GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tok 2 uker fra jeg opprettet abonnement til de sendte ut reparatør til å fikse en ruter som skulle ha vært på plass fra før. Sender så faktura for den perioden uten internett. Har prøvd å kontakte dem, men er selvsagt helt umulig. En av de verste kundeservice opplevelsene jeg har hatt. Styr unna de her.
Hei, Jeg må beklage for opplevelsen du har hatt hos oss til nå, jeg har ikke innsikt i saken din og kan ikke si hva som har skjedd her. Om det er noe mer du trenger hjelp med så gjerne ta kontakt så skal vi se på det for deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Uten varsel eller måte å endre dette på nettsiden, så har GlobalConnect begynt å ta betalt for epost med faktura.
Hei Stig Om det har kommet uforsette fakturaendring, gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få tatt en titt på dette, og kan finne en løsning sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Umulig å kontakte, verken pr telefon eller mail. Oppgir telefon nr som ikke går i gjennom, skjema som kan fylle ut, men får i retur. Finner meg annen leverandør.
Hei Herman Beklager å høre at det har vært krevende og oppnå kontakt med oss. Om du ønsker å nå oss direkte kan du kontakte oss direkte på 38 990 100 eller på chat via hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
De sender ofte ut for høye eller for lave fakturaer og korter ned kampanjene, så man må bruke mye tid på å ordne opp, utrolig irriterende. Selve nette er ganske stabilt men ikke like raskt som de lovet. Hadde de greit å sende ut korrekt faktura hadde alt vært i orden. Gleder meg til denne kampanjen er over.
Hei Heidi Beklager å høre at det er kommet feil angående faktureringen. Om det er kommet noe feil, gjerne kontakt oss slik at vi kan få løst dette sammen, slik at dette ikke oppstår i fremtiden Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Inngikk avtale med GlobalConnect tilbake til da de het HomeNet i okt 2020. Selger sa at alle i nabolaget hadde bestilt og de ville begynne å grave i mai 2021. Så kommer vi til høsten 2021 og et nytt selskap står på døren og sier at siden HomeNet ikke hadde startet opp som avtalt ville de ikke komme. Tegnet da med det nye selskapet. Plutselig, oktober 2023 står de klar for å gjøre noe. Har forsøkt å si opp siden det er 3 år siden avtalen ble undertegnet, men blir bare møtt med at jeg må bet et gebyr på hele 9000 kr. De bryr seg fint lite om at selger sa vi kunne bruke vårt tv med T-We boks fra Telenor da dette kun var internett de skulle ordne til oss. Dette viser seg å ikke stemme. Vi blir fri for tv, eller må gå over til Riks-Tv noe vi ikke ønsker. Har også spurt om huseier har godkjent dette da vi ga beskjed til selger at vi leier. Selger bekreftet at huseier ville bli spurt. Har spurt GlobalConnect om dette, men får ikke svar på det. De fraskriver seg alt som selger fortalte oss og synes tydeligvis ikke at 3 år er så lenge å vente. Styr unna!!
Hei Anita Beklager å høre at leveringsprosessen her har tatt lengre tid en forespeilet. Gjerne kontakt oss direkte med tanke på status av leveransen, slik at vi kan finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg skulle fått internett 01.10.2024, når det var gått tre uker vil ikke lengre forplikte seg til noe. De antar at internett kanskje kommer 14.12.2023. Jeg bor i sentrum av Ski og eier selv området fiberkabelen skal legges i. Det burde være fint mulig å legge kabelen på dagen.. Bestil aldri Global connect, de lyver og missguider deg. Jeg kommer aldri til å inngå kundeforhold med dem igjen.
Hei Henrik Beklager å høre opplevelsen du har hatt i leveringsløpet fra oss. Når det gjelder levering av fiber, er det flere prosesser som må gjennomføres før dette er mulig og derfor kan dette ta lengre tid Gjerne kontakt oss direkte, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Internett er blitt veldig tregt. Måling av hastighet viser at vi har kun 1/4 av forventet .
Hei Knut Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer etter forspeilingen som er gitt her Her trenger vi at du kontakter oss, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning. Dessverre har det vært en meget stor pågang den siste tiden, som har ført til lengre ventetid på både chat og telefon. Vi beklager for ulempene dette medfører Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat