GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med Global Connect i dag for å øke netthastigheten. Prisene sto på nettsiden, men grunnet en veldig dårlig logistikk hos leverandøren må mann ta kontakt med de via chat for å få dette endret. På chat finner jeg ut om at prisene vil bli endret fra 01.11.2023, men som en heldig kunde får jeg en dyrere pris allerede fra i dag 25.10.2023. Når jeg stilte spørsmål om det så fikk jeg i svar om at det tar tid å oppdatere priser derfor er det forskjell. Har lagt inn en klage hos Forbrukertilsynet ettersom dette er i stryd med markedsføringsloven.
Hei Først vil jeg beklage for opplevelsen du hadde med oss på chat. Når det gjelder prisen, kan vi alltid tilby en kampanjepris til våre kunder, både nye og eksisterende. Dersom du ønsker et nytt tilbud på pris gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Kan dessverre ikke gi null-poeng, ellers hadde jeg gjort det. KATASTROFAL KUNDEBEHANDLING! Har nå ringt 3 dager etterhverandre uten å få hjelp. Fullstendig UNDERBEMANNET og inkompetent. Må snart finne alt. løsning.
Hei. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. vi har dessverre opplevd en betydelig økning i henvendelser via telefon og chat, noe som har medført lengre ventetider for dere som kunder. Dette beklager vi veldig for. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
STYR UNNA DETTE FIRMET. Lurer deg for penger. Du får ikke produktet du har bestilt, og så skal de ha 7200 for at du trekker deg. Bare bløff
Hei Jørgen. først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du ikke har fått avaren du skal ha fra oss er det fint om du tar direkte kontakt med oss på tlf 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Useriøst bedrift som ikke tar ansvar for eget feil.Uproffe kundebehandlere.Håpløse til å gi service.Har tatt sak videre til Forbrukerrådet. Dette firmaet burde ikke få lov at vare i markedet.
Hei Kristina Beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her medoss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke direkte innsikt i din sak, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan ta en titt på saken din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har vært uten nett i 4 dager. Dag 1 ventet jeg i tlf kø i 3 timer UTEN SVAR. Halvveis i ventetiden gikk jeg inn på chat og ventet der i 1,5 time før noen svarte. Ikke mye hjelp å få, de sendte meg en ny ruter idag, netter funker fortsatt ikke... det er fredag og det blir en lang helg uten WiFi... Prøvde å ringe de igjen på telefon, og når du trykker på teknisk hjelp blir du sittende å høre på irriterende musikk uten å vite hvem du er i køen... Prøvde da å ringe på nytt og trykke på " ønsker å bli ny kunde etter 1 min sa de at det er kø og at hvis jeg taster noe så skal jeg bli ringt opp når det er min tur" Jammen meg ringte en selger meg etter 2 minutt og kunne selvsagt IKKE hjelpe meg.. jeg måtte ringe teknisk jeg da som han selv visste har altfor stor pågang... så jeg sa at ok, det er ikke noe stress å bli NY kunde, men er du eksisterende kunde kan du bare ha det så godt 🤔 Jeg bytter til ny leverandør, for du forventer å få svar og hjelp når du tar kontakt med folk for hjelp .. Her tror jeg kanskje at bare 1 person jobber på både chat og telefon. Kanskje ansette litt flere folk? Ubrukelig, takk for meg
Hei Elina Beklager at du har måtte vente så lenge i kø på telefon den siste tiden, dessverre har det vært en større pågang som har ført til lengre ventetide enn normalt Dersom du trenger bistand, gjerne kontakt oss direkte tidlig på morgen, da er ventetiden estimert lavere enn på formiddagen vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har ringt 2til 3timer i flere dager. Ikke et jæ. . svar. Kundeservice må bli bedre.
Hei Steinar Den siste tiden er det preget av stor pågang, som fører til lengre ventetid og dette beklager vi. Dersom du ønsker å nå tak i oss raksere, vil chatten via vår hjemmeside ha en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Er lovet fiber i 1,5 år.Ingenting skjer,alt er gravd og klargjort.INGEN info om prosessen.Kundeservice kan man glemme å komme i kontakt med.Virker svært useriøse.
Hei Tina Beklager venteiden som har vært den siste tiden, denne har kommet i henhold til stor pågang. Har dessverre ikke direkte innsikt i saken din angående leveransnen, men gjerne kontakt oss på chat slik at vi kan få sett på dette sammen. Der vil også ventetiden være lavere enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat