobalConnect. I de 3 årene jeg har hatt det hjemme så har det vært 2-3 ganger med linjeproblemer, og da pga. andre som har gravd over fiberen. Ellers har det vært raskt og stabilt til en behagelig pris.
Hei Ole Takk for den positive tilbakemeldingen denne setter vi stor pris på ! Godt å høre at tjenesten har fungert som forespeilet Vennlih hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Fungerer bra når det er i orden, men systemet faller ut ved strømbrudd i området og tar mange timer før det blir fikset. Prisen er altfor høy!
Hei, Det er en en selvfølge at internett ikke fungerer at strømmen ikke fungerer og som regel er være montører ute i løpet av kort tid og retter eventuelle feil relativt fort. Om du er misfornøyd med prisen så anbefaler jeg deg å kontakte oss slik at vi kan gi deg et tilbud. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect